Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sedicivalvole z Podbeskidzia
Autor Wiadomość
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-08-2008, 10:10   

dokładnie zakładaj tego BLOS-a bo szkoda autka ja tam bym nie załozył gazu z 2 przyczyn szkoda silnika a po drugie osiagi

lecz nieraz trzeba to zrobic jak kupiłem pirwszego tipo 1,4 hehe to miał lpg ale to wywaliłem lezy w garazu teraz tylko ze ceny paliwa rosna i to róznie akurat ja nie cierpie na brak kasy bo ojciec z matka dobrze zarabiaja na szczescie ale całe zycie nie beda mnie sponsorowac moze w przyszłosci zmienie zdanie co do lpg ale narazie nie musze hehe
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 10-08-2008, 10:41   

albert19912 napisał/a:
ja tam bym nie załozył gazu z 2 przyczyn szkoda silnika a po drugie osiagi



Pogadaj z Grześkiem, właścicielem czerwonego sedici. Jeździ na gazie i nie narzeka na osiągi :lalala:
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-08-2008, 10:46   

no niby tak ale wisz zawsze pozostaje silnik i jego szybsze zuzycie ojciec maił lagunka 3,0v6 i bez gazu smigał z pół roku ale itak załozył póziej i dobrze to chodzilo tylko ze sekwencje
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-08-2008, 10:48   

ubek, Grzesiek ma sekwencję ale wcześniej miał Blosa i mówił że też chodzi super
  
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 10-08-2008, 10:56   

Młody napisał/a:
Grzesiek ma sekwencję


Wiem że ma sekwencje :P czytałem cały opis przekładnki instalki i strojenia :lalala:

Ja się teraz worze renault safrane z silnikiem 2.0 na sekwencji i jeździ całkiem dobrze, a w kieszeni nie robi spustoszenia :D
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
  
     Moneta
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-08-2008, 11:04   

ubek, miałem wcześniej Mazdę 323F BA na sekwencji i praktycznie nie było żadnej różnicy LPG/Pb a tak jak napisałeś jeździło się tanio chociaż spalanie też było na poziomie 14 litrów
  
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 10-08-2008, 11:38   

Młody napisał/a:
albert19912, na razie mam na zwykłym mieszalniku ale za niedługo kupuję BLOS-a także auto też odżyje.


nie lepiej sekwencję założyć? wtedy odżyje... :roll:
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-08-2008, 11:51   

Młody, chyba nawt sekwencja tanie jcie wyjdzie a jezeli nie to wydaje mi sie lepsza od BLOS-a
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 10-08-2008, 12:01   

Z tego co pamiętam to Grzesiek wydał coś ok 1000 zł na części do sekwencji....
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-08-2008, 12:02   

ale jak przed mometem lukałem to juz taniej sie kupi
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-08-2008, 15:45   

ubek napisał/a:
Ja się teraz worze renault sarane
saFrane chciałes napisać :lalala:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-08-2008, 15:52   

akj3 napisał/a:
nie lepiej sekwencję założyć? wtedy odżyje... :roll:


Nie będę inwestował tysiąca złotych tylko po to żeby mieć 10KM więcej bo prawdopodobnie i tak w przyszłym roku będę go sprzedawał także BLOS wystarczy :lalala:
  
 
bodzio82 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 95
Skąd: plockie
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-08-2008, 18:21   

ja teraz jezdze fordem escortem 1.8 16v na sekwencji i powiem ze lepiej sie zbiera niz na benzynie,a tak wogole to od 2 msc zakladam sekwencje i zawsze cos moge pomoc w tym temacie 8)
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 10-08-2008, 21:30   

bodzio82, czyżbyś się nauczył trochę o silnikach? Chociaż wcale nie trzeba, Polska to taki kraj że "gazownicy" nie muszą nic wiedzieć na temat elektroniki silnika i robią zasadą "chybił trafił" lub na japończyka "jeździł będzie jako tako" ;D

Mlody wracając do tematu LPG w Twoim aucie, jak masz zamiar włożyć BLOSa rozglądaj się za innym parownikiem, LOVTECiem którego masz pod maska nie wykarmisz tego silnika na BLOSie, a doliczając do BLOSa porządny parownik to już parę groszy wychodzi... i wcale niewiele taniej od wtrysku

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
bodzio82 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 95
Skąd: plockie
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-08-2008, 22:10   

GrzesiekK. napisał/a:
bodzio82, czyżbyś się nauczył trochę o silnikach? Chociaż wcale nie trzeba, Polska to taki kraj że "gazownicy" nie muszą nic wiedzieć na temat elektroniki silnika i robią zasadą "chybił trafił" lub na japończyka "jeździł będzie jako tako"

no napewno nie wiem o silnikach tyle co ty, ale wiem na tyle duzo ze na obecna chwile mi wystarcza ,sekwencji nie da sie zalorzyc na chybil trafil zreszta sam praktykowales to wiesz,co do gazownikow to napewno wiekszosc to papraki ,u nas sie montuje instalacje jak tylko najlepiej sie da ;D
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 10-08-2008, 22:58   

