|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Project Tipo16VT |
Autor |
Wiadomość |
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-06-2008, 22:16
|
|
|
Raku napisał/a: | Aż taki to problem?
Jakiś mesel i młotek nie da rady? A może wyciąć kawałek grodzi i wspawać z pedałami? Ale szkoda.
|
Ja poprostu mialem juz dosyc.Mialem na ten projekt 2 miesiace i braklo mnie czasowo.Zamowilem panewki i czekalem tydzien az zamowilem w innym miejscu.potem dzwonilem na zlom do bytomia popedaly z hydraulicznym sprzeglem.Powiedzieli ze sie cos znajdzie a jak tam zajechalem to byla dupa.Na koniec te przyklejone i spawane pedaly.Po tym wszystkim juz mi sie odechcialo.Nie moglem odkrecic serwa przez za gruby spaw.Moze gdyby dalo sie odkrecic to bym skonczyl.Teraz cala kasa bedzie szla w Lancie bo na tym aucie nie strace.
Hipo napisał/a: | :roll:
lordabarth
Z taką pierdołą się poddać ? piłka w garść i lecisz pedały razem z kawałkiem grodzi, później wspawać i już. A jak nie to zrobić sprzegło na linke zamiast hydraulicznego i tyle. | \
Na linke sie chyba nie da bo sprzeglo zamiast wciskane jest wyciagane.W momecie decyzji nie mialem nawet silnika w aucie i 2,5 tygodnia do wyjazdu.
Silnik nie zginie bo Delta Integrale ma taki sam.
ubek napisał/a: | lordabarth, tyle pracy psu w dup*
Ile byś chciał za heble na tył?? Zaciski jarzma itd? |
Jak wjedzie na lawete i bedzie na zlomie to dam znac ( pewnie w tym tygodniu). |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 10-06-2008, 22:41
|
|
|
lordabarth napisał/a: | TIPO JEDZIE NA ZLOM |
|
_________________ banda złego |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 10-06-2008, 22:45
|
|
|
cholera, czuje sie troche jak sep, ale zwiotnice na przod tez by mnie interesowaly. jak bedziesz mial jakies info to wal na pw. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-06-2008, 23:08
|
|
|
no i z pogromcy zrobił się dawca :-({|= :--( |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-06-2008, 09:39
|
|
|
Raku napisał/a: | Jeszcze taki pomysł, obudowa skrzyni jest chyba taka sama, można było wnętrzności przełożyć i problem by się troszkę uprościł.. |
Nie bardzo, skrzynia od coupe ma visco i inaczej wygląda cześć obudowy dyfru ... ale jakby mocno powalczyc pewnie sie da, tyle ze na to trzeba czasu ....
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
JAHU
Wiek: 46 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 10 Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-06-2008, 18:35
|
|
|
Czemu tak łatwo sie poddajesz
Miałem ten sam problem już w fazie planowania wszczepienia silnika od Bravy tam sprzęgło hydrauliczne a w Tipo LINKA i
ja sobie poradziłem w prosty sposób odkręcasz siłownik hydrauliczny a pod spodem są widełki trzymające pancerz linki
Następnie wyrzucasz widełki od siłownika i montujesz od skrzyni z wersji z linką (tak jak zielona linia) następnie linkę w widełki. I na BROWARA |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-06-2008, 20:37
|
|
|
lorda już chyba nie ma w Polsce ale z tego co wiem to jego sedici było po dzwonie. dość grubym dzwonie... miał przyspawany chyba jakiś gruby profil do pedałów z którym nie mógł sobie poradzić. szkoda... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
topdrive
Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 275 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-06-2008, 16:01
|
|
|
konikks, jest w PL do czwartku.. A akcję miał jak mówisz - gorzej niż tylko jakiś detal, dziurę w grodzi do wycięcia, a później do zaspawania... |
_________________ był Ford Fiesta Mk1 1.0 `80
był Fiat Tipo 1.4ie DGT `89
był Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Żaba"
był Honda SFX 50 Sport
jest Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD `99
jest Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Jajecznica" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|