Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
CENTRALNY ZAMEK gdzie podłaczyć kierunki?
Autor Wiadomość
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-08-2008, 13:24   

engine16 napisał/a:
AM_BELFEGOR, fakt faktem uniacz nie jest zly

engine16, nie mowie że uno jest złe ale kolega aniaikamil, ma w opisie ze to tipo a na 99% mi wygląda na uno, czyli coś nie gra :lalala: unacze były z 1.3 turbo a nie 1.4 o ile pamiętam dziwna i rzadka jednostka to fakt. Przyspieszenie w opisie wygląda mi na jednostek 1.0 :lalala: raczej wiem bo kuzyn tym popala i jak wsiada 3 osoby to się właśnie tyle rozpędza hehehe
tu masz takiego http://www.youtube.com/wa...feature=related
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 20-08-2008, 14:52   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
1.3 turbo a nie 1.4


1,4 też były - wiem bo kumpel ma
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-08-2008, 20:10   

engine16 To uno pewnie w ogóle nie jest z polski, widać na zdjęciu jakby zmazany pasek przez całe zdjęcie.... Coś mi pachnie podpuchą.... Bardzo dużo jeżdżę po Radomiu i takiego uno nie widziałem.....
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-08-2008, 21:42   

Cytat:
1,4 też były - wiem bo kumpel ma
ok wierze, choć nigdy nie widziałem raz tylko miałem okaże widzieć jak śmiga 1.3 turbo w samochodziku które ma nie całe 800kg ;p ściągnąć nalepki turbo i każdy zrobi takie oczy jak go weźmie stary unacz to pierwszą setkę robi w nieco ponad 8 sek hehehe nie jednemu golfiarzowi zatnie sie płyta a cd palyerku z warzenia :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
engine16 



Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 114
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-08-2008, 12:24   

Bdm$ka, wlasnie ja tez jak juz pisalem nie widzialem tego a co do 1.4 to bylo cos takiego ale wyszlo tego b.malo o wiele popularniejsze jest wlasnie 1.3 turbo.widzialem takie we czwartek w sandomierzu bo bylem tam akurat az sie zdziwilem ze takie egzotyki jeszcze mozna spotkac,i to byl na bank orginal bo mial oryginalne napisy(turbo na czerwono oczywiscie)i oblamowki czerwone dookola zderzakow,a widzialem to w miare z bliska i nie wygladalo na podrube albo wiejski tuning

** Dodano: 25-08-2008, 13:25 **
najlepiej jakby sie wypowiedzial sam wlasciciel tego bolidu :roll:

** Dodano: 25-08-2008, 13:30 **
tu link apropo tematu
http://www.samochodzik.org/fiat-uno-14-turbo-ie/
_________________
"DOBRE KOŁO I GLEBA,WIĘCEJ NIC NIE TRZEBA"
sprzedam swoja beemke 1.8 + LPG sedan '92
MOJA BEEMKA
     assistance
 
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 25-08-2008, 12:33   

to jest uno na 100 % cicocia miała uniacza 1,4 zwyklego i tez sie dobrze zbierał woldzweje nawet 1,8 ciotki nie mogli dogonic hehe a to to uno jak nic fakt z 1,3 i 1,4 turbo to juz trudno trakcje na pierwszym biegu złapac
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 13-03-2009, 18:09   

Odgrzebię temat, bo mam pytanie co do kierunków. Mam centralkę z pilotem. Wszystko działa elegancko, ale chciałbym ją podłączyć do kierunków. Mam w niej wyjście jeszcze na alarm (brązowy i biały), ale na kierunki raczej nie. Da się to jakoś podłączyć?
_________________
     Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 13-03-2009, 20:20   

mrk69, jak masz na alarm to na kierunki tez musisz miec, mają one zazwyczaj ten sam kolor, tzn. dwa kable o tym samym kolorze ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-03-2009, 22:43   

mrk69, jak to nie ma każda szanująca centralka ma wyjście na kierunki, podrzuć schemat do tego ustrojstwa. :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 13-03-2009, 23:13   

Teraz jej nie mam, ale w weekend następny będę w domu to wrzucę. Serio kabel jest tylko brąz i biały z tych "luźnych". Nie wiem czy ona taka jest szanująca się ;D Działać działa, ale droga nie była i w opisie nawet nie było żeby miała jakiekolwiek wyjścia na migacze, a w innych aukcjach tej firmy są. Jest sterowana minusem (to taka z tych 2/4 drzwi, a że mam tylko 2 to 2 kable jeszcze wolne - one są czarne więc podejrzewam, że sterowanie masą) to może by na przekaźniku zrobić i podłączyć normalnie pod siłowniki, a drugi koniec pod awaryjne? coś takiego: http://allegro.pl/item556..._nowy_hurt.html
_________________
     Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-03-2009, 00:38   

mrk69, a masz sterowanie z pilota czy kluczyka?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 14-03-2009, 06:29   

mrk69, sprawdz w tych czrnych miernikiem czy sie pojawi prąd przy zamykaniu/otwieraniu, jesli przy zamykaniu pojawi sie raz a przy otwieraniu dwa razy to bedzie to od migaczy i powinien to bys + ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 14-03-2009, 12:10   

JAM_BELFEGOR, mam z pilota...czyli siłą rzeczy z kluczyka też :D

egon., sprawdzę te kabelki :) Zostały w takim razie jeszcze po 2 kable do podłączania pozostałych siłowników i to wyjście na alarm.
_________________
     Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-03-2009, 14:56   

hmm dziwne to powinieneś mieć wyjście na kierunkowskazy. Sprawdź te kabelki tak jak ci egon., napisał i wklej instrukcje/schemat od tej centralki.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
poldek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 470
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-03-2009, 15:03   

belfegor 3 minuty roboty jest z podłączeniem kierunków do skrzynki tak samo elektryczne szyby centralny robie to w 5 minut jak by ktos chciał
_________________

