Dziękuję wszystkim! Bardzo fajny filmy!
Mogę zrobić film z multi-screen z zegarem i dodać członków ... więc to będzie wyraźnie widać, kto wygrał!
Ale potrzebuję zgody wszystkich uczestników, którzy byli na planie filmu.
Czy jest zgoda wszystkich na raz przystąpić do montażu całości filmu.
Myślę, że moderator mógłby być zainteresowany i przeznaczyć oddzielną sekcję dla materiału wideo ......
SoDoMoRa, nie wiem co Ty kombinujesz i po co to ale jak co to wyrażam zgodę na przetwarzanie moich filmów Ale nie musisz w filmie podpisywać ich moim nickiem z forum czy z YT ;p
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 28-10-2010, 00:11
Kajlon, bez obrazy ale uważam że z twoim filmikiem jest coś nie tak i to bardzo nie tak
1.6 gaźnik w temprze ma do setki 13.2 sec a na filmie wykręcasz 10 sec co jest zupełnie nie realne
i co że niby po regulacji gaźnika i zaworów zejdziesz jeszcze niżej ? nie spodziewałem się że tempra 1.6 pójdzie do setki jak tipo sedici
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
Leśniczy, a widzisz grzebnęło się tu i tam a teraz widać efekty spokojna twoja głowa, wszystko jest kręcone w normalnych warunkach i na prostej drodze. Jak sedici na pewno nie pójdzie ale mam nadzieje ze uda się 10 zamknąć
Skończę to co zacząłem to opisze w temacie
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-10-2010, 07:16
Kajlon,
** Dodano: 28-10-2010, 08:21 **
powiem tylko tyle że da się zejść tak nisko z przyspieszeniem , tak jak napisał Marcin , pogrzebie się tu i tam , później widać tego efekty wiem bo jeździłem tą Temperką
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 28-10-2010, 08:47
litości żeby zejść 3 sekundy niżej jak podaje seria musisz uzyskać + 30 koni albo wypruć z tempry ze 200kg
ani jednego ani drugiego nie uzyskasz "dłubiąc sobie tu i tam"
możesz zdradzisz nam o jakich modyfikacjach mowa ?
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
Ja kiedyś jeździłem zrywnie i szybko ale po 4 miesiącach jazdy do szkoły i z powrotem Znudziło mnie się to i zacząłem oszczędzać teraz mogę sobie pozwolić co miesiąc na jakiś bajerek do autka jakieś nowe kOŁUPAKII . A do setki to jakieś 14.5 sekundy , Tipo 1400 gaźnik 80 tys przebiegu ma od nowości w mojej rodzinie . Powiadają " Nieważne czym jeździsz ,ważne jak jeździsz "
a takie głupie pytanie ale co do spalania, to np. wiadomo że na biegu "1" oraz 3-4 tyś obr. pali dużo, a czy na piątce jak mam 4-5 tyś obrotów to także spala tak dużo jak na 1 lub 2 ? Czy ekonomiczna jazda na trasie to jest ok. 3 tyś ?
Powiedzmy, że jadąc trasą chce spalić jak najmniej to najlepiej nie przekraczać 3 tyś ? nawet na 5 ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.