Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Moje Granturismo 2.0ie
Autor Wiadomość
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 15-12-2011, 23:31   

shagger78, moja listwa wyglądała identycznie :)
zresztą listwa o niczym nie świadczy , ale nie ma tez wątpliwości że to GT z przekombinowanym przodem ... ogólnie nie przejmuj się tym, a jeśli lubisz "drobne" wyścigi z pod świateł proponuje ci iśc w moje kroki czyli zupełnie ukryć co siedzi pod maska. zamalować czarnym matem listwę, ściągnąć wszystkie emblematy 2.0 i ewentualnie posunąć się ciut dalej :)



na jednych światłach zjadasz kolesia, a następnych widzisz jego minę ... bezcenne :D
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-12-2011, 23:55   

Lesniczy,dobre...dobre...pewnie było ciężko skombinowac taki emblemat :lol: Ja tez juz sie tych min naogladalem...albo na kolejnych swiatlach koles juz nie ma odwagi spojrzec sie na mnie choc na poprzednich sie gapi i mierzy...Raz nawet porschaka zawstydzilem i juz sie wiecej nie spojrzal ani razu :) Raz pamietam 3-ech kolesi w golfie 3 gti...Wyprzedzanie przy 140...Pieknie im sie i rowniutko glowy odwracaly...A smiechu bylo :) Choc czasem ktos agresja za wyprzedzenie go sie odwdziecza.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 16-12-2011, 00:05   

Tak czytam i czytam i muszę coś naskrobać :)

też mam bzika na punkcie startu ze świateł ;) Po prostu to lubię i nie mówię tu o wyścigach przez pół miasta - aż tak głupi nie jestem.

shagger78 napisał/a:
Raz nawet porschaka zawstydzilem


To się nie liczy koleś pewnie miał niezły ubaw jak widział kręcącego się tipo do granic wytrzymałości a on pewnie zmieniał biegi przy 2 tys. obr ;d

shagger78 napisał/a:
Raz pamietam 3-ech kolesi w golfie 3 gti...Wyprzedzanie przy 140...Pieknie im sie i rowniutko glowy odwracaly...A smiechu bylo


Jakby to był prawdziwy 150 konny gti to byś miał lekkie zdiwko ;) Ja tak miałem kiedyś :D cisne swoim pod górkę i chciałem wyprzedzić golfa 3 gt/gti nie pamiętam dokładnie co pisało... Siedziało w nim 3 kaszkietów ... Koniec tego taki że szliśmy łeb w łeb :/ a ja sam jechałem


A tak poza tym to było kilkanaście przygód tego rodzaju ;) Czasem kulturalnych ( poświecenie awaryjnymi i wymiana uśmiechów haha ) lub czasem mniej kulturalnych ... np. ze starym vw sciroco i blondyna na miejscu pasażera ... albo nową vectrą. Tak czy siak lubię to :D Czasami specjalnie wyskakuję do nowych mercedesów z silnikami powyżej 3 litrów i mam ubaw jak mnie odstawia chociaż jadę sam a on ma komplet na pokładzie

** Dodano: 16-12-2011, 00:05 **
myślę, że jakbyśmy się spotkali byłaby niezła zabawa :lalala:
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-12-2011, 08:19   

Badz co badz malo samochodow pamietam ktorym rady nie dalem a tym ktorym dalem jest bez liku.Jak mam chec na takie manewry jade trasa ktora ma wiecej swiatel :) Wtedy wiecej przyjemnosci.Sa tez takie samochody ktore utkwily mi w pamieci np.ford ka za ktorym nie nadazalem nawet z tylu lub goscia fiatem panda ktory wyprzedzal wszystkich i w koncu padlo tez na mnie.Nie bylo nawet jak sie scignac bo odrazu odjechal mi...Coz to takiego bylo.Swap jakis pewnie...Ja tez myslalem o swapie i ten silnik wlozyc do czegos mniejszego.Niedawno widzialem 2.0 8v w uno i to 3 drzwiowym odchudzonym.Wkrotce bede swapowal malucha-silnik od uno 1.0 l :)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-12-2011, 11:48   

no niestety ale 10,5 sec do setki to już nie jest taki szał pał jak 5 czy 10 lat temu.... kiedyś ludzie bali sie mocnych silników bo kojarzyli to z wysokim spalaniem, wysoką pojemnością i dużymi kosztami ubezpieczenia itp. ciężkie czasy nastały dla aut które mocne były 15 lat temu ....
teraz szczyl w kaszkieciku robi prawko i rodzice mu kupują za 2000zł bmw z 2.0 lub 2.5 L silnikiem i niestety granturismo już wysiada ... oczywiście to 10,5 do setki nadal wystarcza na jakieś 50% aut poruszających sie po naszych drogach ... jednak samochodów mocniejszych ciągle przybywa a tych słabszych ubywa ....
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-12-2011, 12:09   

