|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Przyszle auto Pele'go |
Autor |
Wiadomość |
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 03-10-2005, 15:35
|
|
|
Erewan napisał/a: | Przed wyborem Tempry (szukałem ponad pół roku) przeczytałem mnóstwo literatury na ich temat i zasięgnąłem opinii kilkunastu użytkowników i mechaników Stąd mój wybór padł na 1.8/8V właśnie... |
nie liczac wczesniejszych doswiadczen to od 2ch tygodni robie to samo z wieksza intensywnoscia, chce wiedziec w co moge sie wpakowac
Generalnie moglbym miec mniejsze auto i w 1.6 miec podobne osiagi co w 2.0...
...jednak komfort jazdy, prowadzenie (no i bezpieczenstwo) przemawiaja jednoglosnie za Tipiakiem, pod tym wzgledem przy tej masie i gabarytach to cudowne autko |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 03-10-2005, 15:37
|
|
|
Tak czy inaczej 8V na dwoch wałkach sa jedne z lepszych Fiatowskich silnikow. 16v sa bardziej awaryjne. |
|
|
|
|
bornek
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2005 Posty: 110 Skąd: Gorzów Wielkopolski
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 03-10-2005, 15:37
|
|
|
grześko napisał/a: | A prowadziłeś kiedykolwiek samochód z automatyczną skrzynią biegów? Po tym co napisałeś sądzę, że nie. |
jezdzilem oplem corsa 1,2 z 2004 roku i daichatsu applause 1,6 z 1991 r i to byly najgorsze chwile mojego zycia
( tylko na szczescie opelek mial sekwencyjna wiec dalo rade tym jakos pojechac ) |
_________________ Fiat Tipo 1994 r. 1,4 benzyna + LPG , kolorek bordo
Opel Kadet 1990 r. 1,7 diesel, niebieski
Nissan Primera 1994 r. 2,0 1.6V benzyna+LPG
|
|
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 03-10-2005, 19:14
|
|
|
Zgadzam się z w/w opiniami 1.8 8V fajne są Może nie jest to jakaś rakieta ale jakoś można jeździć. Co do awaryjności to powinien zrobić ok 300 - 400 tyś bez wielkiego remontu. |
_________________ Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem |
|
|
|
|
M@ciej
Pomógł: 1 raz Wiek: 57 Dołączył: 22 Lut 2005 Posty: 110 Skąd: Węgielsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 04-10-2005, 06:31
|
|
|
miszko napisał/a: | Male sprostowanie 1.8 i 2.0 sa DOHC - czyli 2 walkowe. |
Erewan napisał/a: | Przepraszam bardzo, ale akurat silniki 1.8/8v i 2.0/8v MAJĄ 2 (DWA) WAŁKI ROZRZĄDU, a nie jeden... |
I tak to jest jak człowiek ma pojęć.... gdzieś dzwoniło ale na krórej wieży.
... bo się wyda. Ale obciach.
Oczywiście, że dwuwałkowe. |
_________________ Pozdrawiam !
Jeżdżę Tipo 2.0 16V
Szybko mija mi czas. |
|
|
|
|
Marcin - fiattipo.pl
Pomógł: 4 razy Wiek: 52 Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 1166 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-10-2005, 18:15 Re: Przyszle auto Pele'go
|
|
|
Przy dzisiejszych cenach za Tipo kupowanie modelu sprzed modernizacji jest bez sensu |
_________________ Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-10-2005, 18:23 Re: Przyszle auto Pele'go
|
|
|
Marcin - tipoklub.tk napisał/a: | Przy dzisiejszych cenach za Tipo kupowanie modelu sprzed modernizacji jest bez sensu |
a to czemu ?? rozwin wypowiedz.....
...ja mialem po modernizacji ale 1.4
i z tego co widze ciezko w 1.8 czy 2.0 w dodatku na gazie znalezc dobrze utrzymane po modernizacji
a jak znajdziesz to daj znac |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
Jacacenty
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Lis 2004 Posty: 991 Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 04-10-2005, 22:09
|
|
|
A musi być Tipo?
Jeśli jesteś odważny i lubisz wyzwania to spraw sobie AR 33, najpierw z silnikiem 1,4 ewentualnie 1,7 8v.
Niesamowite samochody... |
_________________ *** \=/ *** |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-10-2005, 14:23
|
|
|
az tak odwazny to poki co nie jestem, chociaz 33jke chetnie bym sobie sprawil
zreszta mysle ze podobnie byloby z utrzymaniem Alfy 1.4 i 8zaworowego Tipo, a wybor pomiedzy buda i charakterem a tak na prawde osiagami |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-10-2005, 07:47
|
|
|
Pele i jak sprawa staneła z wózkiem? znalazłeś coś ciekawego i godnego uwagi? czy poszukiwania trwają? :-P |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-10-2005, 08:14
|
|
|
trwa czas przeczekania by doszla najlatwiejsza kasa...
w dzien wyborow koncze 19scie, a za kolejny tydzien przy okazji swieta spotkanie z rodzinka... grosz do grosza a bedzie kokosza
Do niemiec zeby jechac musialbym sie zgrac przynajmniej z jednym kumplem zeby sie oplacalo, inaczej zwyczajnie sie nie kalkuluje, zwazajac na to ze jest masa zalatwiania.
Biore pod uwage jednak wypad pod granice, a konkretniej do Lubuskiego w okolice Zielonej Gory gdzie siedza ziomki i mogliby cos tam looknac, a roznice cenowe juz mnie rajcuja
Mimo wszystko nadal mam rozterke pomiedzy 16v na wache, a 8v LPG, rozsadek przemawia za tym drugim, spelnianie marzen za tym pierwszym. |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-10-2005, 08:35
|
|
|
zastanawiasz sie nad dwulitrowym 16v czy 1.8? |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-10-2005, 08:40
|
|
|
jak 16v to juy 2jke, chociay jak i 1.8 sie trafi to nie pogardye, jest troche lyejsya jednostka, a i 132-136kucz pryemmawia, jednak y tego co wiem 16v w 1.8 nie bzlz ybzt udane...
predyej wsrod 8v do yagayowania bede sie roygladal takye ya 1.8
Cos cyuje ye ostatecynie ten wzbor bedyie uyaleynionz od tego jaka trafi sie ęokayjaę |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|