Drążek zmiany biegów. |
Autor |
Wiadomość |
MaDBoYs
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 100 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 07-03-2005, 21:55 Gałka
|
|
|
Oto gałka z nowym mieszkiem
_______________
Fiat Tipo 1.4 i.e |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 08-03-2005, 01:46
|
|
|
Uzywajcie zalacznikow do postow. Jesli tak bedziecie wgrywali to beda tworzone autominiaturki + link do ich "duzej" wersji. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
marcin
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Mar 2005 Posty: 91 Skąd: Kamieniec/Zielona G.
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-03-2005, 14:20
|
|
|
MaDBoYs ja na twoim miejscu bym troche drążek skrócił |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-03-2005, 16:32
|
|
|
FAJNIE .A powiec mi tylko jak mocowana jest seryjna gałka?? ta gumowa .Mieszek to wiem ale czy ta gałka jest na stałe?? mówie o orginalnej? i jak zamocowałeś nową .Czy na taki plastik co się dopasowuje na pręt czy jak? I czy nowa solidnie trzyma i się nie slizga na pręcie? to mnie zawsze ciekwaiło mocowanie do pręta|?? żeby było solidne jak orginalnie.
Acha dziwne masz jeszcze to zakończenie tzn obramówka na dole? nie wchodzi mieszek w plastik? czy inna ramka tam pasuje? Bo tak krzywo na dole ta skóra się układa |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
marcin
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Mar 2005 Posty: 91 Skąd: Kamieniec/Zielona G.
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-03-2005, 21:31
|
|
|
przykręcasz śrubkami z boku gałki i powinno być stabilne. |
|
|
|
|
MaDBoYs
Dołączył: 30 Sty 2005 Posty: 100 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-03-2005, 22:32 Gałka
|
|
|
Nowa gałka jest przykrecana trzema srubkami po bokach trzyma sie stabilnie.A stara obcielem od mieszka zaraz pod ta galka.Sa dwa plastiki jeden z wieksza dziura a drugi z mniejsza dziura.Jezeli masz drazek gruby to wsadzasz plastik z mala dziura jezeli jest odwrotnie no to wiadomo Nowa galka trzyma sie bardzo dobrze,nieslizga sie.Wszystko jest ok.
______________
Fiat Tipo 1.4 i.e |
|
|
|
|
Krystian
Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 21 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 12-03-2005, 17:23
|
|
|
[quote="tempra-grafitmetalic"]FAJNIE .A powiec mi tylko jak mocowana jest seryjna gałka?? ta gumowa .Mieszek to wiem ale czy ta gałka jest na stałe?? mówie o orginalnej?
.......troszkę zdziwiły mnie wasze posty z sygnalizowanymi trudnościami w wyjęciu oryginalnej gałki. Zmieniałem gałkę i mieszek już ok. trzech lat temu ...i fakt, zeszła ciężko, ale nie było potrzeby jej rozcinać. Niefortunne rozwiązanie w temprze polega na tym, że gałka jest "wciskana" dosyć ciasno (nie jest nakręcana). Energiczne wyszarpnięcie gałki do góry daje radę |
|
|
|
|
Adonay
Wiek: 43 Dołączył: 11 Kwi 2007 Posty: 377 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-04-2007, 19:59
|
|
|
Ok, trochę odświeżam - może nowe pomysły Mam Tipo 91` - guma z drążka zdjęta (pewnie obcięta, nie ja to robiłem), to mam teraz tę gałkę wyszarpać, odkręcić, czy obciąć muszę ? |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-04-2007, 20:35
|
|
|
Adonay napisał/a: | Ok, trochę odświeżam - może nowe pomysły Mam Tipo 91` - guma z drążka zdjęta (pewnie obcięta, nie ja to robiłem), to mam teraz tę gałkę wyszarpać, odkręcić, czy obciąć muszę ? |
było już na ten temat |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Adonay
Wiek: 43 Dołączył: 11 Kwi 2007 Posty: 377 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-04-2007, 06:43
|
|
|
Twój post bardzo mi pomógł - pytałem o nowe pomysły ! |
|
|
|
|
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-04-2007, 10:10
|
|
|
Adonay,
fatcznie już było na ten temat.Gałka siedzi bardzo mocno(możliwe że jest montowana na ciepło) jak maszdość siły to ciągnij(wskazane otwarcie szyberdachu jeżeli takowy posiadasz.