Leśniczy, zgadza się, ale to nadal wystarcza do bezpiecznego wyprzedzania spokojnie jadących samochodów na dwupasmowych trasach. Przecież nie musisz się ścigać z każdym, chociaż wiem, że to lubisz.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-12-2011, 13:03   

Leśniczy napisał/a:
no niestety ale 10,5 sec do setki to już nie jest taki szał pał jak 5 czy 10 lat temu.... kiedyś ludzie bali sie mocnych silników bo kojarzyli to z wysokim spalaniem, wysoką pojemnością i dużymi kosztami ubezpieczenia itp. ciężkie czasy nastały dla aut które mocne były 15 lat temu ....
teraz szczyl w kaszkieciku robi prawko i rodzice mu kupują za 2000zł bmw z 2.0 lub 2.5 L silnikiem i niestety granturismo już wysiada ... oczywiście to 10,5 do setki nadal wystarcza na jakieś 50% aut poruszających sie po naszych drogach ... jednak samochodów mocniejszych ciągle przybywa a tych słabszych ubywa ....

Akurat z bmw e 30 czy e36 z 2.0 szesciocylindrowym silnikiem moje sobie radzi.Sprawdzone 15 razy bo brat mial i znajomy ma.Przetestowalismy :) Bmw ma ok 130 km wiec myslalem ze nie mam szans ale okazalo sie inaczej.Fiatowski silnik ma jednak mocniejszy moment i ciagnie juz od dolu.Poza tym do sprawnego poruszania sie po miescie wystarcza spokojnie.Po warszawie tak do 2.5 tys i jade tak jak wszyscy.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-12-2011, 14:46   

e30 2.0 owszem dostaje ale e36 2.0 juz nie .... no chyba że jechałeś z jakimś zagazowanym paździerzem :)

w każdym razie ja nie mówię że to wolne auto bo zbiera sie całkiem przyzwoicie i pozwala szybko wyprzedzać na trasie. z pod świateł też zadziwi nie jedno nowsze auto ... ja to wszystko wiem bo takie miałem :P
po prostu stwierdzam, że czasy się zmieniają i nawet głupie diesle, które 10 lat temu miały 75 koni teraz mają 150 :/
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 16-12-2011, 17:47   

z zagazowanym e 36 się ścignąłem z 4 biegu i do 160 łeb w łeb ... dopiero jak zapiąłem 5 bieg powoli zaczął mnie brać.

Nie należy też ślepo patrzeć na sekundy do magicznej setki... Bo w ruchu miejskim nie to się liczy :lalala:
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-12-2011, 17:51   

Luczu, jeśli jedno auto ma do setki 9 sec a drugie 10 sec, oba samochody są w 100% sprawne, a kierowcy ogarnięci to zawsze wygra ten z 9s ... przekonałem się o tym wiele razy :)
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 16-12-2011, 18:02   

tzn miałem na myśli zbieranie się z wyższego biegu ... typowa jazda po mieście bez konieczności redukcji
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-12-2011, 10:32   

No wlasnie czasem jak mi sie nie chce zmieniac biegow mozna cale miasto objechac na 5 lacznie z rondami i skrzyzowaniami...albo na 4 czy 3 zaleznie od tego jaki ruch akurat jest i poki nie trzeba sie zatrzymac sprzegla dotykac nie trzeba.Prawie jak automatem :) Bez naciskania gazu na 5 jest ok 25kmh przy czym silnik nie szarpie i nie trzesie.Wciskam gaz i przyspiesza z poczatku pomalu ale jak juz jest 40kmh znacznie lepiej.Rzadko tak robie bo wiem ze to niezdrowe jak rowniez malo sprawne.Chodzi tylko o to ze mozliwe.Jezdzilem i jezdze wieloma samochodami i nie przypominam sobie samochodu z taka elastycznoscia.A to wlasnie wazne w miescie a nie tylko te sztywne 10,5s do 100 kmh.

