Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przeciągnięcie kabla przez gródź silnika
Autor Wiadomość
kefir 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 151
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 28-04-2016, 09:39   Przeciągnięcie kabla przez gródź silnika

Szybkie pytanko- ma ktoś pomysł którędy przepchać kabel zasilający wzmacniacz z komory silnika do wnętrza samochodu w temprze 1.6 na monowtrysku? Dodam, że otwór na linkę prędkościomierza odpada, bo auto ma impulsator.
  
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 28-04-2016, 12:17   

kefir, a nie przejdzie Ci miedzy błotnikiem od góry pod uszczelke drzwi i do wnetrza ?
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-04-2016, 16:50   

kefir, W okolicach serwa powinna być gumowa zaślepka - tamtędy możesz przepuścić kabel do wnętrza ;)
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
mario50o 



Wiek: 28
Dołączył: 08 Wrz 2014
Posty: 51
Skąd: Węgrów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 28-04-2016, 18:47   

Nie polecam przeciągać jak pisze KrzychuB. Miałem tak i potrafiła nalać się woda.
_________________
Był: Fiat Tipo S 1.4 i.e. 1991r
  
 
 
KrzychuB 



Pomógł: 45 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 3983
Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 28-04-2016, 20:59   

mario50o, ja miałem tak i nigdy nie było problemu, kwestia jak to sie zrobi :lalala:
_________________
Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
Choruje na chorobę zwaną Scenic 8)
     assistance   Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-04-2016, 15:54   

Blisko przewodow od nagrzewnicy latwo jest przepuscic przewody.Od strony pedalow wiercisz wiertarka w plastykowej czesci sciany grodziowej.Gladko pojdzie w plastyku.Po drugie nie musisz martwic sie ze sie przetrze i zrobi zwarcie.Dodatkowo przy kielichu amortyzatora po stronie kierowcy masz plastykowa czarna skrzyneczke.Tam sie podlacz a nie do klemy akumulatora.Blizej i wiekszy porzadek pod maska.Ja tak mam.Polecam.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load