poszukuje rury do odmy |
Autor |
Wiadomość |
engine16
Wiek: 42 Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 114 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-07-2008, 16:08 poszukuje rury do odmy
|
|
|
witam
panowie poszukuje pilnie gumowej rury do odmy w stamie b.dobrym albo chociaz zadowalajacym moja mi pękła i zakleilem ja jakim szajsem ale predzej cz pozniej trza bedzie to wymienic wogole poprzedni wlasciciel porobil tam cuda wianki(w polowie rury zlaczyl ja z filtrem wezem do szlaucha ogrodowego pomyslowy dobromir),jak na razie wszystko jest ok ale jak to sie mowi zawsze moze byc lepiej.na szrotach w mojej okolicy nie maja ajak maja to tez takie cudo jak moja,na allegro tez nie za bardzo mozna to wyhaczyc(deficytowy towar )
jakby ktos mial taka rurke prosze o fotke na forum albo do mnie na e-mail:untitled18@wp.pl co do ceny sie dogadamy
poszukuje jeszcze obudowy filtra.moj popekal tzn zanim kupilem tempre popekal prawdopodobnie od gazu(wybuch) i jest poklejony silikonem i poskrecany na sruby
z gory dzieki |
_________________ "DOBRE KOŁO I GLEBA,WIĘCEJ NIC NIE TRZEBA"
sprzedam swoja beemke 1.8 + LPG sedan '92
MOJA BEEMKA |
|
|
|
|
Arkady1s
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 130 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-07-2008, 16:24
|
|
|
Jak byś był Przy okazji w Wawie to polecam jeden sklep z gumowymi rzeczami. znajduje się na skrzyżowaniu ul. Puławskiej i Dolnej. Sklep jest na wprost ul. Dolnej. Tam mająkażdy rozmiar gumowych węży i nie tylko, do samochodu. Sprzedają na metry. |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-07-2008, 16:38
|
|
|
olej nie jest żrący, a odmą wychodzą tylko "opary" ze skrzyni korbowej i cząsteczki oleju - kupisz takiego węża w byle sklepie typu obi czy prakiker, może być nawet wąż od pralki, byle był w miarę na gorąco odporny |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-07-2008, 21:28
|
|
|
nie wiem jak u was ale u mnie od rury z odmy wychodzi jeszcze jedna cieńsza rurka pod wtrysk do króćca. nie jest takie proste ją dorobić jak piszecie a na pewno w obi czy innej castoramie jej nie znajdziecie. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Arkady1s
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 130 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-07-2008, 05:50
|
|
|
osobiście zrobiłem sobie taką rurkę używając końcówek od systemu gardena. Akurat to są takie bolce do łączenia wężyków. Świetna sprawa, robi się niewielki otwór i wtruka taki łącznik na siłę w węża aż przejdzie przez ściankę, spojenie jest szczelne a na drugi koiec na wcisk zakłada się wąską rurkę. Zresztą tak samo podłączyłem Wakuometr i pokazuje właściwie znaczyjest szczelnie. Jakoś normalnego trójnika nie mogłem znaleźć. |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-07-2008, 14:56
|
|
|
konikks, nie wiesz co masz w sklepie jeśli nie wycofali to na ogrodzie są takie czarne węże zbrojone od LUXa i w złączkach gardeny lub klebera są trójniki
Odma to tylko odpowietrzenie skrzyni korbowej, żeby ciśnienie uszczelek nie wydmuchało, nie ma tam dużych ciśnień a jedynie temperatura |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-07-2008, 17:49
|
|
|
yoyo, a twierdzisz że wąż ogrodowy jest odporny na temperatury panujące w silniku? nawet jakby był z lux`a czy gardeny to i tak szukał bym nawet jakiejś używki lub oryginału! |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Pawcio
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 34 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-07-2008, 18:32
|
|
|
