...Fiat Tipo 2.0 16V...148 KM... |
Autor |
Wiadomość |
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-09-2006, 18:41
|
|
|
ale nazwa sedicivalvole była zarezerwowana wyłacznie dla 2.0 16v reszta to najwyżej granturismo ... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Jacacenty
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Lis 2004 Posty: 991 Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 26-09-2006, 20:01
|
|
|
Czekaj na przyszły rok. Najprawodopodobniej będę miał CC sedici. |
_________________ *** \=/ *** |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-09-2006, 20:13
|
|
|
Jacacenty napisał/a: | Najprawodopodobniej będę miał CC sedici. |
... a może to będzie wersja "sedici.....nki" |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
Tobi
Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 287 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-09-2006, 20:16
|
|
|
Raczej sedicento. Coby nie offtopować - kiedy można będzie zobaczyć fotki tego sedici? |
_________________ Tempra 1.6S gaźnik + LPG
Zamawiaj jedzenie przez internet.
Moje domeny na sprzedaż. |
|
|
|
|
Jacacenty
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Lis 2004 Posty: 991 Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 26-09-2006, 20:18
|
|
|
Cinki to jest jego kierownik. Ale to dyskusja do innego topicu... |
_________________ *** \=/ *** |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-09-2006, 20:50
|
|
|
Cytat: | ale nazwa sedicivalvole była zarezerwowana wyłacznie dla 2.0 16v reszta to najwyżej granturismo ... |
no przecie wyraznie napisalem... |
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
bombel
Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 40 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 27-09-2006, 08:43
|
|
|
Ja mam bude od sedicivalvole wiec chyba duzo do roboty nie bedzie, alejeszcze przemysle czy jednak nie zostawic tego 8V od cromy. |
|
|
|
|
Krzysztof A.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 100 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 28-09-2006, 06:46
|
|
|
Jeśli planujesz włozyć sedici zamiast 2.0 8v to napewno poleci komputer wtrysku,instalacja elektryczna,licznik.Nie jestem pewien co do hamulców bo w sedici są wentylowane z przodu i tarcze z tylu.A co do osiągów to napewno jeździ fajnie ale nie porównywać z sedici(30 KM róznicy robi swoje) :yawinkle: |
|
|
|
|
bombel
Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 40 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 28-09-2006, 09:42
|
|
|
Komputer napewno trzeba bedzie zmienic a co do instalacji to wiązki kabli są napewno te same. Jeśli chodzi o reszte to mam kompletną bude sedicivalvole z wentylowanymi tarczami i tarczami z tyłu itp. ogólnie w tej budzie od nowosci był silnik 16v. Pod maską wisi nawet pare kabli nie podłączonych do niczego. napewno bedzie pasowało |
|
|
|
|
Krzysztof A.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 100 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 01-10-2006, 23:01
|
|
|
słuchaj napisałem o instalacji też bo już trochę znam fiata i swapowałem już kilka silników w tipkach więc wiem czego mozna się spodziewać.A instalacja nie bedzie Ci pasować choćby z tego względu że licznik w 16-nastce ma dodatkowe wskaźniki i już jest problem. |
|
|
|
|
bombel
Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 40 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 02-10-2006, 18:01
|
|
|
Cytat: | słuchaj napisałem o instalacji też bo już trochę znam fiata i swapowałem już kilka silników w tipkach więc wiem czego mozna się spodziewać.A instalacja nie bedzie Ci pasować choćby z tego względu że licznik w 16-nastce ma dodatkowe wskaźniki i już jest problem. |
Ty wogóle czytasz co ja napisałem? jak nie to powtórze: mam kompletną bude od sedicivalvole (kompletna = jest w niej wszystko co powinno być) jedyne co w niej jest inne to silnik. Nie wiem jak tego można nie zrozumieć |
|
|
|
|
Krzysztof A.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 100 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-10-2006, 22:59
|
|
|
Faktycznie nie doczytałem ale panuj nad emocjami.Chciałem doradzić |
|
|
|
|
saigon
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2006 Posty: 118 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-10-2006, 00:01
|
|
|
Witam, 1.8 jest też na bank sedicivalvole sam takiego miałem w rodzinie: 3 drzwi 1.8 16v sto coś koni i to kupiony w Carserwisie w 1996 roku przez mojego Tacika...Bidny bał się nim jeździć...taki miał odpał. W końcu sprzedał obcemu człowieku, a ja się mogłem tylko oblizać...miał czerwoną skórę z czarnymi dodatkami, klimę, elektrykę i nawet samopoziomujące reflektory...że o ABS-ie i poduszkach nie wspomnę |
_________________ Gdyby Tipo było takie gówniane jak SMART, to ludzie nie zostawiliby suchej nitki na nim... |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-10-2006, 20:32
|
|
|
saigon, nie było wersji 1.8 16 V SEDICIVALVOLE!! to jest tylko wersja 2,0 16V kolego a najlepsze egzemplarze wychodziły w latach 91 i orginalny fabryczny sedici nie posiadał klimy oraz poduszek, Nie posiadał klimy bo jest to autko sportowe i liczy sie moc a klima ja zmniejsza.Nowsze wersje były juz do pupy, 3 drzwiowe brzydkie niebieskie paski na fotelach no i brzydka kiera z air bagiem |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-10-2006, 20:42
|
|
|
drobek napisał/a: | a najlepsze egzemplarze wychodziły w latach 91 i orginalny fabryczny sedici nie posiadał klimy oraz poduszek |
i abs-u |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Krzysztof A.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 100 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-10-2006, 07:11
|
|
|
Po co pisać 1.8 16V SEDICIVALVOLE(szesnaście zaworów)a po drugie z całą pewnością były Tipo 1.8 16V, tyle że było ich mniej i nie wszyscy o nich wiedzą. |
|
|
|
|
saigon
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2006 Posty: 118 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-10-2006, 20:28
|
|
|
drobek napisał/a: | nie było wersji 1.8 16 V SEDICIVALVOLE!! | Skąd ty jesteś taki obskakany? Katalog Eper podaje wprost że taki model istniał i to wcale nie tak mało było sprzedanych egzemplaży!!! Ja to nie zabieram głosu w sprawach, o których nie mam zielonego pojęcia. Ludzie po prostu mają mniej ubawu z powodu mojego braku durnoty. Jeżeli cokolwiek piszesz to odpowiadaj za swoje słowa, bo może to Eper nie wie że takich nie było i piszą bzdury??!! A swoją drogą za Eperem to i mój ojciec jeżdził kilka lat samochodem, którego nie było, nie ma i nie będzie!!! Gratuluję wiedzy, a żeby Tobie ją pogłębić to podam Ci oznaczenie motoru, które było do silnika 1.8 16V: 160 A5. 000 DOHC 16V - 100kW ( tylko EPER podaje iż ten model był produkowany w latach 1990 -1991, a mój ojciec kupił nowego w 1996r. w Carserwisie w Wa-wie przy ul. 1-go Sierpnia, reszta jak poście.
