|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
TIPO przemog666 |
Autor |
Wiadomość |
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-11-2007, 15:06 TIPO przemog666
|
|
|
Nareszcie i ja mogę pochwalić się swoim autkiem (dorwałem wreszcie cyfrówkę), w związku z czym zapraszam do mojej prywatnej galerii http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=1689
i zapraszam do skomentowania.
Jest to rocznik 1989 (stary, ale ciągle daje rady). Jak go kupiłem to był z totalnie podstawowym wyposażeniem, nawet nie miał zegarów z obrotkiem i zamiast schowka to paskudna półeczka. W sumie do jego zakupu skusiła mnie w ogóle nie skorodowana buda oraz dobry stan techniczny (w ten czas przebieg miał 125000km).
Silniczek 1.6 DOHC 149C2.046 z obecnym przebiegiem 133000km. Vmax 190km/h (pierwszy raz na niemieckiej autostradzie, drugi na naszej A4 Wrocław-Katowice, oczywiście na benzynce, bo na gazie ledwo 140km/h).
Jedyne problemy techniczne jakie z nim miałem to komputer i pompa wody. Po usunięciu tych usterek, jak dotychczas jest bezawaryjny. Benzynki na trasie wypił 6.5l/100km, a w mieście wypija 8l/100km. Co do LPG to już "trochę" gorzej - w trasie 9l/100km, a w mieście nawet 15l/100km
Z dotychczasowych zmian to: deska digital, elektryka w przednich drzwiach, tapicerka na drzwiach, centralny zamek, alarm, druga lampka w podsufitce, podłokietnik, schowek z zamkiem i podświetlaniem, zagłówki, chłodnica oleju (wymiennik ciepła z forda escorta xr3i), instalacja gazowa, hak, lotka, 3-cie światło stopu.
Przeróbkom poddałem: konsola środkowa, tylna półka, grill.
Przeróbkom chcę poddać jeszcze zderzaki i progi. Wymienić lewe drzwi (po ostatniej przygodzie) i je pomalować. No i na wiosnę zarzucić mu jakieś aluski i przyciemnić szybki. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-11-2007, 15:48
|
|
|
kolego ja mam pytanie bo od niedawna mam takie samo tipo z tym samym silnikiem i cieknie mi pompa wody moje pytanie brzmi: jakie jest koło pasowe na pompie wody? pod pasek rozrządu czy pod zwykły pasek wieloklinowy
tak poza tym to całkiem niezłe tipo |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-11-2007, 15:54
|
|
|
luki21 napisał/a: | mam pytanie |
Pod pasek klinowy, kolego. Koszt nowej pompy to 120zł. Najlepiej jak wymontujesz i pójdziesz z nią do sklepu bo ja tak nie zrobiłem i zasuwałem jeszcze raz do sklepu bo się okazało że inną przywieźli. A na pompę czekałem jeden dzień.
luki21 napisał/a: | tak poza tym to całkiem niezłe tipo |
Dzięki, dzięki. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 18-11-2007, 17:08
|
|
|
po prostu muszę o to spytać
więcej naklejek nie dało się na niego nakleić ? wygląda jak reklama na czterech kołach
i o co chodzi z tą obrzydliwą, odstającą , pordzewiałą rurą wydechową ???
reszta bez zarzutu |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 18-11-2007, 17:45
|
|
|
avenger85 napisał/a: | i o co chodzi z tą obrzydliwą, odstającą , pordzewiałą rurą wydechową ??? |
przyłączam sie do pytania co to jest |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
Tomek_ff
Wiek: 40 Dołączył: 03 Wrz 2007 Posty: 205 Skąd: Grudziądz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 18-11-2007, 17:49
|
|
|
nooo fajne Tipo , ale rura i naklejki tez mi się rzuciły w oczy |
_________________ Była : Tempra 1,6 i.e cat. SX + LPG
Jest: BMW e36 coupe IS |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-11-2007, 21:34
|
|
|
avenger85 napisał/a: | więcej naklejek nie dało się na niego nakleić ? wygląda jak reklama na czterech kołach |
No to w razie jakby wizytówki się skończyły
Chciałem zwrócić na siebie uwagę wszystkich użytkowników T/T w mojej okolicy, bo drażni mnie to że nikogo z moich stron tu nie ma. A tak na marginesie - to nie są naklejki.
