Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przyszle auto Pele'go
Autor Wiadomość
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-10-2005, 15:35   

Erewan napisał/a:
Przed wyborem Tempry (szukałem ponad pół roku) przeczytałem mnóstwo literatury na ich temat i zasięgnąłem opinii kilkunastu użytkowników i mechaników :) Stąd mój wybór padł na 1.8/8V właśnie...

nie liczac wczesniejszych doswiadczen to od 2ch tygodni robie to samo z wieksza intensywnoscia, chce wiedziec w co moge sie wpakowac

Generalnie moglbym miec mniejsze auto i w 1.6 miec podobne osiagi co w 2.0...
...jednak komfort jazdy, prowadzenie (no i bezpieczenstwo) przemawiaja jednoglosnie za Tipiakiem, pod tym wzgledem przy tej masie i gabarytach to cudowne autko
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 03-10-2005, 15:37   

Tak czy inaczej 8V na dwoch wałkach sa jedne z lepszych Fiatowskich silnikow. 16v sa bardziej awaryjne.
     assistance
 
bornek 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 110
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 03-10-2005, 15:37   

grześko napisał/a:
A prowadziłeś kiedykolwiek samochód z automatyczną skrzynią biegów? Po tym co napisałeś sądzę, że nie.





jezdzilem oplem corsa 1,2 z 2004 roku i daichatsu applause 1,6 z 1991 r i to byly najgorsze chwile mojego zycia
( tylko na szczescie opelek mial sekwencyjna wiec dalo rade tym jakos pojechac )
_________________
Fiat Tipo 1994 r. 1,4 benzyna + LPG , kolorek bordo

Opel Kadet 1990 r. 1,7 diesel, niebieski

Nissan Primera 1994 r. 2,0 1.6V benzyna+LPG

  
     Moneta
 
 
Tomilee 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 598
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 03-10-2005, 19:14   

Zgadzam się z w/w opiniami 1.8 8V fajne są :) Może nie jest to jakaś rakieta ale jakoś można jeździć. Co do awaryjności to powinien zrobić ok 300 - 400 tyś bez wielkiego remontu.
_________________
Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem :)
  
 
 
M@ciej 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 57
Dołączył: 22 Lut 2005
Posty: 110
Skąd: Węgielsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 04-10-2005, 06:31   

miszko napisał/a:
Male sprostowanie 1.8 i 2.0 sa DOHC - czyli 2 walkowe.

Erewan napisał/a:
Przepraszam bardzo, ale akurat silniki 1.8/8v i 2.0/8v MAJĄ 2 (DWA) WAŁKI ROZRZĄDU, a nie jeden...

I tak to jest jak człowiek ma pojęć.... gdzieś dzwoniło ale na krórej wieży.
:-# ... bo się wyda. Ale obciach.
Oczywiście, że dwuwałkowe.
_________________
Pozdrawiam !
Jeżdżę Tipo 2.0 16V
Szybko mija mi czas.
     Moneta
 
 
Marcin - fiattipo.pl 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 52
Dołączył: 05 Sty 2005
Posty: 1166
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-10-2005, 18:15   Re: Przyszle auto Pele'go

Pele_Tipo napisał/a:
wlasciwie wzor takiego jakbym chcial wziac... http://otomoto.pl/index.p...show&id=C468986 i pytanie co myslicie o konkretnej ofercie


Przy dzisiejszych cenach za Tipo kupowanie modelu sprzed modernizacji jest bez sensu :)
_________________
Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl
     Moneta
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-10-2005, 18:23   Re: Przyszle auto Pele'go

Marcin - tipoklub.tk napisał/a:
Przy dzisiejszych cenach za Tipo kupowanie modelu sprzed modernizacji jest bez sensu :)

a to czemu ?? rozwin wypowiedz.....

...ja mialem po modernizacji ale 1.4
i z tego co widze ciezko w 1.8 czy 2.0 w dodatku na gazie znalezc dobrze utrzymane po modernizacji

a jak znajdziesz to daj znac :P
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 04-10-2005, 22:09   

A musi być Tipo?

Jeśli jesteś odważny i lubisz wyzwania to spraw sobie AR 33, najpierw z silnikiem 1,4 ewentualnie 1,7 8v.
Niesamowite samochody...
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-10-2005, 14:23   

az tak odwazny to poki co nie jestem, chociaz 33jke chetnie bym sobie sprawil :P

zreszta mysle ze podobnie byloby z utrzymaniem Alfy 1.4 i 8zaworowego Tipo, a wybor pomiedzy buda i charakterem a tak na prawde osiagami
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-10-2005, 07:47   

Pele i jak sprawa staneła z wózkiem? znalazłeś coś ciekawego i godnego uwagi? czy poszukiwania trwają? :-P
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-10-2005, 08:14   

trwa czas przeczekania by doszla najlatwiejsza kasa...

w dzien wyborow koncze 19scie, a za kolejny tydzien przy okazji swieta spotkanie z rodzinka... grosz do grosza a bedzie kokosza

Do niemiec zeby jechac musialbym sie zgrac przynajmniej z jednym kumplem zeby sie oplacalo, inaczej zwyczajnie sie nie kalkuluje, zwazajac na to ze jest masa zalatwiania.

Biore pod uwage jednak wypad pod granice, a konkretniej do Lubuskiego w okolice Zielonej Gory gdzie siedza ziomki i mogliby cos tam looknac, a roznice cenowe juz mnie rajcuja

Mimo wszystko nadal mam rozterke pomiedzy 16v na wache, a 8v LPG, rozsadek przemawia za tym drugim, spelnianie marzen za tym pierwszym.
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-10-2005, 08:35   

zastanawiasz sie nad dwulitrowym 16v czy 1.8?
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-10-2005, 08:40   

jak 16v to juy 2jke, chociay jak i 1.8 sie trafi to nie pogardye, jest troche lyejsya jednostka, a i 132-136kucz pryemmawia, jednak y tego co wiem 16v w 1.8 nie bzlz ybzt udane...

predyej wsrod 8v do yagayowania bede sie roygladal takye ya 1.8

Cos cyuje ye ostatecynie ten wzbor bedyie uyaleynionz od tego jaka trafi sie ęokayjaę
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load