Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zło(mo) najgorsze Guzikowe ;P
Autor Wiadomość
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 06-06-2010, 13:17   Zło(mo) najgorsze Guzikowe ;P

Witam :)
Chcę się pochwalić, mogę? ;D Kilka osób już widziało, ale reszta nie, a ja lubię się chwalić :lol:

Kupione 27(ha! Szczęśliwy numerek) stycznia :) Od tego czasu ciągle jej coś psuję, tak na złość żeby zrobić jędzy :D

Zabrałem jej kilka rzeczy i dałem inne(przeszczep, ale się przyjęło chyba wszystko), w każdym razie, gdyby ktoś mi grzebał w środku, to też bym się mógł zdenerwować i przestać w końcu działać, to też jej się nie dziwię, że stoi średnio co 3 dni, 3 dni na podnośniku :lol:

Dostała do tej pory:
*nowy kompletny rozrząd
*klocki przód
*wszystkie przewody hamulcowe
*oczywiście płyny zmieniane regularnie
*pompę wspomagania(jeszcze nie założona)
*zawór vae, którego nie umiem założyć i wyregulować(leży na półce)
*czujnik położenia przepustnicy
*pompę paliwa+wskaźnik
*gumy+końcówki stabilizatora z przodu
*czekam teraz na piastę tylną i obecnie jestem na etapie regeneracji zacisków z tyłu,a przy okazji wymiana klocków ;D
Nie liczę prania środka+innych pierdołek(czasem uciążliwych).


Przed nami daleka i kosztowna droga, ale mamy nadzieję, że nikomu nerwów nie zabraknie i będziemy dążyć do dobrego stanu technicznego i oczywiście wizualnego(lotki, spojlery, zderzaki do ziemi i kołpaki ze spinerami-chce ktoś moje alu? :badgrin: )

Kilka fotek :)

** Dodano: 06-06-2010, 14:25 **
c.d.
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-06-2010, 13:29   

Guzik napisał/a:
spojlery, zderzaki do ziemi i kołpaki ze spinerami

O_o żart prawda? haha nawet zabawny.
Guzik napisał/a:
Od tego czasu ciągle jej coś psuję, tak na złość

w podobnych okolicznościach Łajza dorobiła się imienia ;)
Generalnie wiesz, fotki-fotkami, ale należy zauważyć, że wnętrze jest w świetnym stanie, nawet na zlocie budziło zachwyt i komentarze ,,jak nówka''. Szczerze to nie da się zaprzeczyć.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 06-06-2010, 13:30   

c.d.2

** Dodano: 06-06-2010, 14:36 **
Jelcyn napisał/a:
Guzik napisał/a:
spojlery, zderzaki do ziemi i kołpaki ze spinerami

O_o żart prawda? haha nawet zabawny.
Guzik napisał/a:
Od tego czasu ciągle jej coś psuję, tak na złość

w podobnych okolicznościach Łajza dorobiła się imienia ;)
Generalnie wiesz, fotki-fotkami, ale należy zauważyć, że wnętrze jest w świetnym stanie, nawet na zlocie budziło zachwyt i komentarze ,,jak nówka''. Szczerze to nie da się zaprzeczyć.


Eee tam żart od razu, lubię spojlery, siatkę ogrodniczą i plastik, a czemu pytasz? Nie podoba Ci się? :(
:lol:
Oczywiście, że żart :)

Środek? A fuj! Podsufitka brudna, bo jej nie dotykałem, reszta też nie jest doczyszczona tak jak powinna, ale jest ok, da się jechać :)
Dziękuję :D

BTW-Moja dziewczyna czasem mi pomaga myć ją 8)
Musiałem pochwalić, bo może to czytać ;D
hehe
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-06-2010, 16:47   

Jak moja :D Kolego sprzedaj to póki jest coś warte :P U mnie jak zaczeły się wymiany to dwa lata ogarniałem :D
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 06-06-2010, 21:29   

