|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wyciszenie alarmu |
Autor |
Wiadomość |
Lipton
Wiek: 40 Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 306 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 29-01-2009, 13:34
|
|
|
hmm ja mam inny problem
akus byl salby wiec postanowilem naladowac
odlaczylem wszystko jak nalezy alarm wylaczylem na klucz (zeby nie wyl bo ma swija baterie) ladnie sie naladowal
podlaczam akusa wlam alarm kluczykiem
wszystko cacy alarm sie zalaczyl ale... po 10 minutach sie sam wlaczyl i wyje, wylaczam alarm z pilota, ok sie wylaczyl sprawdzielm czujniki i tez ok zamykam auto walczam alarm i znwu to samo sam sie wlacza alarm po 5-10min
co jest grane ? ? ? ? |
_________________ był /F/I/A/T/ Tempra95' gleba -65mm grubo ;] niunia
był Ford Focus 1,6zetec
jest Foczka Focus 05' lekki chip w trakcie strojenia[True1 Liptowóz] |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-01-2009, 09:17
|
|
|
Nie chce byc nieuprzejmy.., ale moj problem nadal nie zostal rozwiazany a widze ze temat zamienil sie w.. hmm.. shouta? |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 30-01-2009, 12:31
|
|
|
pisario, pisałeś, że masz 3 klawisze. 1-otwiera, 2-wyje, 3-zamyka proponuję, żebyś ,,pobawił się'' pilotem. Tzn, zamkną tym od otwierania i otworzył zamykającym, albo zrobił kombinację dwóch klawiszy. tak tego raczej się nie da, chyba, że będziesz zamykał z klucza |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 30-01-2009, 12:44
|
|
|
pisario napisał/a: | Nie chce byc nieuprzejmy.., ale moj problem nadal nie zostal rozwiazany a widze ze temat zamienil sie w.. hmm.. shouta? |
pisario, a próbowałeś już "bawić się pilotem" tzn. różne kombinacje - dłużej przytrzymać guzik, dwa guziki na raz itd.?
Może podaj model swojego alarmu? Tak byłoby o wiele łatwiej, bo widzisz, każdy alarm może mieć inaczej, zresztą tak jak Ci koledzy wyżej pisali, w niektórych jest osobny przycisk od cichego zamykania/otwierania, w niektórych trzeba przycisnąć dwa naraz, w jeszcze innych dłużej przytrzymać przycisk, a w jeszcze innych uruchomić tę funkcję wchodząc w tryb serwisowy.
Także z modelem alarmu byłoby o wiele łatwiej, bo tak możemy sobie tylko gdybać |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-01-2009, 14:09
|
|
|
Dobrze... model alarmu... hmm... skad mam go wziac ? |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 30-01-2009, 14:24
|
|
|
pisario napisał/a: | Dobrze... model alarmu... hmm... skad mam go wziac ? |
Pisałeś, że masz dowód zakupu - na nim powinien być gdzieś podany.
A jak nie to poszukaj centralki alarmu i zobacz co na niej pisze, a jeszcze możesz wrzucić zdjęcie swojego pilota, może ktoś miał do czynienia kiedyś z takim i będzie wiedział |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-04-2009, 17:10
|
|
|
O to moj pilot. W celu sprostowania. Nie chodzi mi o calkowite wylaczenie dzwieku. Taka mozliwosc mam takim specjalnym kluczykiem pod maska. Chodzilo mi o przyciszenie tego ustrojstwa, jakis sposob na przytlumienie glosniczka czy cos |
|
|
|
|
DARREK
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 502 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 25-04-2009, 21:29
|
|
|
ehhh
Aby skasować funkcję głośnego potwierdzenia funkcji włączenie/wyłączenie alarmu musisz:
1. rozbroić alarm
2. wsiąść do samochodu
3, przełączyć stacyjkę w pozycję "załącz" (acc on)
4. wciśnij i przytrzymaj przycisk na pilocie unlock
5. przełącz stacyjkę w pozycję acc off
6. wysiądź z samochodu
7. sprawdź czy działa
Pozdro
nie zapomnij zamknąć wszystkich drzwi jak będziesz siedział w środku..
