Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Analog na Digital
Autor Wiadomość
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-05-2006, 18:17   Analog na Digital

Chciałbym zamiast zwykłych zegarów wrzucić Digitala i szukałem na forum jak to mam zrobić ale niestety nie znalazłem nic konkretnego :( . Może ktoś wie jak wygląda taka przeróbka. Co trzeba przerobić, co kupić i jak co podłączyć.
  
 
rob 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 487
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 31-05-2006, 18:36   

tak piekne zegary chcesz zamienić na digital fuuu nigdy bym tego nie zrobił.
z tego co wiem to po wprowadzeniu pierwszych digitali sprzedaż troche zmalała a nawet były sygnały klientów żeby powrócić do zegarów.
moim zdaniem nie wyobrażam sobie jazdy moim tipkiem jak z niego wyduszam wszystki koniki a deska dygital :sciana: z całym szacunkiem Młody,
pozdrówka :)
_________________
Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v
     Moneta
 
 skype
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-05-2006, 18:53   

Rob, ja też byłem przeciwnikiem digitala i szukałem samochodu z deską analogową ale trafił sie DGT i sie przekonałem, mają coś w sobie. Prawie każdy kto pierwszy raz je widzi jest "zbajerowany" i zdziwiony, że w tak starym samochodzie są takie "cuda", jedynie co mi się nie podoba do zbyt mała dokładność obrotomierza i temp. silnika.
A wracając do samej przeróbki, to napewno inaczej rozwiązany jest napęd prędkościomierza i seryjnie jest obrotek.
Tu masz trochę o zmianie digitala na analoga proste to nie jest, w drugą stronę pewnie będzie równie upierdliwe.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Sh4rKy 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 183
Skąd: EZG
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 31-05-2006, 18:54   

A ja tam kocham digitala i nie zamieniłbym go na nic innego wskazówkowego :) Czuję się jak Michel w serialu "Nieustraszony" :P

Ale wracając do tematu to wiem tylko tyle, że jest to żmudna i pracochłonna przeróbka tylko dla fascynatów....
_________________
Fiat Tipo.
L'ultima tentazione.


--

Wyhoduj własnego Chomika! Udostępniaj i pobieraj pliki!
     assistance
 
 skype
 
rob 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 487
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 31-05-2006, 19:52   

romano, zgadza sie każdy kocha to co ma jeżdziłem temperką na digitalu 1.9tdI szczerze jest nieżle ale podobało mi się tylko ciśnienie turbiny :D raz testowałem xare picasso,piekna fura wieksz od mojego mieszkanka w bloku ale ta decha kalkulator jakoś niemam przekonania.
i zobacz kto robi digitale włosi francuzi i może jeszce ktoś ( nie wiem kto) widziałeś kiedyś mietka z digitalem ? pozdrówka
_________________
Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v
     Moneta
 
 skype
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-05-2006, 20:58   

Chcę mieć Digitala bo zwykłe zegary ma prawie każdy samochód a co najwyżej ma białe tarcze zegarów albo inny kolor podświetlenia a ja chcę czegoś czego jest stosunkowo niewiele. Kiedyś pracowałem na lakierni i przyjechał do nas Opel Kadett z Digitalem i podobał mi się okropnie ale jak przyjechała Tempra to zwariowałem. Widzę że zdania są podzielone ale i tak zrobię wszystko żeby mieć cyfrówkę.
Pozdrawiam wszystkich.
  
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-05-2006, 21:28   

Prosiłeś mnie kiedyś o dokumentacje ale w moim bałaganie gdzieś przepadła. Ja to robiłem i życzę powodzenia. Już nigdy bym się tego nie podjoł. Przewagą mojego sukcesu było to że miałem drugie auto z DGT i miałem skąd brać kable i złączki oryginalne. Robiłem to w doskokach 2 tygodnie. Posiadałem tipo z analogiem wersja dla ubogich i wmontowałem do niego DGT z check control i elektrykę szyb. bazowałem na oryginalnych wiązkach i schemacie z książki. Trzebabyło równoleglić niekture przewody z poszczególnych wiązek. Więc wlutowywałem crosy. Musiałem zamontować skrzynkę bezpieczników która sterowała lampkami check control, sterownik szyb i czujnik podciśnienia do ekonometru. Życzę powodzenia. :)
     assistance   Moneta
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 31-05-2006, 21:48   

dziura.arek napisał/a:
Prosiłeś mnie kiedyś o dokumentacje ale w moim bałaganie gdzieś przepadła. Ja to robiłem i życzę powodzenia. Już nigdy bym się tego nie podjoł. Przewagą mojego sukcesu było to że miałem drugie auto z DGT i miałem skąd brać kable i złączki oryginalne. Robiłem to w doskokach 2 tygodnie. Posiadałem tipo z analogiem wersja dla ubogich i wmontowałem do niego DGT z check control i elektrykę szyb. bazowałem na oryginalnych wiązkach i schemacie z książki. Trzebabyło równoleglić niekture przewody z poszczególnych wiązek. Więc wlutowywałem crosy. Musiałem zamontować skrzynkę bezpieczników która sterowała lampkami check control, sterownik szyb i czujnik podciśnienia do ekonometru. Życzę powodzenia. :)

Jak czytam to co napisałeś to jestem przerażony. Chyba musze jechać do elektryka.
  
