Analog na Digital |
Autor |
Wiadomość |
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-05-2006, 18:17 Analog na Digital
|
|
|
Chciałbym zamiast zwykłych zegarów wrzucić Digitala i szukałem na forum jak to mam zrobić ale niestety nie znalazłem nic konkretnego . Może ktoś wie jak wygląda taka przeróbka. Co trzeba przerobić, co kupić i jak co podłączyć. |
|
|
|
|
rob
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 487 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 31-05-2006, 18:36
|
|
|
tak piekne zegary chcesz zamienić na digital fuuu nigdy bym tego nie zrobił.
z tego co wiem to po wprowadzeniu pierwszych digitali sprzedaż troche zmalała a nawet były sygnały klientów żeby powrócić do zegarów.
moim zdaniem nie wyobrażam sobie jazdy moim tipkiem jak z niego wyduszam wszystki koniki a deska dygital z całym szacunkiem Młody,
pozdrówka |
_________________ Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-05-2006, 18:53
|
|
|
Rob, ja też byłem przeciwnikiem digitala i szukałem samochodu z deską analogową ale trafił sie DGT i sie przekonałem, mają coś w sobie. Prawie każdy kto pierwszy raz je widzi jest "zbajerowany" i zdziwiony, że w tak starym samochodzie są takie "cuda", jedynie co mi się nie podoba do zbyt mała dokładność obrotomierza i temp. silnika.
A wracając do samej przeróbki, to napewno inaczej rozwiązany jest napęd prędkościomierza i seryjnie jest obrotek.
Tu masz trochę o zmianie digitala na analoga proste to nie jest, w drugą stronę pewnie będzie równie upierdliwe. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Sh4rKy
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 183 Skąd: EZG
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 31-05-2006, 18:54
|
|
|
A ja tam kocham digitala i nie zamieniłbym go na nic innego wskazówkowego Czuję się jak Michel w serialu "Nieustraszony"
Ale wracając do tematu to wiem tylko tyle, że jest to żmudna i pracochłonna przeróbka tylko dla fascynatów.... |
_________________ Fiat Tipo.
L'ultima tentazione.
--
Wyhoduj własnego Chomika! Udostępniaj i pobieraj pliki! |
|
|
|
|
rob
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 487 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 31-05-2006, 19:52
|
|
|
romano, zgadza sie każdy kocha to co ma jeżdziłem temperką na digitalu 1.9tdI szczerze jest nieżle ale podobało mi się tylko ciśnienie turbiny raz testowałem xare picasso,piekna fura wieksz od mojego mieszkanka w bloku ale ta decha kalkulator jakoś niemam przekonania.
i zobacz kto robi digitale włosi francuzi i może jeszce ktoś ( nie wiem kto) widziałeś kiedyś mietka z digitalem ? pozdrówka |
_________________ Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-05-2006, 20:58
|
|
|
Chcę mieć Digitala bo zwykłe zegary ma prawie każdy samochód a co najwyżej ma białe tarcze zegarów albo inny kolor podświetlenia a ja chcę czegoś czego jest stosunkowo niewiele. Kiedyś pracowałem na lakierni i przyjechał do nas Opel Kadett z Digitalem i podobał mi się okropnie ale jak przyjechała Tempra to zwariowałem. Widzę że zdania są podzielone ale i tak zrobię wszystko żeby mieć cyfrówkę.
Pozdrawiam wszystkich. |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 31-05-2006, 21:28
|
|
|
Prosiłeś mnie kiedyś o dokumentacje ale w moim bałaganie gdzieś przepadła. Ja to robiłem i życzę powodzenia. Już nigdy bym się tego nie podjoł. Przewagą mojego sukcesu było to że miałem drugie auto z DGT i miałem skąd brać kable i złączki oryginalne. Robiłem to w doskokach 2 tygodnie. Posiadałem tipo z analogiem wersja dla ubogich i wmontowałem do niego DGT z check control i elektrykę szyb. bazowałem na oryginalnych wiązkach i schemacie z książki. Trzebabyło równoleglić niekture przewody z poszczególnych wiązek. Więc wlutowywałem crosy. Musiałem zamontować skrzynkę bezpieczników która sterowała lampkami check control, sterownik szyb i czujnik podciśnienia do ekonometru. Życzę powodzenia. |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 31-05-2006, 21:48
|
|
|
dziura.arek napisał/a: | Prosiłeś mnie kiedyś o dokumentacje ale w moim bałaganie gdzieś przepadła. Ja to robiłem i życzę powodzenia. Już nigdy bym się tego nie podjoł. Przewagą mojego sukcesu było to że miałem drugie auto z DGT i miałem skąd brać kable i złączki oryginalne. Robiłem to w doskokach 2 tygodnie. Posiadałem tipo z analogiem wersja dla ubogich i wmontowałem do niego DGT z check control i elektrykę szyb. bazowałem na oryginalnych wiązkach i schemacie z książki. Trzebabyło równoleglić niekture przewody z poszczególnych wiązek. Więc wlutowywałem crosy. Musiałem zamontować skrzynkę bezpieczników która sterowała lampkami check control, sterownik szyb i czujnik podciśnienia do ekonometru. Życzę powodzenia. |
Jak czytam to co napisałeś to jestem przerażony. Chyba musze jechać do elektryka. |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-06-2006, 07:44
|
|
|
rob napisał/a: | romano, zgadza sie każdy kocha to co ma jeżdziłem temperką na digitalu 1.9tdI szczerze jest nieżle ale podobało mi się tylko ciśnienie turbiny raz testowałem xare picasso,piekna fura wieksz od mojego mieszkanka w bloku ale ta decha kalkulator jakoś niemam przekonania.