|
_________________ Gdyby Tipo było takie gówniane jak SMART, to ludzie nie zostawiliby suchej nitki na nim... |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-11-2006, 19:52
|
|
|
Raku napisał/a: | Ego zaktualizuj może troszkę temat, i wrzuć fotki Tipka
I jak byś mógł to i kolektora zapodaj. (obiecałeś ) |
Ano własnie,tak mi schodzi z tym i schodzi i czasu nie ma tak wiem,że Ci obiecalem zdjęcie kolektora który niestety mi sie juz troszke posypał jeśli chodzi o zdjęcia tipa,to jestem w trakcie przeróbek,ale jak tylko znajde chwilkę to porobie kilka fotek. |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
rob
Pomógł: 5 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lut 2006 Posty: 487 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 22-12-2006, 16:14
|
|
|
bombel, a nie myślałeś raczej o turbo podobno 2,0 8v jest łatwo do zamontowania
przejechałem się kiedyś lancią dedra z takim motorem na turbinie (orginał) i powiem że wrażenie sajefajne 180 koników i obroty błyskawicznie w góre 20 16v nie miało by żadnych szans no i lancia HF napęd na cztery laczki bude masz od szesnastki to z hamulcami nie miał byś problemów
pozdrówka |
_________________ Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v |
|
|
|
|
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-03-2007, 00:10
|
|
|
heh przeciez Sedicivalvole to po wlosku 16 zaworow, a ze u nas najpopularniejsze jest 2,0 16v to kazdy bedzie mowil ze sedici to tylko 2,0 16v. Hmmmm jak sie poszuka w necie to sie okazuje ze byl tez 1,8 sedicivalvole (16v po polskiemu) a przyznam ze z 1,6 16v spotkalem sie tylko raz ale byl to SWAP z fiata bravo wiec raczej oficjalnej wersji nie bylo.... |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 10-03-2007, 09:19
|
|
|
ja pierdziele co za ludzie...
dalej nie czaicie?
nazwa SEDICIVALVOLE byla zarezerwowana TYLKO dla modelu 2,0 16V. Reszta moze sobie byc 1,8 16V ale w nazwie bedzie miał GRANTURISMO.
Cytat: | Initially base (i.e.), DGT, S, SX and 16v trim levels were available. Power from 58 to 148 bhp came from 1.1, 1.4, 1.6, 1.8, 1.816v, 2.0, 2.016v petrol engines as well as a 1.7 diesel, 1.9 diesel and 1.9 turbo-diesel. The base engines were widely regarded as underpowered for the car, which was roomy for five adults with above average quality. As top of the range was the 2.0 sedicivalvole (16v) which handling and brakes was the point of reference off all rivals at that time. |
|
_________________
www.budowork.pl |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-03-2007, 10:05
|
|
|
ale też można znaleźć w necie z kolei strony, gdzie "Sedicivalvole" po prostu traktują zgodnie z nazwą jako "16 zaworów" i są np 1.8 sedici;
np http://66.102.9.104/searc...=9&client=opera
"...The Tipo has proved to be one of Europe's favourite family cars since its launch. In January, it gained a fiery hot-hatch version to top the range. Sedicivalvole means nothing more than 16-valve in Italian, but it translates into an exciting road car.... "
choć z drugiej strony mało jest stronek o 1.8 16V a często ograniczają się do 'u nas nie sprzedawany'... na części stron zaś rzeczywiście piszą 2.0 sedici, 1.8 16v... być może więc się przyjęło, że sedici dla 2.0, mimo, że znaczy ogólnie; a w sumie mnie to grzeje |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-03-2007, 11:45
|
|
|
1.8 ie (1756 cm3) - SOHC ruisku, 110 hv @ 6 000 r/min, 140 Nm @ 2 500 r/min to jest GRANTURISMO 1,8
1.8 ie 16V Sedicivalvole (1756 cm3) - 138 hv @ 6 250 r/min
2.0 ie 16V Sedicivalvole (1995 cm3) - 145 hv @ 6 250 r/min, 173 Nm @ 5 000 r/min
dobra wale to. Ja wiem swoje |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
|
|
|
|
|