avenger85 napisał/a: | i o co chodzi z tą obrzydliwą, odstającą , pordzewiałą rurą wydechową ??? |
No właśnie walczę z nią od dłuższego czasu, próbowałem już po polerowaniu jej malowanie lakierem bezbarwnym ale cholerstwo się wypala i zostaje to
A najgorsze jest to że już przyspawana jest ta rura i zdjąć jej nie mogę
Gdyby ktoś miał jakiś pomysł co z tym można zrobić to chętnie skorzystam i jeszcze browar postawię
Normalnie jak na to patrzę
|
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 19-11-2007, 08:15
|
|
|
przemog666 napisał/a: | Normalnie jak na to patrzę |
Zgadzam sie! a nie lepiej kupic jakas z nierdzewki? |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 19-11-2007, 08:22
|
|
|
najlepiej wyciąć to w cholere a jeśli już chcesz się bawić to można np. spolerować i pomalować jakaś farbą żaroodporną np. na czarny kolor ... prawdę mówiąc to też pewnie będzie lipnie wyglądało ale nie będzie już takiego festynu jak ta zgnilizna |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-04-2008, 09:59
|
|
|
Czas trochę zaktualizować temacik
Co do rury wydechowej to już poprawiłem i teraz to wygląda tak:
Kiedyś mi się nudziło i wsadziłem żarówki z postojówek w klosze od kierunków:
no i okleiłem deskę i konsolę środkową:
Plany na przyszłość to przyciemnić do końca tylne szybki, zmiana koloru (nie mogę się zdecydować - czarny czy niebieski) no i aluski.
Z awarii jakie miałem to do listy doszła jeszcze uszczelka pod głowicą, ale padła ona z mojej winy (przegrzałem ostro silnik gdy wracałem z czech i po drodze padła pompa wody).
Jak wcześniej pisałem to na lpg wogóle nie jeździł, ale tak sobie pogrzebałem tu i tam i teraz na gazie zapier* całkiem fajnie - w każdym bądź razie 105-cio konny fordzik (kiedyś był mój, ale dałem go siostrze ) trochę musi się wysilić żeby dać radę
Filmik z ostatniej próby escort vs tipo (proszę się nie śmiać) http://pl.youtube.com/watch?v=Ol2CjfoNeQc |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
Adamos
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 58 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-04-2008, 10:47
|
|
|
ładnie brzmi |
_________________ Fiat Tipo 1.4 i.e - moje pierwsze auto w życiu (sprzedane)
Mazda 323c 1.5 16v - drugie auto w życiu |
|
|
|
|
stefan
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 01 Cze 2007 Posty: 390 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 21-04-2008, 13:58
|
|
|
Ech...jak to jest że ja mam 1.4 i na mieście pali 10l. PB, a ty masz 1.6 i pali 8?:P |
_________________ Wnerwia mnie ten banner... |
|
|
|
|
avenger85
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 571 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 21-04-2008, 14:29
|
|
|
bo 1.4 trzeba ciągłe wciskać żeby jechał ... po za tym słabszy silnik musi się bardziej "wysilić" żeby rozbujać budę a przy tym więcej łyknie .... oczywiście jest też kwestia kto ma jakiego buta ...:) |
_________________ Fiat Tipo 2.0 8V |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 21-04-2008, 17:40
|
|
|
przemo skad te maskownice glosnikow przednich? |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 21-04-2008, 17:55
|
|
|
Ładne Podoba mi sie i ten dzwiek |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
n-e-o
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 332 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-04-2008, 21:30
|
|
|
Suuuuper basik. Ja też taki chce |
_________________ Był:
Fiat Tipo 1.6 KAT (1990r)...
Opel Astra 1.6 @ 2.0 (1993r)
Jest:
Vectra B 2.0 16V LPG Lovato (1998r)
Gość, Twoje auto jest najładniejsze |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-04-2008, 22:32
|
|
|
StiviHouse napisał/a: | przemo skad te maskownice glosnikow przednich? |
Kupiłem je od kolegi meter30.
Adamos napisał/a: | ładnie brzmi |
egon11 napisał/a: | ten dzwiek |
n-e-o napisał/a: | Suuuuper basik |
Dzięki, dzięki.