A ja Was teraz czymś zastrzelę :p mam 1.4 ma gaźniku + LPG + STOŻEK :p jeździ normalnie, spalanie w normie (10.5 w mieście przy normalnej dynamicznej jeździe ) Tylko, że dzwięku nie ma stożkowego no ale ... Nie będę robił całego dolotu. Wymieniłem na stożek bo mi starą obudowę rozwaliło. Nowa droga a stożek taniej wyszedł. :badgrin:
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 11-08-2008, 08:10   

bodzio82, to pytanie za sto punkciorów, nie to że się czepiam tylko ciekawi mnie ile się już nauczyłeś/nabrałeś praktyki z LPG ;] jakie moce rzeczywiste obsługują najpopularniejsze reduktory do sekwencji: Tomasetto AT-09, Zavoli Zeta N, KME Silver, KME Gold, który z nich ma najlepszą wydajność termiczną?

I może wrzuć proponowany przez Ciebie setup do sedici, podpowiem czasy wtrysku 3,5ms jałowy, 13ms full but, wtrysk pełna sekwencja, chodzi mi o sterownik, reduktor, ciśnienie, dysza, jaka miedź itp.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 11-08-2008, 08:32   

Dobra Pany jak chcecie sie posprawdzać z wiedzy na temat lpg to pogadajcie sobie na gg albo załóżcie sobie nowy temat,bo ten akurat jest o sedici Młodego... Nastepne posty nie na tem beda usuwane :aniolek:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
bodzio82 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 95
Skąd: plockie
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-08-2008, 17:30   

GrzesiekK. napisał/a:

I może wrzuć proponowany przez Ciebie setup do sedici, podpowiem czasy wtrysku 3,5ms jałowy, 13ms full but, wtrysk pełna sekwencja, chodzi mi o sterownik, reduktor, ciśnienie, dysza, jaka miedź itp.

widze ze mowisz o stagu 300 bo w stagu 200 nie mozna regulowac czasow wtrysku :lalala: dysze napewno 2.0 starcza ,reduktor wzmacniany ale szczerze do 150 KM wystarczy zwykly,miedz 8 oczywiscie ale i 6 da rade ;D ,cisnienie 1,20 np moze byc zreszta jak wiesz cisnienie podkrecasz na parowniku

** Dodano: 11-08-2008, 18:32 **
ego, ja juz sie nie odzywam ale musialem nie wytrzymalem ;D
  
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 11-08-2008, 17:34   

GrzesiekK. napisał/a:
Mlody wracając do tematu LPG w Twoim aucie, jak masz zamiar włożyć BLOSa rozglądaj się za innym parownikiem, LOVTECiem którego masz pod maska nie wykarmisz tego silnika na BLOSie, a doliczając do BLOSa porządny parownik to już parę groszy wychodzi... i wcale niewiele taniej od wtrysku


Kusisz :D
Muszę to jeszcze przemyśleć czy w ogóle warto to ruszać bo szkoda wywalić 1000zł a za kilka miesięcy sprzedać auto.

** Dodano: 11-08-2008, 18:35 **
ego, dzięki za interwencję :D
  
 
Dragomi 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 151
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-08-2008, 16:43   

Młody napisał/a:
Muszę to jeszcze przemyśleć czy w ogóle warto to ruszać bo szkoda wywalić 1000zł a za kilka miesięcy sprzedać auto.


a możesz mi zdradzić za ile będziesz go sprzedawał? Bo bym se kasę na niego już zbierał o ile nie powiesz że chcesz za niego milion PLNów bo szczerze to jest tego wart :lalala:
_________________
Pod opieką:
Seat Toledo 1.8
Seat Ibiza 1.2(system porshe)
Fiat Tempra 1.6;]
  
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-08-2008, 18:21   

Dragomi, kasę możesz zbierać ale muszę Cię zmartwić bo jest już kilka osób chętnych także na razie jesteś chyba trzeci albo czwarty na kolejce. Co do ceny to zobaczymy bo autko jest ciągle modyfikowane także cena rośnie :D
  
 
Dragomi 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 151
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-08-2008, 16:01   

ok ale powiedz chociaż jakiej granicy nie przeskoczysz z ceną, jeżeli wszystko pójdzie dobrze to będziesz ją widywał na co dzień bo teraz mam praktyki na warsztacie jakieś 70m od twojego bloku w stronę czecho
_________________
Pod opieką:
Seat Toledo 1.8
Seat Ibiza 1.2(system porshe)
Fiat Tempra 1.6;]
  
 
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-08-2008, 19:03   

Dragomi, poszło na priv
  
 
Dragomi 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 151
Skąd: Czechowice-Dziedzice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-08-2008, 11:33   

ok czyli zaczynam zbierać od przyszłego miecha(o ile nie pojawią się inne plany) bo teraz jeszcze muszę czerwonego szerszenia do jakiegoś normalnego stanu doprowadzic
_________________
Pod opieką:
Seat Toledo 1.8
Seat Ibiza 1.2(system porshe)
Fiat Tempra 1.6;]
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load