CENTRALNY ZAMEK gdzie podłaczyć kierunki? |
Autor |
Wiadomość |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-08-2008, 13:24
|
|
|
engine16 napisał/a: | AM_BELFEGOR, fakt faktem uniacz nie jest zly |
engine16, nie mowie że uno jest złe ale kolega aniaikamil, ma w opisie ze to tipo a na 99% mi wygląda na uno, czyli coś nie gra unacze były z 1.3 turbo a nie 1.4 o ile pamiętam dziwna i rzadka jednostka to fakt. Przyspieszenie w opisie wygląda mi na jednostek 1.0 raczej wiem bo kuzyn tym popala i jak wsiada 3 osoby to się właśnie tyle rozpędza hehehe
tu masz takiego http://www.youtube.com/wa...feature=related |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
tipacz


Pomógł: 85 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 20-08-2008, 14:52
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | 1.3 turbo a nie 1.4 |
1,4 też były - wiem bo kumpel ma |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
 |
|
|
|
 |
Bdm


Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-08-2008, 20:10
|
|
|
engine16 To uno pewnie w ogóle nie jest z polski, widać na zdjęciu jakby zmazany pasek przez całe zdjęcie.... Coś mi pachnie podpuchą.... Bardzo dużo jeżdżę po Radomiu i takiego uno nie widziałem..... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-08-2008, 21:42
|
|
|
Cytat: | 1,4 też były - wiem bo kumpel ma | ok wierze, choć nigdy nie widziałem raz tylko miałem okaże widzieć jak śmiga 1.3 turbo w samochodziku które ma nie całe 800kg ;p ściągnąć nalepki turbo i każdy zrobi takie oczy jak go weźmie stary unacz to pierwszą setkę robi w nieco ponad 8 sek hehehe nie jednemu golfiarzowi zatnie sie płyta a cd palyerku z warzenia |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
engine16


Wiek: 42 Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 114 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-08-2008, 12:24
|
|
|
Bdm$ka, wlasnie ja tez jak juz pisalem nie widzialem tego a co do 1.4 to bylo cos takiego ale wyszlo tego b.malo o wiele popularniejsze jest wlasnie 1.3 turbo.widzialem takie we czwartek w sandomierzu bo bylem tam akurat az sie zdziwilem ze takie egzotyki jeszcze mozna spotkac,i to byl na bank orginal bo mial oryginalne napisy(turbo na czerwono oczywiscie)i oblamowki czerwone dookola zderzakow,a widzialem to w miare z bliska i nie wygladalo na podrube albo wiejski tuning
** Dodano: 25-08-2008, 13:25 **
najlepiej jakby sie wypowiedzial sam wlasciciel tego bolidu
** Dodano: 25-08-2008, 13:30 **
tu link apropo tematu
http://www.samochodzik.org/fiat-uno-14-turbo-ie/ |
_________________ "DOBRE KOŁO I GLEBA,WIĘCEJ NIC NIE TRZEBA"
sprzedam swoja beemke 1.8 + LPG sedan '92
MOJA BEEMKA |
|
|
|
 |
albert1991


Pomógł: 24 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 1071 Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-08-2008, 12:33
|
|
|
to jest uno na 100 % cicocia miała uniacza 1,4 zwyklego i tez sie dobrze zbierał woldzweje nawet 1,8 ciotki nie mogli dogonic hehe a to to uno jak nic fakt z 1,3 i 1,4 turbo to juz trudno trakcje na pierwszym biegu złapac |
_________________ Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy |
|
|
|
 |
mrk69


Pomógł: 31 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 13-03-2009, 18:09
|
|
|
Odgrzebię temat, bo mam pytanie co do kierunków. Mam centralkę z pilotem. Wszystko działa elegancko, ale chciałbym ją podłączyć do kierunków. Mam w niej wyjście jeszcze na alarm (brązowy i biały), ale na kierunki raczej nie. Da się to jakoś podłączyć? |
_________________
 |
|
|
|
 |
egon