niedawno przerabiałem temat rury odmy z tym że przy gaźniku. okazuje się że jest ona niezwykle istotna ponieważ króciec odmy wychodzący z gaźnika znajduje się bodajże poniżej przepustnicy i jeśli rura jest dziurawa to motorek ssie sobie lewe powietrze na wolnych obrotach i dzieją się cuda . po założeniu "nowej" (którą nabyłem na allegro od gościa który miał na handel silnik) obroty wyraźnie się ustabilizowały. dodam iż stara odma się rozsypała. co do odporności węży ogrodowych na temp. to proszę wziąć pod uwagę jednak obecność różnych toksycznych oparów które nieodpowiednią gumę po prostu rozpuszczają. tyle ode mnie. |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-07-2008, 19:43
|
|
|
konikks, proszę czytaj uważnie
yoyo napisał/a: | byle był w miarę na gorąco odporny |
węże o których piszę to zbrojone węże ciśnieniowe do olejowych układów hydraulicznych, nie moja wina, że w ogrodniczym je sprzedają
Pawcio napisał/a: | obecność różnych toksycznych oparów |
auto to nie elektrownia atomowa
troszkę teorii:
W skrzyni korbowej, czyli kadłubie silnika, pod tłokami powstaje nadciśnienie w wyniku przedostawania się powietrza lub gazów spalinowych z komory spalania. Do prawidłowej pracy silnika potrzebne jest odpowietrzenie, które kieruje nagromadzone gazy z powrotem do cylindrów.
W nowym sprawnym silniku opary są prawie czyste, zaś w starszych wyeksploatowanych silniczkach zawierają dużo drobinek oleju.
podsumowując:
wąż do odmy ma być: twardy i niezaginający się, odporny na wysoką temperaturę (ale także na niską w zimie), dość gruby ok 3/4") aby w zimie nie tworzył się w nim korek z osadu z oleju
odpadają węże ogrodowe które najczęściej mają 1/2", natomiast świetnie nadają się węże maszynowe zbrojone
taki wąż nagrzewa się najbardziej w miejscu mocowania do silnika, reszta węża jest ciepła ale nie jest to wrzątek, można go spokojnie złapać ręką |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Pawcio
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 34 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-07-2008, 20:15
|
|
|
ojojoj! co się narobiło nie wiem co mówi teoria ale wiem co na to praktyka u mnie zadziałało. to forum jest chyba od tego aby dzielić się swoimi spostrzeżeniami, bez obrazy nie będę się tłumaczył z tego co napisałem. tyle ode mnie a co kto z tym zrobi, jego sprawa. pzdr |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-07-2008, 21:02
|
|
|
Pawcio, bez urazy Twój post jak najbardziej tu pasuje, kolektor dolotowy powinien być szczelny i tyczy się to nawet tej małej dziurki od odmy, ale z tą toksycznością hmm może jak zaczniemy jeździć na uranie |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 24-07-2008, 08:09
|
|
|
yoyo napisał/a: | olej nie jest żrący, a odmą wychodzą tylko "opary" ze skrzyni korbowej i cząsteczki oleju |
Nie jest żrący ale lubi sobie z czasem węże rozpuszczać dlatego jednak lepiej zeby wąż był przystosowany do pracy z olejami |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
Pawcio
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 34 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-07-2008, 12:00
|
|
|
yoyo, pewnie masz rację tylko skoro z tą toksycznością to nie jest do końca tak, to dlaczego ekolodzy tak walczyli z odprowadzaniem oparów a głównie cząsteczek oleju do atmosfery? i dlaczego badań technicznych też nie podbijają jeśli rura odmy jest nieszczelna? (sam tego doświadczyłem ) już dobrze. dopiero zaczynam na tym forum i nie chcę wyrobić sobie opinii typa który wszystkiego się czepia i nie daje za wygraną dla mnie ta rura może nawet być z papieru ale chyba nie o tym ma traktować ta dyskusja? engine 16 założył temat a my polemizując nic do niego nie wnosimy |
