Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Drążek zmiany biegów.
Autor Wiadomość
MaDBoYs 



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 100
Skąd: Szczecin
Wysłany: 07-03-2005, 21:55   Gałka

Oto gałka z nowym mieszkiem :D 8)





_______________
Fiat Tipo 1.4 i.e
     assistance
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 08-03-2005, 01:46   

Uzywajcie zalacznikow do postow. Jesli tak bedziecie wgrywali to beda tworzone autominiaturki + link do ich "duzej" wersji.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
marcin 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2005
Posty: 91
Skąd: Kamieniec/Zielona G.
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-03-2005, 14:20   

MaDBoYs ja na twoim miejscu bym troche drążek skrócił
     assistance
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-03-2005, 16:32   

FAJNIE .A powiec mi tylko jak mocowana jest seryjna gałka?? ta gumowa .Mieszek to wiem ale czy ta gałka jest na stałe?? mówie o orginalnej? i jak zamocowałeś nową .Czy na taki plastik co się dopasowuje na pręt czy jak? 8) I czy nowa solidnie trzyma i się nie slizga na pręcie? to mnie zawsze ciekwaiło mocowanie do pręta|?? żeby było solidne jak orginalnie.



Acha dziwne masz jeszcze to zakończenie tzn obramówka na dole? nie wchodzi mieszek w plastik? czy inna ramka tam pasuje? Bo tak krzywo na dole ta skóra się układa 8)
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
marcin 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2005
Posty: 91
Skąd: Kamieniec/Zielona G.
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 08-03-2005, 21:31   

przykręcasz śrubkami z boku gałki i powinno być stabilne.
     assistance
 
MaDBoYs 



Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 100
Skąd: Szczecin
Wysłany: 09-03-2005, 22:32   Gałka

Nowa gałka jest przykrecana trzema srubkami po bokach trzyma sie stabilnie.A stara obcielem od mieszka zaraz pod ta galka.Sa dwa plastiki jeden z wieksza dziura a drugi z mniejsza dziura.Jezeli masz drazek gruby to wsadzasz plastik z mala dziura jezeli jest odwrotnie no to wiadomo 8) Nowa galka trzyma sie bardzo dobrze,nieslizga sie.Wszystko jest ok. :D
______________
Fiat Tipo 1.4 i.e
     assistance
 
 
Krystian


Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 21
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 12-03-2005, 17:23   

[quote="tempra-grafitmetalic"]FAJNIE .A powiec mi tylko jak mocowana jest seryjna gałka?? ta gumowa .Mieszek to wiem ale czy ta gałka jest na stałe?? mówie o orginalnej?


.......troszkę zdziwiły mnie wasze posty z sygnalizowanymi trudnościami w wyjęciu oryginalnej gałki. Zmieniałem gałkę i mieszek już ok. trzech lat temu ...i fakt, zeszła ciężko, ale nie było potrzeby jej rozcinać. Niefortunne rozwiązanie w temprze polega na tym, że gałka jest "wciskana" dosyć ciasno (nie jest nakręcana). Energiczne wyszarpnięcie gałki do góry daje radę :D :D :D
  
 
Adonay 



Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 377
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 17-04-2007, 19:59   

Ok, trochę odświeżam - może nowe pomysły ;) Mam Tipo 91` - guma z drążka zdjęta (pewnie obcięta, nie ja to robiłem), to mam teraz tę gałkę wyszarpać, odkręcić, czy obciąć muszę ?
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-04-2007, 20:35   

Adonay napisał/a:
Ok, trochę odświeżam - może nowe pomysły ;) Mam Tipo 91` - guma z drążka zdjęta (pewnie obcięta, nie ja to robiłem), to mam teraz tę gałkę wyszarpać, odkręcić, czy obciąć muszę ?

było już na ten temat :wrrrr:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Adonay 



Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 377
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-04-2007, 06:43   

