Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Moja Temperóweczka
Autor Wiadomość
DzIki 


Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 66
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-05-2006, 23:10   Moja Temperóweczka

W końcu porobiłem pare fotek .... :) więc pokazuję wam moją temperówkę,co do zmian na dzień dzisiejszy to :

Stożkowy filtr powietrza (ogólnie auto stało sie bardziej mulaste z dołu w przedzialem 1000-2800 obr./min ale od 3000 idzie dużo lepiej niż na seryjnym filtrze więc jestem zadowlony.

Przeprojektowany układ wydechowy zakończony Końcowym tłumikiem ULTER NRS,ogólnie pełny przelot o zwiększonej srednicy do 2 cali.

Delikatnie przerobiony Gaźnik,nie ja to robiłem więc nie wiem co tam grzebane,ale od kąd odebrałem auto ,jestem bardziej niż zadowlony więc chyba coś w tym jest.

Usunołem oznaczenia z klapy,pomalowałem lampy tylne na czerwono i zarzuciłem aluski od Fiata Punto GT,Spoiler czeka na założenie.

Fotki:










PS.A teraz pytanko do was ,co można jeszcze porobic przy tym silniku,dodam ze od wymiany do wymiany ani grama oleju nie ubywa,rozrząd wszystko na git porobione,ogólnie silnik w bardzo dobrym stanie tylko niekiedy mocy brakuje....jak ktoś coś grzebał to niech coś napisze ,co można jeszcze zrobic żeby to lepiej biegało. :D
  
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 27-05-2006, 23:53   

- może coś z kompem?? polerowanie głowicy i troche mocy mozesz zyskać.
- wymień sprzęgło na sportowe – zniesie więcej i będzie „łapać” szybciej.
- zmień system zmiany biegów na short shifter, który pozwoli szybciej zmienic biegi.
- zmień w silniku koła pasowe na lżejsze o większych średnicach.
- odciążyć mozna koło zamachowe silnika (daje podobne efekt do zdejmowania masy z felg).
- jak nie masz turbiny to montuj a jak masz to załóż większą i wydajniejszą.

P.S jak masz mocny tj. wytrzymały silnik to zainwestuj moze w nitrous oxide system? 8)

A ten tłumik nieźle basowo daje czy bardziej wyje? bo sie zastanawiam nad czymś podobnym :)
_________________
     Moneta
 
RaV 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 539
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 28-05-2006, 07:20   

No autko prezentuje się bardzo ładnie :)
_________________

     assistance   Moneta
 
rob 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 487
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 28-05-2006, 08:25   

bardzo ładnie utrzymane, troche serca włóżyłeś w autko :)
_________________
Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v
     Moneta
 
 skype
 
DzIki 


Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 66
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-05-2006, 13:43   

heh co do wydechu to mogę powiedziec tylko tyle że od 1000 do 4500 głeboki basss (włącza alarmy),a potem ryk silnika do końca.Jedyne co udało mi sie w 100% wykonac to to że przy prędkości około 100 km/h na 5 biegu chodzi jak seria :) .C o do zmian w silniku to nie powiem,ale narazie nie te fundusze żeby uturbiac ,ale jakbym miał uturbic ten silnik to wole swapa zrobic na 2.0 16v Turbo i wyjdzie ta sama kwota.Dzisiaj po kręciołku gadałem z kolesiem ,w sumie domowej roboty miał poldka ,ale jak zobaczyłem jak chodzi to szczena mi spadła w krok :lol: ,w tygodniu mamy coś działac: z większych planów to:

-nowy kolektor wydechowy
-gaźnik na kolejną przeróbkę albo zamiana na podówjny
-i próba wymiany wałka rozrządu na szybszy,ale taki jaki by sie nadawał na jazdę po mieście.

PS. Mrk69 ,napisze ci że to już drugi koncowy Ultera i ten też gra pięknym bassem,miałem KM wcześniej to moze i bass był ale dowód zabrali ,bo był typowo za głośny ,a tu już 2 kontrole i spoko.
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-05-2006, 22:29   

A jakie koszta były za tłumik? 8)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
DzIki 


Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 66
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-05-2006, 13:42   

tłumik kosztował w sklepie 315 zł ,ale potargowałem sie z chłopem bo brałem jeszcze pare innych rzeczy i puścił za 280 zł .... :D
  
 
 
kubuś 


Wiek: 41
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 19
Skąd: Prostki
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 31-05-2006, 16:10   

Bardzo ładne autko :dance: =D> :uklony:
_________________
FIAT TIPO 1.4 i.e. '94 r.
  
 
 
DzIki 


Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 66
Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-06-2006, 22:38   

Dzisiaj zalałem temperke Vpower Racing (plus specyfik ) ,(fura odżyła ) załączyłem Gtecha i potestowałem trochę , najlepszy czas do setki 11,5 (bez zapasówki,gaśnicy,podnośnika ,bez zwężki w dolocie) ,a najgorszy 12,5 powtarzalne 12 ogólnie nie narzekam,choć jakby było lepiej to byłbym bardziej zadowlony,ale działamy dalej.....ktoś wie moze z jakiego innego silnika Fiata można adoptowac Kolektor wydechowy :?: może 1.8 :?:
  
 
 
picek 



Wiek: 50
Dołączył: 20 Lut 2006
Posty: 400
Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
Wysłany: 08-06-2006, 23:17   

Co tu więcej gadać.Jeżeli właściciel dba o auto to ono też się odwdzięczy. Jest git. :D :D :D
_________________
Audi
     assistance   Moneta
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 09-06-2006, 07:34   

DzIki napisał/a:
Dzisiaj zalałem temperke Vpower Racing (plus specyfik ) ,(fura odżyła ) załączyłem Gtecha i potestowałem trochę , najlepszy czas do setki 11,5 (bez zapasówki,gaśnicy,podnośnika ,bez zwężki w dolocie) ,a najgorszy 12,5 powtarzalne 12 ogólnie nie narzekam,choć jakby było lepiej to byłbym bardziej zadowlony,ale działamy dalej.....ktoś wie moze z jakiego innego silnika Fiata można adoptowac Kolektor wydechowy :?: może 1.8 :?:

Prawie każdy kolektor z fiatowskich SOHC będzie pasił tylko, że one prawie niczym się nie różnią i nie ma sensu ich zamiana. Pozostaje tylko wykonaie w jakieś firmie albo zakup dedykowanego "sportowego" zamiennika.
A co do osiągów to najprościej poprawić je schodząc z masą, możesz wywalić wszystkie zbędne: plastiki, wykładziny, maty głuszące i inne pierdoły.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load