_________________ była tempra 1.6 S 1994r.
jest lybra 1.8 2000r. Y 1.2 8V 2001r. delta 2.0 4WD HF turbo 1987r. |
|
|
|
|
engine16
Wiek: 42 Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 114 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-07-2008, 12:03
|
|
|
Pawcio, [quote="Pawcio"]jeśli rura jest dziurawa to motorek ssie sobie lewe powietrze na wolnych obrotach i dzieją się cuda
** Dodano: 24-07-2008, 13:04 **
wlasnie umnie tak sie dzieje,moze nie "cuda" ale czuc ze obroty sa nierowne
** Dodano: 24-07-2008, 13:09 **
Arkady1s, co to jest ten system garden?domyslam sie ze chodzi o ogrod(garden - ogród z ang.)ale cz ten waz jest jakis "lepszy"?
- jak sie pytac o takie cos w sklepie?(panie masz pan koncowki od systemu gardena? )
** Dodano: 24-07-2008, 13:11 **
konikks napisał/a: | nie wiem jak u was ale u mnie od rury z odmy wychodzi jeszcze jedna cieńsza rurka pod wtrysk do króćca. nie jest takie proste ją dorobić jak piszecie a na pewno w obi czy innej castoramie jej nie znajdziecie. |
wlasnie ja tez mam cos takiego,tez jest dorobione z jakiegos szajsu,kiedys mi sie to wypielo i silnik mi strasznie "walil" tzn(nie wiem jak to opisac)takie stukanie pododne do dzwieku jak samochod chodzi np na 2 a nie na 4 garach
** Dodano: 24-07-2008, 13:19 **
ale i tak wole uzywke lul nowke ale oryginalna,wlasnie wczoraj "zwiedzilem" dwa ostatnie szroty w mojej okolicy i niestety nie kupilem tej rurki bo nie maja(albo nie chce im sie szukac)bo jak tak popatrzylem na ich reakcje po tym jak im powiedzialem o co mi loto to tak jakby nie wiedzieli o co mi loto,bo przeciez nie beda se zadawac trudu zeby ja wyjac(pod warunkiem ze wogole by ja zlokalizowali )bo za takie cos to bym im nie naplacil przeciez kokosow,co innego jakbym przyszedl po silnik lub skrzynie to zara by sie zlapal jeden z drugim do roboty k....a tak ludzie chca zarobic
** Dodano: 24-07-2008, 13:21 **
jak tego mie znajde to bede chyba zmuszony zastosowac sie do w/w instrukcji.dzieki nara |
_________________ "DOBRE KOŁO I GLEBA,WIĘCEJ NIC NIE TRZEBA"
sprzedam swoja beemke 1.8 + LPG sedan '92
MOJA BEEMKA |
|
|
|
|
Pawcio
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 34 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-07-2008, 12:24
|
|
|
engine16, przejrzyj sobie allegro, ja tam trafiłem. sprzedawcy napewno będzie się chciało bo w końcu jak ma silnik leżeć to choć parę złotych wpadnie. zapłaciłem chyba coś ok 40 zł + wysyłka (poczta wtedy była dużo tańsza). dostałem rurę w stanie idealnym. powodzenia!!! |