Twój post bardzo mi pomógł - pytałem o nowe pomysły ! :lalala:
     Moneta
 
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 18-04-2007, 10:10   

Adonay,
fatcznie już było na ten temat.Gałka siedzi bardzo mocno(możliwe że jest montowana na ciepło) jak maszdość siły to ciągnij(wskazane otwarcie szyberdachu jeżeli takowy posiadasz.
Jaknie wersja łatwa aczkolwiek brutalna-brzeszczot i tniesz.Pomocne będą kobbinerki lub inne szczypce.
uważaj gałka jest z dziwnego tworzywa które strsznie syfi a opiłki wklejają się w tapicerkę.
Ja włożyłem na drążekgazetę ściskając ją gumką i uformowałem coś na kształt kielicha.trochę pomogło.
To chyba w skrócie tyle.
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
Adonay 



Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 377
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-04-2007, 13:01   

Dzięki, wiem na czym stoję - czytałem poprzednie posty, ale miałem jednak nadzieję na coś mniej inwazyjnego ;)

** Dodano: 21-04-2007, 17:11 **
No proszę, wywinąłem dzisiaj mieszek na lewą stronę, żeby zobaczyć, czy ciąć, czy rwać a tu się okazuje, że gałka przykręcona jest imbusami :D czyli ktoś już się o to chyba wcześniej zatroszczył :)
     Moneta
 
 
tuningowo.com 


Wiek: 44
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 128
Skąd: Chełmża
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 21-04-2007, 17:37   

Ja mam taka galeczk€ firmy Momo. Mieszek bedzie zmieniony na czerwony.
     Moneta
 
 
adams 



Wiek: 39
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-04-2007, 21:37   

Ja tez przechodzilem sciaganie oryginalnej galki. Bierze sie gume (mieszek) i wywija na lewa strone (do gory) od spodu pod galke rownolegle do drozka wklada sie szeroki plaski srubokret. Uderza sie od spodu w trzymadelko wkretaka i galeczka schodzi z latwoscia. Ona jest scislo nabita i tyle. Zadnych srubek nie mialem a brzeszczot odpoczywal i zerkal na mnie ze skrzynki z narzedziami :piwko:
_________________
>>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<<
  
 
 skype
 
Rysiek_Kraków 


Wiek: 54
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 47
Skąd: Kraków Podgórze
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-04-2007, 18:46   

Ja też przerabiałem pare dni temu zmiane gałki . Moja stara gałka już od jakiegoś czasu drgała więc ze zdjęciem jej nie było problemu. Okazało się że 1 zaczep plastikowy już się złamał więc zeszła gładko. Nowa gałka była troszke za wysoko więc brzeszotem uciąłem pare centów lewarka. Sztrasznie mi się podoba mały i króciutki lewareczek. I taki właśnie jest :lol:
Fartuch sam sobie szyłem i wyszło OK.
_________________
Rysiek - Tipo 1.4 gaźnik LPG 1995r.
NIESTETY BYŁO !!!!!!!!
Jest Alfa Romeo 1.4 TS ! 1998
     Moneta
 
 
Adonay 



Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 377
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-04-2007, 05:51   

A ten pierścień wokół mieszka u podstawy jest oryginalnie do tego stworzony? Mocowałeś go śrubami do plastiku? Fajnie to wygląda - chyba krawędzie mieszka są przyciśnięte tym pierścieniem, bo inaczej by wpadł trochę do środka :?:
     Moneta
 
 
Rysiek_Kraków 


Wiek: 54
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 47
Skąd: Kraków Podgórze
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-04-2007, 06:05   

Pierścień jest orginalny , był w komplecie. Koplet gałki to : gałka, czarny pierścień, 3 śrubki mocujące gałke, kluczyk imbusowy do nich, i 3 szt. różnej grubości plastikowych wkładek. Gałka była systemu uniwersalna czy teoretycznie do każdego samochodu.
_________________
Rysiek - Tipo 1.4 gaźnik LPG 1995r.
NIESTETY BYŁO !!!!!!!!
Jest Alfa Romeo 1.4 TS ! 1998
     Moneta
 
 
Jarek 5TT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 62
Dołączył: 20 Lis 2005
Posty: 297
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 26-04-2007, 18:48   

Rysiek_Kraków napisał/a:
wyszło OK.

Zgadzam się w całej rozciągłości jest OK mnie też się podoba :bravooo: , oryginały nie są szczytem wzorniczym.
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load