** Dodano: 18-12-2011, 10:41 **
Leśniczy napisał/a:
e30 2.0 owszem dostaje ale e36 2.0 juz nie .... no chyba że jechałeś z jakimś zagazowanym paździerzem :)

w każdym razie ja nie mówię że to wolne auto bo zbiera sie całkiem przyzwoicie i pozwala szybko wyprzedzać na trasie. z pod świateł też zadziwi nie jedno nowsze auto ... ja to wszystko wiem bo takie miałem :P
po prostu stwierdzam, że czasy się zmieniają i nawet głupie diesle, które 10 lat temu miały 75 koni teraz mają 150 :/

Zgadza sie...diesle sa obecnie niedoscignione jednak ja nie lubie.Szczegolnie obecna bardziej skomplikowane,drozsze w naprawach i bardziej awaryjne.Znam wiele przykladow ze to nie idzie w dobra stone.Producenci laduja druga turbine,ulepszaja elektronike,wtrysk i sterowanie i to daje te km.Natomiast konstrukcja silnikow ta sama.Porownywalem na przykladzie mb.Jedynie zawory byly mniejsze w wersji z biturbo ale efekt szybkiej jazdy takim autem sa uszkodzenia silnika.Wieksze cisnienie na tlokach a panewki te same i one juz nie wytrzymuja obciazen.Nawet same tloki nie wytrzymuja-topia sie pekaja.Mam taki jeden...dam fote dla przykladu.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-12-2011, 11:09   

shagger78, ja wiem że 200hp z 2.0 diesla to nic dobrego, po 50kkm padnie turbo,później szyna CR, a przy 200kkm silnik zakończy swój żywot .... i to samo dotyczy bardzo modnego obecnie downsizingu czyli 1.4 turbo plus kompresor :roll:

ale dobra bo widzę temat zrobił się lekkie OT

w każdym razie wiem że tipo ma takie przełożenia, że na upartego można i ruszać z piątego biegu , i jeździć na piątce 25km/h .... ja takich rzeczy nie praktykuje. jeśli znasz się na mechanice to powinieneś wiedzieć, że właśnie takie śmiganie na piątce 25/h, wjeżdżanie pod górki na wysokim biegu i małej prędkości są jedną z przyczyn padających panewek .... w połączeniu z jakimś kiepskim olejem to "sukces" gwarantowany
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-12-2011, 20:44   

LesniczyJa wiem..napisalem ze jest to niezdrowe dla silnika ale mojego juz nie zdaze nawet zabic :) Poza tym to rzadkie praktyki...chodzilo tylko o to ze to mozliwe.
Czy w swoim grandurismo miales dystanse pod felgami?W moim sa ale nie grube...Moze z 5mm i wydaja sie byc oryginalne.W moim 1.6 tego nie ma i jest wezszy przez to i wyglad gorszy.Poza tym grandurismo ma felgi 5,5 J a 1.6 5J.Tak jest u mnie.
W 2.0 pod lusterkiem zewnetrznym wystaje czujnik temperatury.Jest oryginalny ale nie wiem do czego sluzy.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-12-2011, 21:31   

miałem felgi 14" abartha bez dystansów. czujnika pod lusterkiem nie miałem
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-12-2011, 22:09   

shagger78, może masz lusterko z tempry bo w nich był ten czujnik pod lusterkiem do termo metra w AHSie...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-12-2011, 10:02   

Moze kiedys bedzie okazja to sprawdze czy ida kabelki gdzies dalej czy tylko sam czujnik.Nie watpie ze moze byc to lusterko od tempry bo poprzedni wlasciciel handlowal czesciami do T/T wiec wszystko jest mozliwe.
Ja sam zakladalem skrzynie od tempry 2.0 8v i jest identyczna jak rowniez przelozenia te same.W mojej podczas ruszania wyskoczyly czesci rozrywajac obudowe-nie bylo to palenie gumy bo nawet bylo mokro,slisko.Konkretnie znalazlem na jezdni kawalki satelit z mechanizmu roznicowego.Dalej juz nie pojechalem.Silnik zgasl bo skrzynia sie zaciela.Na szczescie 1km od domu.Za to go cenie :) Bo nie ma lepszego samochodu od takiego ktory po przyjechaniu z trasy zepsuje sie pod domem :)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load