Pomógł: 57 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 13-03-2009, 20:20
|
|
|
mrk69, jak masz na alarm to na kierunki tez musisz miec, mają one zazwyczaj ten sam kolor, tzn. dwa kable o tym samym kolorze |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-03-2009, 22:43
|
|
|
mrk69, jak to nie ma każda szanująca centralka ma wyjście na kierunki, podrzuć schemat do tego ustrojstwa. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
mrk69


Pomógł: 31 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 13-03-2009, 23:13
|
|
|
Teraz jej nie mam, ale w weekend następny będę w domu to wrzucę. Serio kabel jest tylko brąz i biały z tych "luźnych". Nie wiem czy ona taka jest szanująca się Działać działa, ale droga nie była i w opisie nawet nie było żeby miała jakiekolwiek wyjścia na migacze, a w innych aukcjach tej firmy są. Jest sterowana minusem (to taka z tych 2/4 drzwi, a że mam tylko 2 to 2 kable jeszcze wolne - one są czarne więc podejrzewam, że sterowanie masą) to może by na przekaźniku zrobić i podłączyć normalnie pod siłowniki, a drugi koniec pod awaryjne? coś takiego: http://allegro.pl/item556..._nowy_hurt.html |
_________________
 |
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-03-2009, 00:38
|
|
|
mrk69, a masz sterowanie z pilota czy kluczyka? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
egon


Pomógł: 57 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 14-03-2009, 06:29
|
|
|
mrk69, sprawdz w tych czrnych miernikiem czy sie pojawi prąd przy zamykaniu/otwieraniu, jesli przy zamykaniu pojawi sie raz a przy otwieraniu dwa razy to bedzie to od migaczy i powinien to bys + |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
 |
mrk69


Pomógł: 31 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-03-2009, 12:10
|
|
|
JAM_BELFEGOR, mam z pilota...czyli siłą rzeczy z kluczyka też
egon., sprawdzę te kabelki Zostały w takim razie jeszcze po 2 kable do podłączania pozostałych siłowników i to wyjście na alarm. |
_________________
 |
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-03-2009, 14:56
|
|
|
hmm dziwne to powinieneś mieć wyjście na kierunkowskazy. Sprawdź te kabelki tak jak ci egon., napisał i wklej instrukcje/schemat od tej centralki. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
poldek


Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 470 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-03-2009, 15:03
|
|
|
belfegor 3 minuty roboty jest z podłączeniem kierunków do skrzynki tak samo elektryczne szyby centralny robie to w 5 minut jak by ktos chciał |
_________________
Byl 126p-fiat128-fiat125-bmw e21 rekin 2.0 TIPO 1.4 sedici jest focus 1.6 Zetec |
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-03-2009, 19:07
|
|
|
poldek, no fajnie tyle że mrk69, pisze ze jego centralka najprawdopodobniej nie ma wyjścia na kierunki. OT Ty byś lepiej w temacie o halogenach się udzielił bo bo nikt nie chce napisać jak podłączyć włącznik i do czego idą dwa kable, a z Markiem to robiliście więc pewnie wiesz. Masz tu się wyszalej http://forum.tempra.org/t...ghlight=#166549 ten schemat konkretnie http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0004698.jpg END OT |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
Darnok017

Wiek: 34 Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 25 Skąd: Duczki\Wołomin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-10-2010, 10:34
|
|
|
Witam
Wczoraj montowałem centralke i mam pewien problem. Ze sterownika mam tylko jeden kabelek do podłączenia kierunków. Jak go podłączyć żeby migały obydwie strony kierunkowskazów ? |
|
|
|
 |
Sapphiron


Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 29-10-2010, 10:58
|
|
|
Darnok017, na pierwszej stronie tego tematu masz posty zaznaczone na żółto-pomarańczowo. tam masz co i jak opisane |
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!
Gość, uśmiechnij się |
|
|
|
 |
Darnok017

