|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Zakłucenia CB |
Autor |
Wiadomość |
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-04-2012, 09:40
|
|
|
jakie radio masz?
jaka antena? jak zamocowana?
jak podpięte zasilanie do radia cb? jak podpięta masa do radia cb? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
|
|
|
|
kaminkrz
Pomógł: 10 razy Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 547 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 15-04-2012, 11:06
|
|
|
Jędrzej napisał/a: | podpięte pod zapalniczke |
Wszystko na temat - miałem u siebie to samo - należałoby zobaczyć jak będzie działać radio podpięte zasilaniem bezpośrednio pod aku. |
_________________ Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-04-2012, 13:04
|
|
|
kaminkrz napisał/a: | Wszystko na temat - miałem u siebie to samo - należałoby zobaczyć jak będzie działać radio podpięte zasilaniem bezpośrednio pod aku. | dokladnie
Jezeli nic to nie pomoze, mozesz probowac jakimis filtrami, ale tez szczerze powiem, ze niewiele dają...
Tak naprawde (nie obraz sie) cena tego radia mówi sama za siebie... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 15-04-2012, 14:02
|
|
|
Jak zmiana zasilania nie pomoże, to polecam wizytę w warsztacie specjalizującym się w caraudio i CB radiach. Możliwe, że trzeba zestroić radio z anteną i dołożyć tak zwany filtr. Tylko robiąc to we własnym garażu nie da się go poprawnie dostroić. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-04-2012, 14:10
|
|
|
Da sie dostroić reflektometrem |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-04-2012, 17:03
|
|
|
zestrojenie fali stojącej nie ma nic do zakłóceń. ma na celu dopasowanie instalacji antenowej.
podepnij przewód plusowy z radia do akumulatora (najlepiej gruby, w ramach rozsądku) a masowy daj jak najkrótszy np do jakiejś śruby mającej masę. przewód masowy powinien być jak najkrótszy i gruby.
jak to nie pomoże (ale myślę e pomoże) to zawsze możesz zastosować ferryty. na prawdę potrafią zdziałać cuda.
trzecia sprawa to to "radyjko" jest bardzo niskich lotów...
a czwarta sprawa to zestrojenie anteny czyli użycie wspomnianego reflektometru. tu zakłóceń nie zlikwidujesz ale uchronisz stopień końcowy radia przed nadmiernym wysiłkiem. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-04-2012, 20:11
|
|
|
tylko nie ciśnij przewodu z minusem przez całe auto i powinien być git |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|