|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Którędy :D kabel od wzmacniaczka z kokpitu do komory silnika |
Autor |
Wiadomość |
Hipolit
Wiek: 39 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 22 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 22-03-2008, 19:26 Którędy :D kabel od wzmacniaczka z kokpitu do komory silnika
|
|
|
Którędy kabel od wzmacniaczka z kokpitu do komory silnika poprowadzić ? jak tam sie moge najprosciej przebić? plis pomoc !! |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-03-2008, 20:55
|
|
|
ja szukałem długo po ciemku z lampą, żeby widzieć dziury i nie znalazłem anie jednej
ale wpadłem na pomysł i popychałem kabel wzdłóż kali od lpg i jakoś sam znalazł dziurkę |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 22-03-2008, 21:01
|
|
|
Są 2 sposoby. Jak byś patrzył na serwo hamulca. To tak na godzinie 10-11 jest otwór. Można się tam przebić. Bynajmniej u mnie tak było.
Lub główną wiązką. Bierzesz gruby, nie ostry drut i przebijasz się przez wiązkę główną. Z jeden strony mocujesz kabel do drutu i z drugiej ciągniesz. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-03-2008, 13:46
|
|
|
miszko napisał/a: | Są 2 sposoby. Jak byś patrzył na serwo hamulca. To tak na godzinie 10-11 jest otwór. Można się tam przebić. Bynajmniej u mnie tak było.
Lub główną wiązką. Bierzesz gruby, nie ostry drut i przebijasz się przez wiązkę główną. Z jeden strony mocujesz kabel do drutu i z drugiej ciągniesz. |
a najprosciej jak mozesz to z wnetrza samochodu poprzez otwor przy zawiasach drzwi przednich. Tam masz otwor na kable od centralki itp i wyjdz tym otworem, a pozniej nad nadkolem i z nadkola prosto przez otwor znajdujacy sie za lewa poduszka amortyzatora. I jestes tuz przy akumulatorze:) |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 23-03-2008, 14:23
|
|
|
maniutek napisał/a: | a najprosciej jak mozesz to z wnetrza samochodu poprzez otwor przy zawiasach drzwi przednich. Tam masz otwor na kable od centralki itp i wyjdz tym otworem, a pozniej nad nadkolem i z nadkola prosto przez otwor znajdujacy sie za lewa poduszka amortyzatora. I jestes tuz przy akumulatorze:) |
Dokładnie tak samo mam puszczone |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
Savage89
Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 33 Skąd: Trzebnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-03-2008, 16:02
|
|
|
a ja podpiąłem do skrzynki z przekaźnikami tam pod kierą;) poprostu podłączyłem kabel wzmaka do kabla prądowego co tam idzie do tej skrzynki, zamknąłem, i zasilanie z głowy, bez wierceń i czasu;) oczywiście ze ściągniętą klemą robiłem;) |
_________________ Moja wielka duuuma - Fiat Tipo 1.9 TDI..niebieściutki metalic....taki faaajny;-) |
|
|
|
|
Kalwi89
Wiek: 35 Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 45 Skąd: Boguszów-Gorce
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-04-2008, 19:53
|
|
|
Ja to zrobiłem jeszcze inaczej ;]
Kabel ze wzmacniacza, który jest przy tubie w bagażniku poprowadziłem zaczynając od bagażnika :
- przepchnęłem kabelek pod tylną kanapą
- później przeciągnęłem go pod tym całym plastikiem od skrzyni i ręcznego
- następnie idąc dalej znalazłem małą dziurkę w nogach od strony pasażera ( takie małe, wycięte kółeczko w metalu, wypełnione jakimś grubym materiałem )
- dalej byłem już w komorze silnika, wiec poszło gładko
PS. kable,które było widać z tyłu zakryłem dywanikiem, a z przodu wmieszałem je w kabelki od radia ;]
PS1. - sorki za tak chaotyczny opis |
_________________
|
|
|
|
|
tokar215
witamy nowego
Dołączył: 31 Mar 2008 Posty: 5 Skąd: koło
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 13-04-2008, 20:32
|
|
|
A ja w swoim podpiołem pod kabel zapalniczki i cykał ,aż miło. Jak dl mnie to rozwiązanie było najprostrze a zapalniczki i tak nie uzywam |
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-04-2008, 22:52
|
|
|
ja puściłem kabel plusowy zasilający wzmaka w miejscu gdzie fabryka pozostawiła na to przejście
mianowicie ok 15-20 cm nad pedałem hamulca jest zaślepka którą wykręca się dużym krzyżakiem i prowadzi ona do komory silnika i pozwala na przeciśnięcie kabla ok 10mm czyli w sam raz na zasilający wzmaka
następnie pod plastikami obok siedzeń wzdłuż auta aż do bagażnika ... masa do wzmaka oczywiście ze szkieletu auta
kolejna zaślepka która można puścić kabel znajduje się za skrzynką z bezpiecznikami .... tylko tu więcej roboty bo żeby wszystko sprawnie poszło trzeba odkręcić skrzynke z bezpiecznikami |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|