_________________ była tempra 1.6 S 1994r.
jest lybra 1.8 2000r. Y 1.2 8V 2001r. delta 2.0 4WD HF turbo 1987r. |
|
|
|
|
engine16
Wiek: 42 Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 114 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-07-2008, 12:25
|
|
|
Pawcio napisał/a: | engine 16 założył temat a my polemizując nic do niego nie wnosimy |
dokladnie panowie to nie konkurs ktory sie lepiej kuma w temacie tylko ktory ma taka rurke na sprzedaz a z czego ona jest i cz jest odporna na to cz tamto to juz mnie nie interesuje za bardzo
** Dodano: 24-07-2008, 13:28 **
Cytat: | engine16, przejrzyj sobie allegro, ja tam trafiłem. sprzedawcy napewno będzie się chciało bo w końcu jak ma silnik leżeć to choć parę złotych wpadnie. zapłaciłem chyba coś ok 40 zł + wysyłka (poczta wtedy była dużo tańsza). dostałem rurę w stanie idealnym. powodzenia!!! |
daj link jak masz
** Dodano: 24-07-2008, 13:29 **
ale 40 zl?k...a strasznie drogo za kawalek rurki.nic tam nie utarguje sie u niego? |
_________________ "DOBRE KOŁO I GLEBA,WIĘCEJ NIC NIE TRZEBA"
sprzedam swoja beemke 1.8 + LPG sedan '92
MOJA BEEMKA |
|
|
|
|
Pawcio
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 34 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-07-2008, 13:36
|
|
|
Pawcio napisał/a: | to dlaczego ekolodzy tak walczyli z odprowadzaniem oparów a głównie cząsteczek oleju do atmosfery? i dlaczego badań technicznych też nie podbijają jeśli rura odmy jest nieszczelna? |
olej długo się rozkłada i zatrówa wodę, więc nie można go spuszczać na ulicę
przy silniczkach sportowych odpina się odmę (niepotrzebnie ogrzewa dolot, i zmienia skład mieszanki), wrtzuca puszkę na olej i na koniec filterek i może sobie dmuchać do atmosfery
engine16 napisał/a: | co to jest ten system garden? |
gardena to firma ogrodnicza, ale taki trójnik plastikowy możesz skądkolwiek dobrać, tego ci olej nie zeżre
Pawcio napisał/a: | zapłaciłem chyba coś ok 40 zł + wysyłka |
40 zł za pół metra rurki
wąż maszynowy max 20zł/mb, trójnik max 5zł, czyli za 15zł można sobie samemu skręcić |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Arkady1s
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 130 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-07-2008, 14:16
|
|
|
Niestety nie mamprzy sobie tych końcówek a zostało mi ich trochę bo w opakowaniu jest ich kilka. Mogę ci ze dwie takie końcówki przesłać bo do niczego mi są nie potrzebne ale dopiero za jakieś 2 tygodnie bo wyjeżdżam. Poglądowo to jest to coś podobnego do tego
Nie jest to dokładnie to ale bardzo podobne. Moje z jednej strony kończyło się takim szerszym grzybkiem a z drugieb była zwykła karbowana sztyca do wciskania na nią rurek takich do 8 mm.
Też się trochę za tym nachodziłem a w Leroy Merlin nie wiedzieli o co mi chodzi puki im nie pokazałem że coś takiego mają. |
|
|
|
|
Pawcio
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 34 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-07-2008, 14:23
|
|
|
yoyo, chciałem pomóc ja dałem 40 zł plus wysyłka nie zapominaj o tym i nie żałuję. jeśli chodzi o samochody to daleki jestem od prowizorek i samoróbek, szczególnie że nie stać mnie na naprawy gdzieś w trasie i nie chcę rozpętywać dyskusji na temat trwałości dorabianych rurek czy czegokolwiek innego. samochód ma jechać! to jego podstawowe zadanie! a my jeśli chcemy z niego korzystać to niestety musimy ponosić koszty. oryginalne części tanie nie są, szczególnie te obecnie stosowane w innych modelach fiata (ostatnio przerabiałem temat tylnego wahacza) i w pełni zgadzam się z powiedzeniem że: "biedaka nie powinno być stać na taniochę". płaci się zawsze dwa razy! |
