Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Centralny zamek
Autor Wiadomość
osama 33 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 324
Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 15-11-2012, 18:27   Centralny zamek

Witajcie, mam malutki problem z zamkiem centralnym, jego objaw to : na dziurach naszych ulic i nie równościach jak się jedzie to słychać zamki jak się zamykają i otwierają ( ale rygielki się nie opuszczaja ani podnoszą )
Co może być przyczyną? :?
_________________
fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td
     Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-11-2012, 20:18   

osama 33, stawialbym na uszkodzony zamek sterujacy.Sa dwa prawy przedni i lewy przedni ale lewy czesciej szwankuje bo czesciej uzywany.Stawialbym wiec na niego.Jak masz inny to zamien i sie przekonasz.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
osama 33 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 324
Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 15-11-2012, 22:57   

shagger78 napisał/a:
osama 33, stawialbym na uszkodzony zamek sterujacy.Sa dwa prawy przedni i lewy przedni ale lewy czesciej szwankuje bo czesciej uzywany.Stawialbym wiec na niego.Jak masz inny to zamien i sie przekonasz.

właśnie i to jest to że nie mam innego, a ten centralny jest razem z alarmem, i chyba a raczej napewno nie oryginalne fiata:-) i nie wiem co zrobić z tym fantem
_________________
fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td
     Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-11-2012, 00:30   

osama 33, jesli dokladany centralny to tym bardziej prossza konstrukja bo silowniki i centralka pewnie uniwersalna.W drzwiach kierowcy pewnie jest silownik master na 5 przewodow.Odlacz czarny,bialy i brazowy a zostaw tylko zielony i niebieski to moze objaw ustapi.Minusem tego rozwiazania bedzie to ze jak bedziesz zamykal kluczykiem drzwi kierowcy pozostale sie nie zamkna ale z pilota bedzie dzalac normalnie.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
osama 33 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 324
Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 16-11-2012, 10:56   

shagger78 napisał/a:
osama 33, jesli dokladany centralny to tym bardziej prossza konstrukja bo silowniki i centralka pewnie uniwersalna.W drzwiach kierowcy pewnie jest silownik master na 5 przewodow.Odlacz czarny,bialy i brazowy a zostaw tylko zielony i niebieski to moze objaw ustapi.Minusem tego rozwiazania bedzie to ze jak bedziesz zamykal kluczykiem drzwi kierowcy pozostale sie nie zamkna ale z pilota bedzie dzalac normalnie.

on jest tak jakoś dziwnie zrobiony że centralny dziala i zamyka tylko z Pilota, natomiast z kluczyka nie,wiec jak coś to ręcznie trzeba zamykać. więc dalej co zrobić?
_________________
fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td
     Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-11-2012, 11:16   

osama 33, sprawdz w drzwiach kierowcy czy idzie 5 czy 2 przewody.Jezeli 2 to silownik nie moze powodowac takich cyrkow.Wtedy znajdz sterownik c.z zdejmij obudowe i sprawdz czy nie ma pekniec na lutach,sciezkach.Czasem pekniec nie widac ale powtorne przelutowanie wszystkich punktow w centralce czasem pomaga.Jesli nie pomoze wymien centralke.Identycznej pewnie juz nie dostaniesz tak by wtyk pasowal ale kazda uniwersalna mozna zaadoptowac.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
osama 33 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 324
Skąd: Łódz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 16-11-2012, 16:06   

ok jutro sprawdzę ile tam kabli idzie i ci napisze, bo np. w prawych przed. rozbierałem tapicerkę bo zwalił mi się podnośnik szyby ( teraz szyba jest na stałe) i szło tam 5 kabli
_________________
fiat uno 1,4 ,omega 1987,Ford eskort,Fiat Tempra,espero, Opel Senator 2,6 .seat toledo,Opel senator 3.0 24v,
Omega Kombi 96/97 2.016v
Ford windstar 3,8 Eskort kombi 1,8 td
omega 2,5 v6 Tipo 1,4,Laguna
opel astra kombi 1,7d f tempra 1,9td
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load