Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
moje Tipo :D
Autor Wiadomość
tomx 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 305
Skąd: Gdańsk - 3miasto
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 21-06-2005, 19:09   

Wymień sobie lewarek od skrzyni biegów ,czyli gałke i mieszek ....bo ta guma jest strasznie kiepska :( (
_________________
Pozdr. Tom'ek 3miasto
Nie'TIPO'wy 1,4ie Smart Coupe 3d;)Sprzedany -
IBIZA II Sprzedana !
Był ESCORT
Demio 1,5 2002' tez było
JEST MAZDA 626 ditd kombi 00'
  
 
 skype
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-06-2005, 20:30   

tomx napisał/a:
Wymień sobie lewarek od skrzyni biegów ,czyli gałke i mieszek ....bo ta guma jest strasznie kiepska :( (

kolejna osoba sie czepia rzeczy ktora jedynie bardziej sensownie moze byc zastapiona short-shifterem... po prostu wrzuccie na luz

a co do calego projektu to calkiem fajny tylko silniczek nie ten jak na taka kompleksowosc


a i chcialem spytac z jakiej racji piszesz ze masz 78km?? robiles cos w nim, grzebales, hamowales go??
bo seryjny wtryskowiec ma jedynie 69km :^o [-X
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-06-2005, 22:19   

Pele wyluzuj...
Im chodzi o walory estetyczne, a nie o szybkość zmiany biegów! :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
rhoody 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 29 Mar 2005
Posty: 191
Skąd: Kożuchów
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-06-2005, 05:34   

dokładnie... autko ma nie tylko jeździć, ale też wyróżniać się z tłumu... mojego np. też nie da się nie zauważyć... :lol:
_________________
Była Tempra, jest Megane Coupe...
     assistance
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-06-2005, 11:44   

marcin napisał/a:

Zamontowany został kubełek +pasy 3-punktowe Schroth, żeby mnie lepiej trzymało na zakrętach w mojej srebrnej strzale, hehe


Ten fotelik to lekki przerost formy nad trescia - no chyba ze wywalisz fotel pasazera + kanape i zainstalujesz klatke :) No ale grunt to dobra zabawa :D
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-06-2005, 18:30   

Marcin - tipoklub.tk napisał/a:

Ten fotelik to lekki przerost formy nad trescia - no chyba ze wywalisz fotel pasazera + kanape i zainstalujesz klatke :) No ale grunt to dobra zabawa :D


a ja jestem przeciwnego zdania

kubel to zaje***a sprawa, mniej sensowne moze sa juz pasy

do tego napisales "chyba ze wywalisz"
1. kanapa - ja jej tam nie widze

2. fotel pasazera - a gdzie miejsce dla pilota ??

3. klatka to juz wyzsza szkola jazdy, nawet jakby miala sie pojawic to w dobrej kolejnosci


PS: przypominam o pytaniu o moc
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
marcin 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2005
Posty: 91
Skąd: Kamieniec/Zielona G.
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 24-06-2005, 09:52   

Pele_Tipo - z tą mocą to sam już nie wiem, w papierach zakupu auta (z salonu) na papierze widnieje opis: moc 78 KM, w silniku nic nie było robione, poza przelotowym wydechem.
lewarek sie skróci i założy jakąś gałeczke i mieszek, ale to już szczegół.

Silnik można zawsze w przyszłości zmienić jak będą pieniążki :D

A co do kubełka to przyznam że fajnie się w nim jeździ, dobrze trzyma w zakrętach.
Fotel pasażera też zmienie na kubeł. A kanape to chyba założe, jak już przykręce wszytkie plastiki.
Klatki nie planuje bo to rajdówka nie jest :D


Teraz biore się za zawieszenie, znalazłem firme w Poznaniu która robi sprężyny na zamówienie (sam sobie wybierasz twardość, obniżenie) i taka sprężynka kosztuje ok. 100 zł. i wtedy mógłbym wybrać z przodu obniżenie ok. -30 mm a z tyłu np. -50 mm. bo tył jakoś dziwnie wysoko stoi.
Relacje z obniżania napewno wrzuce do tego tematu :)
pozdrawiam
     assistance
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-06-2005, 11:27   

W kazdym razie =D>
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-06-2005, 12:04   

co do silnika to jesli jest taki jak wyjechal z fabryki to ma 69km + to ile dal wydech

co do zawieszenia... to nie wiem czy wiesz co mowisz chcac sobie obnizyc tyl o 50mm ??
to jest IMO poroniony pomysl, no chyba ze w ZG juz macie takie nawierzchnie jak w reichu

a juz kompletnie nie wspominajac o tym ze chcesz zamontowac kanape i moze jeszcze dac tam komus z tylu usiasc... "KRZYZYK NA DROGE"
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-06-2005, 13:35   

ja się dołączę - obserwując różne przeróbki - gratulacje zaparcia, choć sam fotelik troszkę dziwnie może wyglądać, choć może jak będą dwa to ujdzie, zależy jak ew wnętrze zrobisz, jak całościowo to wyjdzie....co do zawieszenia jednak - tu bym się zastanowił; wiadomo jakie mamy drogi, a robić autko tylko po to by np na równym placyku koło domu jeździć to bezsens.... wyjedziesz kawałek dalej i masz duże sznase na niepotrzebne zniszczenia, nie mówię o parkowaniu czy krawężnikach, ale nawet na 'szybszych' drogach dziury, wyboje itp potrafią być zaskakujące, a w miastach - nie trzeba nic mówić :-|
dlatego nie zakadałbym ani niższych sprężyn ani nic podobnego by obniżać autko.....
jak już musisz to może listwy/progi po bokach jakieś doczepiane by wymyślić by wizualnie autko się ciut niżej wydawało (ale też bez przesady bo wtedy wygląd byłby dziwny, trzeba wyzcuć ile można i jak to wkomponować), może jeszcze zderzaki z dokadką czy przerobić..... wtedy wizualnie będzie podobnie, choć nie musi być tak nisko, a w razie gdybyś przytarł gdzieś to nie boli,bo najwyżej zderzak/listwy troszkę poprostować/trysnąć itp itd..... a jak 'prawdziwym','właściwym' podwoziem byś porządnie przytarł to już może boleć..... finansowo też.....
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 25-06-2005, 09:21   