Bdm napisał/a:
U mnie jak zaczeły się wymiany to dwa lata ogarniałem

A idź Pan ;D Sentyment mam :D

Pomyślałem, że odświeżę zaciski z przodu, ale przy okazji wyszła z nich rdza :? I co teraz?
Tłoczek 48mm(dziwne, bo powinno być 54...).
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 07-06-2010, 09:49   

bardzo mi przypomina mojego tipo ta tempra :D te same felgi, to samo wnętrze. tylko u ciebie w znacznie lepszym stanie dlatego ja musiałem zarzucić pokrowce :P . no i jeszcze ja tak nie marudzę jak cos muszę zrobić przy nim :) .... ale to może dlatego że nie musze robić co 3 dni ;D

większość wymienionych przez ciebie "usterek" to po prostu konieczność eksploatacyjna płyny, klocki, rozrząd itd.
żeby ci nie było smutno to napisze, że wszystkie wymienione przez ciebie usterki, również robiłem u siebie :) ( z wyjątkiem czujnika przepustnicy i pompy )


odnośnie zacisków foto-story prawie skończone, dzisiaj lub jutro wstawię na forum

a wracając do tematu to ogólnie temperka bardzo ładna, nie pokalana żadnymi gadżetami i zadbana, a to się ceni ... 5+
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 07-06-2010, 10:01   

Podziękował :)
Wiesz, ja tak narzekam, bo krucho z kasą, ale mimo wszystko jestem zadowolony z auta i prędko się z nim nie rozstanę, prędzej coś przybędzie drugiego :D

Leśniczy napisał/a:
odnośnie zacisków foto-story prawie skończone, dzisiaj lub jutro wstawię na forum

Przyda się, bo dziś oddałem do piaskowania wszystkie, zamówiłem uszczelki(tylne 9 zł na stronę autofren, ale inne oznaczenie niż Twoich, bo ja mam girling i system bendix, a przednie z tłokiem nowym za 50 zł sztuka 8) ).

Leśniczy napisał/a:
a wracając do tematu to ogólnie temperka bardzo ładna, nie pokalana żadnymi gadżetami i zadbana, a to się ceni ... 5+

Teraz pomaluję tylko zaciski i prawdopodobnie będzie to jasny niebieski, bo taką farbę mam w domu już. Mam nadzieję, że wyjdzie dosyć fajnie.
Innych gadżetów nie planuję, najpierw trzeba blachę zrobić, a później jeśli już, to tylko jakieś większe aluski i gleba -30/40 mm ;D
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 07-06-2010, 18:30   

Guzik napisał/a:

Teraz pomaluję tylko zaciski i prawdopodobnie będzie to jasny niebieski

Jak zaciski to tylko czerwień meksykańska ;D ;D
Widziałem wozik, na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na fotkach :) I nie narzekaj tak na niego, bo on to słyszy i robi Ci na złość :D
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
Danio 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 07-06-2010, 20:23   

PeLen kozak POZDRO Guzik, widzimy sie na kolejnym zlocie :D
     assistance   Moneta
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-06-2010, 09:05   

Odnowione zaciski przednie jak i tylne (piaskowanie,wymiana uszczelek,jednego tłoczka,nowy płyn itp.). Pomalowane tak, a nie inaczej, bo tylko taka farba była, a do tego nowe klocki na tył i uruchomienie ręcznego ;D

Wygląda tak, ale to nie ma wyglądać, tylko hamować, a pomalowałem żeby zabezpieczyć przed korozją ;D
I tak wkrótce będą upaćkane w kurzu i brudzie z klocków.
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
kubek 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 459
Skąd: Bobrowice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 16-06-2010, 10:51   

Guzik, klocki hart sport ??
     Moneta
 
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 16-06-2010, 12:15   

Guzik napisał/a:
Guzik, klocki hart sport ??

ehe ;D

I tutaj również Wielkie podziękowania dla kolegi kubek, za simeringi 8) Wszystko pasowało :)
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-06-2010, 15:45   

Guzik, dużo umordowałeś żeby poskładać zaciski ? :)
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-06-2010, 20:21   

Leśniczy napisał/a:
Guzik, dużo umordowałeś żeby poskładać zaciski ?

A nie widać jaki zmęczony ten zacisk? Farba zdarta na połowie prawie :lol: :lol: :lol:
Nad jednym męczyłem się 4 godziny... tak tak, 4 godziny :x , a nad drugim już zeszło szybko(15 min) po opracowaniu narzędzi i sposobu, teraz zajęło by mi to jakieś 10 minut :)
Robiłem to z pomocą imadła, ścisku do sprężyn, wkrętaka małego płaskiego*2 i wkrętaka małego płaskiego specjalnie zakrzywionego+moja Mama-kierownik oświetlenia ;D

Jestem zadowolony, ożywiłem ręczny, hamulce hamują dobrze(przy okazji zalałem nowy płyn, mimo tego, że stary miał przejechane jakieś 10 tys km i miał 4 miesiące). Póki co nie korzystam na maksa, bo docieram klocki z tyłu ;D
Być może wymienię jeszcze pompę, bo mimo odpowietrzania dokłądnego(przelałem może pół litry płynu przez wężyki) pedał wpada dosyć nisko(może pompa kończy swój żywot powoli).