i zobacz kto robi digitale włosi francuzi i może jeszce ktoś ( nie wiem kto) widziałeś kiedyś mietka z digitalem ? |
Ale stare digitale są spoko, duże czytelne cyfry a nie tak jak teraz, jakieś nie wiadomo co na środku deski.
A to, że robią to francuzi i włosi to prawie naturalne, oni poprostu się lubują w takich rzeczach, wygląd stylistyka i takie smaczki są u nich na pierwszym miejscu, przecież nie zrobi tego bezduszny Niemiec. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
rob
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 487 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 01-06-2006, 09:19
|
|
|
romano napisał/a: | przecież nie zrobi tego bezduszny Niemiec. |
romano, masz racje niemieckie auta to stfory bez duszy,ale i tak wole zegary
pozdrówka |
_________________ Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-06-2006, 13:41
|
|
|
rob napisał/a: | romano, masz racje niemieckie auta to stfory bez duszy,ale i tak wole zegary |
Ja też bym wolał zegary z wersji 16V z obrotkiem z temp. i ciśn. oleju
Ale jakby to miały być zwykłe zegary bez dodatkowych wskaźników to wolę digitala. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
marcin-real
Wiek: 42 Dołączył: 30 Wrz 2006 Posty: 45 Skąd: Rybnik
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-10-2006, 23:04
|
|
|
Opatentował może ktoś już tą przeróbkę mi już pół roku leży digital w garażu?? |
|
|
|
|
sosen86
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 345 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-10-2006, 08:55
|
|
|
JAK JUZ MAMY TAKI TEMAT TO MOZE MI KTO POWIE CZY DO NAJBIEDNIEJSZEJ WERSJII LICZNIKA W TIPO 1.4S Z 93R MOZNA ZALOZYC TEN: 260KM/H OBROTEK CISNIENIE OLEJU I Z RESZTA BAJEROW???????
Moderowany: | Nie używamy DUŻYCH liter!! Pamiętaj to jest odbierane jako krzyk. |
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 S 93r 78Km 120 000km
BMW E46 320D 98r 136Km 228 000km
VW CADDY 1.9D 96r 63Km ze 600 000km
SPRZEDAŻ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW
WARSZTAT SAMOCHODOWY :
sklep.automotive@gmail.com
warsztat.automotive@gmail.com |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-10-2006, 09:36
|
|
|
Niby i można ale musisz mieć odpowiedznie czujniki (o ile nie masz) ,a jak masz to musisz mieć złączki, poza tym to jak wyobrażasz sobie swój samochód z licznikiem do 260 ? nie wime czy nie będzie źle pokazywał i druga sprawa to troche śmiesznia jak sie wskazówka zatrzyma w połowie zegara i dalej nie drgnie. Moja rada: polecam bardziej zainstalowanie osobnych zegarów;] Sam mam 2 Tipole ( patrz podpis) tyle, że jeden golas taki jak Twój (czerony - ale ma elektryke np - także nie do końca chyba golas), a ciemny ma el. check i obrotomierz i elektryke i kilka innych bajerów - obydwa 1,4. Chciałem kiedyś zrobić 1 z 2, ale po co jak obydwa dobrze działają. Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
sosen86
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 345 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-10-2006, 19:04
|
|
|
pytalem raczej teoretycznie |
_________________ FIAT TIPO 1.4 S 93r 78Km 120 000km
BMW E46 320D 98r 136Km 228 000km
VW CADDY 1.9D 96r 63Km ze 600 000km
SPRZEDAŻ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW
WARSZTAT SAMOCHODOWY :
sklep.automotive@gmail.com
warsztat.automotive@gmail.com |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 01-11-2006, 20:04
|
|
|
ja mam taki licznik, co prawda od 2.0 8V, bo wyskalowany do "tylko" 240, ale czujnika ciśnienia i temp oleju nie mam, podobno, niby pasuje czujnik ciśnienia od poloneza, ale kosztuje ok 80 zł + cena trójnika i stówa poszłaaa...
ale myślę ze i tak go kupie |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
|