|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wymiana alternatora w Tipo 1.4 ze wspomaganiem (zdjęcia) |
Autor |
Wiadomość |
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-10-2011, 14:47
|
|
|
Prędzej bedzie tak jak Kajlon, pisze, rzeczywiście żarówka zamyka obwód. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
MichalMKL
witamy nowego
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 5 Skąd: poznan
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 13-10-2011, 16:37
|
|
|
orienrujecie sie jakie powinno byc napiecie w kablu wzbudzania?
pytam bo żarówka od ładowanie u mnie Ledwo sie Tli, niezależnie czy silnik chodzi czy nie, czy kabel od wzbudzania jest podlączony czy nie. Będe to mierzył ale nie wiem jakie wartości oczekiwać
czy to jest pewne na 100% z tym ze wystarczy "depnąć" i altek sam sie wzbudzi? bo jeśli tak to wykluczam na 100% problem z odwodem wzbudzania |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-10-2011, 17:13
|
|
|
Cytat: | czy to jest pewne na 100% z tym ze wystarczy "depnąć" i altek sam sie wzbudzi? bo jeśli tak to wykluczam na 100% problem z odwodem wzbudzania | Ponoć tak, same prądy wirowe ponoć wzbudzają alternator, ale na ile to prawda nie wiem. U mnie się tez ledwo tliła żaróweczka i były problemy z ładowaniem, postawiłem na mostek ale zamiast go wymieniać postanowiłem go wyczyścić bo był nie miłosiernie ubabrany smarem i tak jak pisałem pomogło. Spróbuj nic cie to nie kosztuje. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-10-2011, 17:50
|
|
|
żarówka wzbudzenia nie powinna się świecić jeżeli kabel wzbudzenia jest odpięty. Powinna zapalić się pełnym światłem po zwarciu kabla wzbudzenia do masy. Na próbę możesz też przez taką samą żaróweczkę podpiąć wzbudzenie bezpośrednio do + akumulatora |
|
|
|
|
MichalMKL
witamy nowego
Dołączył: 07 Paź 2011 Posty: 5 Skąd: poznan
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 14-10-2011, 10:32
|
|
|
przy zetkniecu z masą żarówka świeci normalnie -wreście zobaczyem jak ona naprawde moze swiecić
miałeś racje ze jak kabel wzbudzania jest odpięty do zaróweczka nie świeci (przedtem mialem chyba przewidzenia
tylko skoro wzbudzanie jest OK - to dlaczego kontrolka sie NIE świeci gdy alternator pracuje - a nie ładuje? |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-10-2011, 09:13
|
|
|
Na 90% procent spalony regulator napięcia (zintegrowany ze szczotkami). Pozostałe 10% to spalone diody i problemy z masą. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|