Byl 126p-fiat128-fiat125-bmw e21 rekin 2.0 TIPO 1.4 sedici :) jest focus 1.6 Zetec
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-03-2009, 19:07   

poldek, no fajnie :lalala: tyle że mrk69, pisze ze jego centralka najprawdopodobniej nie ma wyjścia na kierunki. OT Ty byś lepiej w temacie o halogenach się udzielił bo :D bo nikt nie chce napisać jak podłączyć włącznik i do czego idą dwa kable, a z Markiem to robiliście więc pewnie wiesz. Masz tu się wyszalej http://forum.tempra.org/t...ghlight=#166549 8) ten schemat konkretnie http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0004698.jpg END OT
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Darnok017 


Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 25
Skąd: Duczki\Wołomin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-10-2010, 10:34   

Witam

Wczoraj montowałem centralke i mam pewien problem. Ze sterownika mam tylko jeden kabelek do podłączenia kierunków. Jak go podłączyć żeby migały obydwie strony kierunkowskazów ?
  
 
Sapphiron 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1395
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 29-10-2010, 10:58   

Darnok017, na pierwszej stronie tego tematu masz posty zaznaczone na żółto-pomarańczowo. tam masz co i jak opisane
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!

Gość, uśmiechnij się :)
     assistance   Moneta
 
 
Darnok017 


Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 25
Skąd: Duczki\Wołomin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-10-2010, 12:58   

Z tego co mi się wydaje są to opisy dla centralek z dwoma kablami do kierunkow... ja mam tylko jeden
  
 
Sapphiron 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1395
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 29-10-2010, 21:13   

A próbowałeś zrobić kostkę lub rozdzielić sygnałowy? trzeba trochę pokminić, popatrzeć. Podobno Polak potrafi...
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!

Gość, uśmiechnij się :)
     assistance   Moneta
 
 
Darnok017 


Wiek: 34
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 25
Skąd: Duczki\Wołomin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-10-2010, 22:59   

Troszke kombinowalem... no i prawie mi sie udalo... jednak gdy uruchomilem zaplon i przelaczylem dzwignie kierunkowskazu w dol to mrygaly obie strony zamiast samej lewej... takze raczej zwarlem instalacje kierunkowskazow no i niestety dzialalo tak a nie inaczej... i prawde mowiac skonczyly mi sie pomysly.. :/
  
 
Sapphiron 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1395
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 02-11-2010, 10:14   

Darnok017, Poradź się jakiegoś elektronika jak masz w pobliżu. Wg mnie trzeba zastosować diody kierunkowe które ograniczą Ci przepływ prądu tylko w jedną stronę. Ale gdzie dokładnie je umieścić musisz się już pogłowić z elektrykiem jakimś, ja musiałbym widzieć instalację i na bieżąco coś kminić.
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!

Gość, uśmiechnij się :)
     assistance   Moneta
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 02-11-2010, 11:20   

Sapphiron napisał/a:
Podobno Polak potrafi...


Owszem - polak potrafi wszystko - zwłaszcza po alkoholu haha a tak apropo tematu to tak jak Sapphiron, pisze na kablu podłączanym pod kierunki powinna byc dioda, jesli jej nie ma musimy kupic i wstawic.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 02-11-2010, 11:47   

Ja też miałem centralkę z jednym wyjściem.

Nie pamiętam jak już dokładnie to zrobiłem, bo trochę też kombinowałem.
Bynajmniej rozwiązanie przyszło mi takie, że przy kostce od awaryjnych masz dwa kable (oprócz innych). Jeden zasila lewą stronę auta, a drugi prawą. Czyli sam włącznik nic innego nie robi jak mostek między lewą a prawą stroną.

Ja rozwiązałem to podobnie. Nie pamiętam już jak, coś z przekaźnikiem(ami) tam robiłem. Bynajmniej jakiś ich układ mostkował obydwie strony.
Tak więc centralka tylko impuls podawała, a sam prąd szedł już od przekaźników.

Nie chcę wprowadzać w błąd, ale jak wspomniałem sam układ był prosty i działa to już parę dobrych lat.

Offtop:
Nie wspomnę o tym, jak kupiłem ściemniacz do oświetlenia wnętrza :D Generalnie wszystko opierało się na podaniu napięcia na kabelki. Sam układ to parę zlutowanych oporników, tyrystorów, kondensatora itp.
I podczas otwarcia zapalały się żarówki i świeciły nonstop, zaś przy zamknięciu zamka auta światełka powinny w miarę szybko przygasnąć.
Co innego niż samo wsiadanie do auta i zamknięcie drzwi (tutaj powinny trochę dłużej się poświecić).
Zaś już przy odpalaniu auta oświetlenie powinno bardzo szybko przygasnąć.

Pamiętam, że dwa układy spaliłem, ale w końcu po 2 dniach walki z kablami i przekopaniu sterty rzeczy... układ zadziałał ;)
Nadal pod deską mam.... układ od starego napędu CDROM! . Układ napędu lasera stosuję do rozpoznawania czy auto zamykam czy otwieram :D Prościej było zastosować taki układ z mikoroprzełącznikiem niż znowu coś lutować i kombinować. :lalala:

Do dzisiaj to działa i oświetlenie też :D
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 63 days
Network load