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-06-2006, 07:44   

rob napisał/a:
romano, zgadza sie każdy kocha to co ma jeżdziłem temperką na digitalu 1.9tdI szczerze jest nieżle ale podobało mi się tylko ciśnienie turbiny :D raz testowałem xare picasso,piekna fura wieksz od mojego mieszkanka w bloku ale ta decha kalkulator jakoś niemam przekonania.
i zobacz kto robi digitale włosi francuzi i może jeszce ktoś ( nie wiem kto) widziałeś kiedyś mietka z digitalem ?

Ale stare digitale są spoko, duże czytelne cyfry a nie tak jak teraz, jakieś nie wiadomo co na środku deski.
A to, że robią to francuzi i włosi to prawie naturalne, oni poprostu się lubują w takich rzeczach, wygląd stylistyka i takie smaczki są u nich na pierwszym miejscu, przecież nie zrobi tego bezduszny Niemiec.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
rob 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 487
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 01-06-2006, 09:19   

romano napisał/a:
przecież nie zrobi tego bezduszny Niemiec.

romano, masz racje niemieckie auta to stfory bez duszy,ale i tak wole zegary :badgrin:
pozdrówka
_________________
Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v
     Moneta
 
 skype
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-06-2006, 13:41   

rob napisał/a:
romano, masz racje niemieckie auta to stfory bez duszy,ale i tak wole zegary

Ja też bym wolał zegary z wersji 16V z obrotkiem z temp. i ciśn. oleju
Ale jakby to miały być zwykłe zegary bez dodatkowych wskaźników to wolę digitala.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
marcin-real 



Wiek: 42
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 45
Skąd: Rybnik
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-10-2006, 23:04   

Opatentował może ktoś już tą przeróbkę mi już pół roku leży digital w garażu??
     Moneta
 
sosen86 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 345
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-10-2006, 08:55   

JAK JUZ MAMY TAKI TEMAT TO MOZE MI KTO POWIE CZY DO NAJBIEDNIEJSZEJ WERSJII LICZNIKA W TIPO 1.4S Z 93R MOZNA ZALOZYC TEN: 260KM/H OBROTEK CISNIENIE OLEJU I Z RESZTA BAJEROW???????

Moderowany:
Nie używamy DUŻYCH liter!! Pamiętaj to jest odbierane jako krzyk.
_________________
FIAT TIPO 1.4 S 93r 78Km 120 000km
BMW E46 320D 98r 136Km 228 000km
VW CADDY 1.9D :) 96r 63Km ze 600 000km
SPRZEDAŻ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW
WARSZTAT SAMOCHODOWY :
sklep.automotive@gmail.com
warsztat.automotive@gmail.com
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 26-10-2006, 09:36   

Niby i można ale musisz mieć odpowiedznie czujniki (o ile nie masz) ,a jak masz to musisz mieć złączki, poza tym to jak wyobrażasz sobie swój samochód z licznikiem do 260 ? nie wime czy nie będzie źle pokazywał i druga sprawa to troche śmiesznia jak sie wskazówka zatrzyma w połowie zegara i dalej nie drgnie. Moja rada: polecam bardziej zainstalowanie osobnych zegarów;] Sam mam 2 Tipole ( patrz podpis) tyle, że jeden golas taki jak Twój (czerony - ale ma elektryke np - także nie do końca chyba golas), a ciemny ma el. check i obrotomierz i elektryke i kilka innych bajerów - obydwa 1,4. Chciałem kiedyś zrobić 1 z 2, ale po co jak obydwa dobrze działają. Pozdro
_________________
     Moneta
 
sosen86 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 345
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-10-2006, 19:04   

pytalem raczej teoretycznie :)
_________________
FIAT TIPO 1.4 S 93r 78Km 120 000km
BMW E46 320D 98r 136Km 228 000km
VW CADDY 1.9D :) 96r 63Km ze 600 000km
SPRZEDAŻ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW
WARSZTAT SAMOCHODOWY :
sklep.automotive@gmail.com
warsztat.automotive@gmail.com
     Moneta
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 01-11-2006, 20:04   

ja mam taki licznik, co prawda od 2.0 8V, bo wyskalowany do "tylko" 240, ale czujnika ciśnienia i temp oleju nie mam, podobno, niby pasuje czujnik ciśnienia od poloneza, ale kosztuje ok 80 zł + cena trójnika i stówa poszłaaa...
ale myślę ze i tak go kupie :P
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load