i nie pamiętam, czy po tym wszystkim nie mrugną kierunki 2x |
_________________ Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0 |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-04-2009, 21:56
|
|
|
DARREK napisał/a: |
Aby skasować funkcję głośnego potwierdzenia funkcji włączenie/wyłączenie alarmu musisz:
|
skasowac..? czyli wogole nie bedzie dzwieku przy zamykaniu tak?( o tej porze nie sprawdze bo pobudze wszystkich)
Bo jesli tak, to nie jest to odpowiedz na moje pytanie. chcialem go wyciszyc - przyciszyc.. |
|
|
|
|
DARREK
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 502 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 25-04-2009, 22:09
|
|
|
pisario napisał/a: | DARREK napisał/a: |
Aby skasować funkcję głośnego potwierdzenia funkcji włączenie/wyłączenie alarmu musisz:
|
skasowac..? czyli wogole nie bedzie dzwieku przy zamykaniu tak?( o tej porze nie sprawdze bo pobudze wszystkich)
Bo jesli tak, to nie jest to odpowiedz na moje pytanie. chcialem go wyciszyc - przyciszyc.. |
tak może być włączony na stałe lub na stałe wyłączony |
_________________ Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0 |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 26-04-2009, 21:40
|
|
|
Kombinacje nie działają niestety... |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 26-04-2009, 21:45
|
|
|
pisario, mozesz jeszcze spróbowac tak jak w uniwersalnych jest, jak chcesz zeby "piknął" to normalnie wciskasz przycisk na pilocie, a jesli zeby sie otworzył/zamknął po cichu to przytrzym guzik na pilocie Ja tak mam, ale w uniwersalnym (nieoryginalnym), ale moze podziała |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
DARREK
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 502 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 26-04-2009, 22:09
|
|
|
nie wiem jaki konkretnie masz alarm...
spróbuj przytrzymać środkowy guzik..
ew.
** Dodano: 26-04-2009, 23:12 **
kluczyk w stacyjce w pozycję "on"i przytrzymaj ręczny wyłącznik awaryjny. chwilowe naciśnięcie przycisku "unlok" w pilocie włączy alternatywnie potwierdzenie akustyczne syreny na "off" lub "on". zwolnij ręczny wył. awaryjny i sprawdź wynik programowania |
_________________ Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0 |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-05-2009, 13:28
|
|
|
Ehh.. dlugo kombinowalem i to nie sam. Niestety. nicht werke.. |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 05-05-2009, 17:06
|
|
|
ale zaraz.. ty chcesz wyłączyć syrenkę w pewnych okolicznościach czy ją tylko przytłumić ale by zawsze pikała/wyła wtedy kiedy powinna, tak jak jest teraz?
bo jak masz normalną syrenkę to jej głośności się nie reguluje, można tylko ustawić by nie zawsze się włączała/'pikała'
by stłumić każdą zwykłą syrenkę wystarczy nieco ją zakleić czymś... efekt gwarantowany;
co do tego zaś co Lipton zgłaszał - pewno miałeś, Lipton, jakoś nietypowo alarm poustawiany, jakieś czujniki nie podłączone lub w nietypowej konfiguracji, jakieś funkcje wyłączone lub inaczej ustawione; po dłuższym braku akumulatora się centralka zresetowała i teraz trzeba by na nowo ustawić. nie powinna gubić ustawień, ale może się zdarzyć... jeśli masz jakiś dokładany niefabryczny alarm... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-05-2009, 23:26
|
|
|
W takim razie, lekka zmiana tematu. W jaki sposob zmienic.. Dzwiek alarmu? Dzwiek potwierdzenia zamkniecia pojazdu? Trzeba wymienic cala centralke alarmu (caly alarm)>? Mam alarm z centralnym. |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-05-2009, 17:27
|
|
|
jeśli to zwykła syrenka jednotonowa to dźwięku jej nie zmienisz, _ALE_ jeśli będziesz ją wysterowywał krótkimi impulsikami a nie dłuższym podawaniem +12V z alarmu, to wtedy będzia cichutkie piknięcie, w sam raz jak na centralny, jakby miała inny dźwięk;
teraz albo da się programowo przestwić alarm by potwierdzenie zamknięcia/otwarcia centralnego _króciutkim_ impulsem podawanym na syrenkę sygnalizował a wycie 'alarm' normalnym długim wysterowaniem albo musisz zrobić samodzielnie jakiś patent na przekaźnikach... zależnie co masz...