Jaknie wersja łatwa aczkolwiek brutalna-brzeszczot i tniesz.Pomocne będą kobbinerki lub inne szczypce.
uważaj gałka jest z dziwnego tworzywa które strsznie syfi a opiłki wklejają się w tapicerkę.
Ja włożyłem na drążekgazetę ściskając ją gumką i uformowałem coś na kształt kielicha.trochę pomogło.
To chyba w skrócie tyle. |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
Adonay
Wiek: 43 Dołączył: 11 Kwi 2007 Posty: 377 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-04-2007, 13:01
|
|
|
Dzięki, wiem na czym stoję - czytałem poprzednie posty, ale miałem jednak nadzieję na coś mniej inwazyjnego
** Dodano: 21-04-2007, 17:11 **
No proszę, wywinąłem dzisiaj mieszek na lewą stronę, żeby zobaczyć, czy ciąć, czy rwać a tu się okazuje, że gałka przykręcona jest imbusami czyli ktoś już się o to chyba wcześniej zatroszczył |
|
|
|
|
tuningowo.com
Wiek: 44 Dołączył: 22 Mar 2006 Posty: 128 Skąd: Chełmża
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-04-2007, 17:37
|
|
|
Ja mam taka galeczk€ firmy Momo. Mieszek bedzie zmieniony na czerwony.
|
|
|
|
|
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-04-2007, 21:37
|
|
|
Ja tez przechodzilem sciaganie oryginalnej galki. Bierze sie gume (mieszek) i wywija na lewa strone (do gory) od spodu pod galke rownolegle do drozka wklada sie szeroki plaski srubokret. Uderza sie od spodu w trzymadelko wkretaka i galeczka schodzi z latwoscia. Ona jest scislo nabita i tyle. Zadnych srubek nie mialem a brzeszczot odpoczywal i zerkal na mnie ze skrzynki z narzedziami |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
Rysiek_Kraków
Wiek: 54 Dołączył: 07 Wrz 2006 Posty: 47 Skąd: Kraków Podgórze
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-04-2007, 18:46
|
|
|
Ja też przerabiałem pare dni temu zmiane gałki . Moja stara gałka już od jakiegoś czasu drgała więc ze zdjęciem jej nie było problemu. Okazało się że 1 zaczep plastikowy już się złamał więc zeszła gładko. Nowa gałka była troszke za wysoko więc brzeszotem uciąłem pare centów lewarka. Sztrasznie mi się podoba mały i króciutki lewareczek. I taki właśnie jest
Fartuch sam sobie szyłem i wyszło OK. |
_________________ Rysiek - Tipo 1.4 gaźnik LPG 1995r.
NIESTETY BYŁO !!!!!!!!
Jest Alfa Romeo 1.4 TS ! 1998 |
|
|
|
|
Adonay
Wiek: 43 Dołączył: 11 Kwi 2007 Posty: 377 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-04-2007, 05:51
|
|
|
A ten pierścień wokół mieszka u podstawy jest oryginalnie do tego stworzony? Mocowałeś go śrubami do plastiku? Fajnie to wygląda - chyba krawędzie mieszka są przyciśnięte tym pierścieniem, bo inaczej by wpadł trochę do środka |
|
|
|
|
Rysiek_Kraków
Wiek: 54 Dołączył: 07 Wrz 2006 Posty: 47 Skąd: Kraków Podgórze
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-04-2007, 06:05
|
|
|
Pierścień jest orginalny , był w komplecie. Koplet gałki to : gałka, czarny pierścień, 3 śrubki mocujące gałke, kluczyk imbusowy do nich, i 3 szt. różnej grubości plastikowych wkładek. Gałka była systemu uniwersalna czy teoretycznie do każdego samochodu. |
_________________ Rysiek - Tipo 1.4 gaźnik LPG 1995r.
NIESTETY BYŁO !!!!!!!!
Jest Alfa Romeo 1.4 TS ! 1998 |
|
|
|
|
Jarek 5TT
Pomógł: 4 razy Wiek: 62 Dołączył: 20 Lis 2005 Posty: 297 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 26-04-2007, 18:48
|
|
|
Rysiek_Kraków napisał/a: | wyszło OK. |
Zgadzam się w całej rozciągłości jest OK mnie też się podoba , oryginały nie są szczytem wzorniczym. |
|
|
|
|
|