Ja tez wstawił bym kubły jak by były wieksze fundusze.Na zakretach zapieram sie ręką o fotel pasazera.Cały srodek usunąc i dac 2 kubełki!! mi 2 fotele kubełkowe by starczyły w zupełnosci :P .Szkoda z one takie drogie :(
Plastiki czeszczące wywalic!!!!!
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-06-2005, 11:36   

tempra-grafitmetalic napisał/a:
Plastiki czeszczące wywalic!!!!!


To prawda plastiki trzeszcza! :x

Najlepiej by było wywalić kanape i w jej miejsce dwa kubły wsadzić. Czyli dwa z przodu i dwa z tyłu. 8)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 25-06-2005, 12:41   

Ciekawe ile dokładnie kosztują kubełki na przod 2 szt .Jak ogladałem sparco to ok 600zł szt :x
Moze są tansze jakies?? :twisted:
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-06-2005, 18:07   

tempra-grafitmetalic napisał/a:
iekawe ile dokładnie kosztują kubełki na przod 2 szt .Jak ogladałem sparco to ok 600zł szt
Moze są tansze jakies??

Nowe kubły da się już kupić za ok 350zl/szt, ale to będą jakieś noname.
Wystawione są na allegro.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-06-2005, 19:27   

uzywki we wzglednie dobrym stanie mozna dostac juz za 200 pln,

a sa i okazje w okolicach 100
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-06-2005, 17:32   

Ja osobiście bał bym się kupić kubły no-name z allegro! Wole kupić używane niż oszczędzać na bezpieczestwie!
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 26-06-2005, 21:45   

Raku napisał/a:
Ja osobiście bał bym się kupić kubły no-name z allegro! Wole kupić używane niż oszczędzać na bezpieczestwie!


Racja!!! =D> Najlepiej chyba Sparco kupic :P
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 26-06-2005, 22:08   

Ale takie kubly to i do ponad 1600zł kosztuja (markowe np. Sparco)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-06-2005, 00:30   

trzeba czytac uwaznie:

markowe uzywki w mozliwym stanie kosztuja tyle co nowe no name...

a uzywane no-name tyle co poniszczone markowe

dyskusja jest o tym zeby nie brac no-name wlasnie w takich przypadkach
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-06-2005, 12:03   

tempra-grafitmetalic napisał/a:
Na zakretach zapieram sie ręką o fotel pasazera


hehe ja tez :-P
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-06-2005, 19:32   

ego napisał/a:
tempra-grafitmetalic napisał/a:
Na zakretach zapieram sie ręką o fotel pasazera


hehe ja tez :-P

Spróbujcie zaprzeć się nogą o drzwi! 8) To będzie ciekawe! :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
  
     Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-06-2005, 20:45   

Raku napisał/a:
ego napisał/a:
tempra-grafitmetalic napisał/a:
Na zakretach zapieram sie ręką o fotel pasazera


hehe ja tez :-P

Spróbujcie zaprzeć się nogą o drzwi! 8) To będzie ciekawe! :lol:


lewarka i kierownicy juz sie kiedys trzymalem :lol: miałem problemy z wyjsciem z zakretu :-k
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
marcin 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Mar 2005
Posty: 91
Skąd: Kamieniec/Zielona G.
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 27-09-2005, 23:14   

Nowe foto:

http://img371.imageshack....im0037633nq.jpg


Ostatnio bawiłem sie troche w car audio- zamontowałem 16,5 cm zestaw głośnikowy JBL w drzwiach przednich + tweetery w słupkach :)

wygłuszyłem drzwi (matami za 5 zł z allegro- jak na mój gust wystarczą)

http://img284.imageshack....im0036671ma.jpg


zrobiłem panele z MDF-u, pierścienie, na głośniki 16,5 cm. Nie ma z tym dużo roboty jeżeli chcecie zrobić tak jak ja, bez szpachlowania i innych skomplikowanych wygładzeń.

http://img284.imageshack....im0036748jh.jpg

na koniec wmontowałem tweeterki w słupki, a zwrotnice włożyłem w miejsce głośników 4x6 cala w desce rozdzelczej.
     assistance
 
pilek 


Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 15
Skąd: katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 11-01-2006, 20:05   

odgrzewam, jaki jest patent na zamontowanie kubla w tipo ? ktos robil juz taki adapter ? jelsi tak bylbym dzwieczny za wskazowki (najlepiej zwymiarowane wskazowki ;) )
  
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 11-01-2006, 22:04   

pilek napisał/a:
odgrzewam, jaki jest patent na zamontowanie kubla w tipo

Najprościej kupić dedykowanie mocowanie do kubułów do tipo.
Innym rozwiązaniem jest przykręcenie fotela za pomocą kątowników na sztywno do podłogi bez możliwości regulacji.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load