_________________ była tempra 1.6 S 1994r.
jest lybra 1.8 2000r. Y 1.2 8V 2001r. delta 2.0 4WD HF turbo 1987r. |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-07-2008, 18:25
|
|
|
Pawcio, każdy robi na własną kieszeń
wahacza, czy klocka hamulcowego bym sobie z gumy nie dociął żeby taniej wyszło, ale rurka to rurka, a sklepy krzyczą sobie ceny z kosmosu, tylko dlatego że nazywa się że to jest oryginalnie do tego auta
myślę, że w tym temacie już za wiele powiedzieć się nie da
zobaczymy co engine16 zmajstruje |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Pawcio
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lut 2007 Posty: 34 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-07-2008, 18:57
|
|
|
yoyo, niby tak jestem człowiekiem nieco zapracowanym i nie mam za bardzo czasu na wielogodzinne dłubanie. czasem myślę że dalsze naprawy tego samochodu są irracjonalne ale bardzo polubiłem to auto a poza tym darowanemu koniowi... tak czy siak masz rację "każdy robi na własną kieszeń". pzdr |
_________________ była tempra 1.6 S 1994r.
jest lybra 1.8 2000r. Y 1.2 8V 2001r. delta 2.0 4WD HF turbo 1987r. |
|
|
|
|
engine16
Wiek: 42 Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 114 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-07-2008, 11:45
|
|
|
yoyo napisał/a: | zobaczymy co engine16 zmajstruje |
siemano,a wlasnie ze zmajstruje ,tak miedzy bogiem a prawda jeszcze sie za to nie wzialem,tak mi jakos schodzi ten temat z glowy ,najpierw sprobuje moze ze zwyklym wezem bo takowy posiadam(minimalizacja kosztow )a jak to sie nie uda to sprobuje sposobu kolegiArkady1s, jak cos wymysle sesownego to na pewno pierwsi sie o tym dowiecie
** Dodano: 28-07-2008, 12:54 **
Pawcio, ogladalem te aukcje,no moze cos bym tam znalazl dla siebie.podzwonie,pogadam.dzieki za info |
_________________ "DOBRE KOŁO I GLEBA,WIĘCEJ NIC NIE TRZEBA"
sprzedam swoja beemke 1.8 + LPG sedan '92
MOJA BEEMKA |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 28-07-2008, 14:30
|
|
|
engine16, kup kawałek węża takiego jak przy LPG miedzy mikserem a reduktorem się daje, do tego z ori węża odmy daje się wyjąc ten pizdryk który robi za trójnik i po kłopocie, wąż od lpg jest olejoodporny.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
engine16
Wiek: 42 Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 114 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-07-2008, 17:06
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | ten pizdryk który robi za trójnik | ten "pizdryk" mam wyjęty i wsadzoną mam tam jakas rurke do podcisnienia cz cos ale ta rurka tam musi byc bo jak mi sie kiedys wypiela to bylo nieciekawie,chodzi ci zebym po prostu zamienil weze a pizdryk wlozyl do tego weza od gazu?pizdryka nie mam,wogole to watpie zeby tam byl kiedykolwiek poprzedni wlasciciel mial chyba ten sam problem i zrobil chyba podobnie jak piszesz
** Dodano: 04-08-2008, 10:07 **
witam
rozwiazalem moj problem z rura od odmy i wyglada to tak
** Dodano: 04-08-2008, 10:08 **
** Dodano: 04-08-2008, 10:13 **
** Dodano: 04-08-2008, 10:14 **
** Dodano: 04-08-2008, 10:17 **
jak na razie dziala ok.nie wiem tylko ja z temperatura tzn czy jej nie roztopi,rura jest gruba(nawet grubsza niz oryginalna)twarda,i daje sie latwo wyginac jak widac z reszta,rurka do podcisnienia jest wcisnieta w rure zieloną(na zdjęciu)dziura zrobiona za pomoca ostrego noza,koszt calej operacji 5zl(za rurke od podcisnienia 6mm)bo zielona mialem za free.powodzenia
** Dodano: 04-08-2008, 17:01 **
przydalaby by sie jeszcze ta obudowa filtra,jakby ktos mial to prosze o kontakt,jeszcze pojezdze po szrotach w razie czego dam znac co i jak na forum. |
_________________ "DOBRE KOŁO I GLEBA,WIĘCEJ NIC NIE TRZEBA"
sprzedam swoja beemke 1.8 + LPG sedan '92
MOJA BEEMKA |
|
|
|
|
|