Wiek: 34 Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 25 Skąd: Duczki\Wołomin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-10-2010, 12:58
|
|
|
Z tego co mi się wydaje są to opisy dla centralek z dwoma kablami do kierunkow... ja mam tylko jeden |
|
|
|
 |
Sapphiron


Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 29-10-2010, 21:13
|
|
|
A próbowałeś zrobić kostkę lub rozdzielić sygnałowy? trzeba trochę pokminić, popatrzeć. Podobno Polak potrafi... |
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!
Gość, uśmiechnij się |
|
|
|
 |
Darnok017

Wiek: 34 Dołączył: 28 Lip 2009 Posty: 25 Skąd: Duczki\Wołomin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-10-2010, 22:59
|
|
|
Troszke kombinowalem... no i prawie mi sie udalo... jednak gdy uruchomilem zaplon i przelaczylem dzwignie kierunkowskazu w dol to mrygaly obie strony zamiast samej lewej... takze raczej zwarlem instalacje kierunkowskazow no i niestety dzialalo tak a nie inaczej... i prawde mowiac skonczyly mi sie pomysly.. :/ |
|
|
|
 |
Sapphiron


Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 02-11-2010, 10:14
|
|
|
Darnok017, Poradź się jakiegoś elektronika jak masz w pobliżu. Wg mnie trzeba zastosować diody kierunkowe które ograniczą Ci przepływ prądu tylko w jedną stronę. Ale gdzie dokładnie je umieścić musisz się już pogłowić z elektrykiem jakimś, ja musiałbym widzieć instalację i na bieżąco coś kminić. |
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!
Gość, uśmiechnij się |
|
|
|
 |
tipacz


Pomógł: 85 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 02-11-2010, 11:20
|
|
|
Sapphiron napisał/a: | Podobno Polak potrafi... |
Owszem - polak potrafi wszystko - zwłaszcza po alkoholu a tak apropo tematu to tak jak Sapphiron, pisze na kablu podłączanym pod kierunki powinna byc dioda, jesli jej nie ma musimy kupic i wstawic. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
 |
|
|
|
 |
miszko


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 02-11-2010, 11:47
|
|
|
Ja też miałem centralkę z jednym wyjściem.
Nie pamiętam jak już dokładnie to zrobiłem, bo trochę też kombinowałem.
Bynajmniej rozwiązanie przyszło mi takie, że przy kostce od awaryjnych masz dwa kable (oprócz innych). Jeden zasila lewą stronę auta, a drugi prawą. Czyli sam włącznik nic innego nie robi jak mostek między lewą a prawą stroną.
Ja rozwiązałem to podobnie. Nie pamiętam już jak, coś z przekaźnikiem(ami) tam robiłem. Bynajmniej jakiś ich układ mostkował obydwie strony.
Tak więc centralka tylko impuls podawała, a sam prąd szedł już od przekaźników.
Nie chcę wprowadzać w błąd, ale jak wspomniałem sam układ był prosty i działa to już parę dobrych lat.
Offtop:
Nie wspomnę o tym, jak kupiłem ściemniacz do oświetlenia wnętrza Generalnie wszystko opierało się na podaniu napięcia na kabelki. Sam układ to parę zlutowanych oporników, tyrystorów, kondensatora itp.
I podczas otwarcia zapalały się żarówki i świeciły nonstop, zaś przy zamknięciu zamka auta światełka powinny w miarę szybko przygasnąć.
Co innego niż samo wsiadanie do auta i zamknięcie drzwi (tutaj powinny trochę dłużej się poświecić).
Zaś już przy odpalaniu auta oświetlenie powinno bardzo szybko przygasnąć.
Pamiętam, że dwa układy spaliłem, ale w końcu po 2 dniach walki z kablami i przekopaniu sterty rzeczy... układ zadziałał
Nadal pod deską mam.... układ od starego napędu CDROM! . Układ napędu lasera stosuję do rozpoznawania czy auto zamykam czy otwieram Prościej było zastosować taki układ z mikoroprzełącznikiem niż znowu coś lutować i kombinować.
Do dzisiaj to działa i oświetlenie też |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
 |
|