jeśli masz alarm razem z centralnym jako jedną centralkę to gorzej... gdyby centralny był osobno, można by poprzez przekaźnik osobno z niego wysterowywać syrenkę krótko przy zamykaniu/otwieraniu a z alarmu osobno innym długo... ale jak maz to w całości to wpierw poszukaj programowych opcji ustawień....
_ewentualnie_, ale to rzeźba jak w drugiej opcji - jeśli masz jakieś kable, gdzie pojawia się na moment +12V przy zamykaniu/otwieraniu drzwi, to z nich można zasilić 2 przekaźniki ( z każdego osobno)a tymi przekaźnikami podawać +12V na syrenkę, skróci to czas impulsu i będzie inny dźwięk, a wyjście alarmu 'normalne' podpiąć do trzeciego przekaźnika i ten podczas 'alarmu' będzie na stale długie +12V podawał... to jakbyś nie chciał bardziej zagmatwanych układów elektron tylko 3 przekaźniki.Zadziała pod warunkiem że:
1) w alarmie możesz wyłączyć całkowicie pikanie syrenki podczas zamykania/otwierania. By alarm włączał syrenkę tylko gdy zostanie uaktywniony - gdy ma wyć ciągle (włamanie...).Przy zamykaniu/otwieraniu nie.
2) masz jakieś kable od centralnego, w najgorszym wypadku od siłowników ale lepiej inne, sterujące jakieś, na których na moment pojawia się impuls +12V przy zamykaniu na jednym, przy otwieraniu na drugim - pod nie dasz te 2 przekaźniki skracające swą bezwładnością czas impulsu, jeden pod jeden kabel, drugi pod drugi. one będą na moment podawać dalej +12 impuls na syrenkę.
3) zrobisz to dobrze i nic nie pomieszasz
tak czy siak jest to pewnego rodzaju rzeźba ale da się.
inny sposób by się też wymyśliło, ale podobny do tego raczej. Bo syrenka ma jeden ton. Zmienić nieco jej dźwięk na cichszy i inny można tylko skracając czas impulsu do niej - 'piknięcia'. |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-05-2009, 21:59
|
|
|
Wow... jestem pod wrazeniem.. RESPECT i dzieki za fachowa pomoc, jutro to obejrze |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-06-2009, 16:24
|
|
|
No dobrze, ale kolegapisario, byl u mnie, ogladalem to jego ustrojstwo i na dobra sprawe mozna by zrobic to tak:
1) zmienic cala syrenke(gdyz to zwykla syrenka na 12V, ktora ma jakies tam swoje dzwieki i koniec, mozna kupic slabsza, podmienic i bedzie po cichu.
2) mozna by rowniez zrobic to mniej elegancko, tzn zastosowac cos w rodzaju jakiegos wylacznika syrenki i dac go do srodka auta, wtedy mozna ja wlaczac lub wylaczac w zaleznosci od potrzeby.
3)
unknown napisał/a: | _ewentualnie_, ale to rzeźba jak w drugiej opcji - jeśli masz jakieś kable, gdzie pojawia się na moment +12V przy zamykaniu/otwieraniu drzwi, to z nich można zasilić 2 przekaźniki ( z każdego osobno)a tymi przekaźnikami podawać +12V na syrenkę, skróci to czas impulsu i będzie inny dźwięk, a wyjście alarmu 'normalne' podpiąć do trzeciego przekaźnika i ten podczas 'alarmu' będzie na stale długie +12V podawał... |
to faktycznie rzezba, ale moim zdaniem tez zadziala |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|