W sumie nie chcący tak wyszło ale efekt też mi się podoba.
Od czasu przerobienia wydechu przestałem radia w aucie słuchać - i to nie dlatego że go już nie słychać :p
Nie wiem jeszcze czy go na dłuższej trasie zniosę, bo jednak tylko do około 3000 jest spokojnie, a potem już ten basior z tyłka wyłazi.
A gdyby się ktoś pytał to jest to wydech od silnika 1.4, tylko że zamiast pierwszego tłumika został oryginalny katalizator, a tłumik końcowy ma wyprutą tylną ściankę i przyspawaną na całej szerokości właśnie tę końcówkę. Oryginalnie miałem kata i dwa tłumiki.
stefan napisał/a: | Ech...jak to jest że ja mam 1.4 i na mieście pali 10l. PB, a ty masz 1.6 i pali 8?:P |
No oczywiście było to przy lekkiej nodze, dopiero na trasach sobie pozwalałem na stałą prędkość 130-140km/h z wyskokami przez parenaście kilometrów do Vmax-a. No i też jestem zdania co kolega avenger85.
Jakbyście mogli to skomentujcie co w nim poprawić, co dodać a co wypierdzielić bo jakoś tak ostatnio pomysłów mi brakuje |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
stefan
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 01 Cze 2007 Posty: 390 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 25-04-2008, 08:58
|
|
|
Wydawało mi się, że gdzieś na którymś zdjęciu widziałem że z przodu masz głośniki Boschmann'a. Jak one grają? Zadowolony z nich jesteś? |
_________________ Wnerwia mnie ten banner... |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-04-2008, 22:11
|
|
|
stefan napisał/a: | Wydawało mi się, że gdzieś na którymś zdjęciu widziałem że z przodu masz głośniki Boschmann'a. |
Szczerze mówiąc (a raczej pisząc ) to nawet nie wiem co ja tam mam - jak jakiś gebels je tam wsadził tak ciągle są.
Nie wiem czy są to Boschmann'y.
No i po czym stwierdziłeś że mogą być to Boschmann'y?
Jak nie zapomnę to na dniach odkręcę kratki i spojrzę co te głosniki |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
stefan
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 01 Cze 2007 Posty: 390 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 25-04-2008, 22:16
|
|
|
Szczerze? Po tym że są niebieskie:D
Tak się po prostu zasugerowałem...
Nie rób sobie kłopotu, nie odkręcaj, powiedz tylko czy nie narzekasz na nie...:) |
_________________ Wnerwia mnie ten banner... |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-04-2008, 07:49
|
|
|
Cytat: | Szczerze? Po tym że są niebieskie:D |
a może gebels je tak pomalował bo chciał być fajny a brakowało mu ojro
stefan napisał/a: | powiedz tylko czy nie narzekasz na nie.. |
znaczy się, jak dowale basu to głośniki srają, ale za to sopranem potrafią zabić |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
poldek
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 470 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-04-2008, 11:24
|
|
|
Ja mam takie głosniki z przodu Boschman i nie rewelacja jak puszczam cicho to jest spoko a jak głosno to lipa charczą strasznie |
_________________
Byl 126p-fiat128-fiat125-bmw e21 rekin 2.0 TIPO 1.4 sedici jest focus 1.6 Zetec |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-04-2008, 20:25
|
|
|
rozrząd mi w kulki zaleciał
Jechałem sobie spokojniutko, a tu nagle "wrrrrrrrrr" z pod maski. Powoli dowlokłem się do kumpla w Sosnowu (auto nie dawało po sobie znać że słabsze czy coś - tylko strasznie warczało) i dorwałem się do silniczka. Na górnych znakach nie zgadzają się punkty, któryś z wałków przeskoczył około 2 ząbki, najprawdopodobniej wydechowy. No i musiałem go tam zostawić bo zrobiło się ciemno i tak czy siak bez nowego paska rozrządu nie zamierzam go składać.
I znowu wydatek
W sumie dobrze że nic więcej się nie stało mam przynajmniej taką nadzieję
** Dodano: 29-04-2008, 21:09 **
Rozrząd wymieniony. Pasek Continentala. Mam nadzieję że już problemów mieć z nim nie będę.
Pozdrawiam. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|