Wielkie dzięki kolego Leśniczy, bez Twojego opisu i zdjęć, nie poradziłbym sobie z tym. Jestem troszkę nerwowy jeśli wychodzi jakaś seria niepowodzeń i miałem ochotę porąbać ten samochód(nie pierwszy i zapewne nie ostatni raz), ale na szczęście szybko przechodzi i wracam do pracy :)
8)
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-06-2010, 22:59   

Guzik, ciesze sie że mogłem pomóc. z tymi zaciskami to na prawdę przykra sprawa bo np u mnie w mieście ( 80 000mieszkańców ) i po 2-3 zakłady mechaniki na każdej ulicy nikt nie chciał się tego podjąć. z kolei zacisk kupiony na szrocie bywa w stanie zupełnie nie nadającym się do użytku zaś firmy, które sie tym zajmują profesjonalnie wołają po 400zł za regeneracje co jest jakimś obłędem... Guzik, przy pierwszym podejściu umordowałeś się 4h i pewnie miałeś ochote wyje... ten zacisk do rzeki :) )) ja to chciałem zrobić po 15 minutach :) ale okazało się warto :D
teraz mam/mamy ręczny jak w fabrycznie nowym aucie ...

btw nasze T/T to takie auta z duszą, włożysz w niego trochę serca,pieniędzy i czasu i sie odwdzięczy :) . zaś zaniedbane egzemplarze sypią się na potęgę :)
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-06-2010, 11:01   

Leśniczy napisał/a:
Guzik, ciesze sie że mogłem pomóc. z tymi zaciskami to na prawdę przykra sprawa bo np u mnie w mieście ( 80 000mieszkańców ) i po 2-3 zakłady mechaniki na każdej ulicy nikt nie chciał się tego podjąć. z kolei zacisk kupiony na szrocie bywa w stanie zupełnie nie nadającym się do użytku zaś firmy, które sie tym zajmują profesjonalnie wołają po 400zł za regeneracje co jest jakimś obłędem... Guzik, przy pierwszym podejściu umordowałeś się 4h i pewnie miałeś ochote wyje... ten zacisk do rzeki :) )) ja to chciałem zrobić po 15 minutach :) ale okazało się warto :D
teraz mam/mamy ręczny jak w fabrycznie nowym aucie ...

btw nasze T/T to takie auta z duszą, włożysz w niego trochę serca,pieniędzy i czasu i sie odwdzięczy :) . zaś zaniedbane egzemplarze sypią się na potęgę :)


Z tym ręcznym jest ciężka sprawa, ale za to rozwiązanie jest świetne :!: W oplach jest dodatkowy bęben, co dla mnie jest chore-jaka masa tego gówna całego musi być duża, poza tym mając tarcze, nadal mamy dziadostwo w postaci bębna :red_kartka:

Ręczny jest teraz bardzo fajny, blokuje kółeczka na asfalcie oba ;D Nie używam go do takich zabaw, głównie chodziło mi o to żeby działał na górce czy na przeglądzie ;D

Troszkę pieniążków utopiłem i będę topił dalej, bo warto wydawać na auto-później jest mega frajda z jazdy jeśli się coś zrobi samemu 8)
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-06-2010, 11:11   

Guzik,zgadza się w autach niemieckich mają często tarczobebny ( nożny z tarczy, ręczny z bębna )
czyli w gruncie rzeczy chcąc kompleksowo zrobić tył w takim aucie trzeba kupić i klocki i okładziny, cylinderki, sprężynki ....

a u nas tylko klocki :P
wiem że takie zaciski jak nasze były jeszcze stosowane w mocnych, małych peugotach i hondach
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-06-2010, 11:58   

Leśniczy napisał/a:
wiem że takie zaciski jak nasze były jeszcze stosowane w mocnych, małych peugotach i hondach

W Alfach też i Lanciach chyba ;D Dobre rozwiązania, podczas naprawy klnąłem na tego, kto to wymyślił, ale teraz dziękuję mu za to ;D

BTW-może jakieś rady jak wymienić pompę wspomagania w 2.0? ;D Mam już i leży, a nie mam czasu/ochoty/pieniędzy na nowy płyn żeby wymienić, ale trzeba się za to zabrać w końcu ;D
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 19-06-2010, 10:08   

musisz zrobić pod to osobny temat ... niestety ja nie pomogę bo swojej pompy nie ruszałem, a jedynie wymieniałem płyn 2 razy :P
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-02-2011, 16:19   

Pochwalić się?
No dobra, dawno nic nie napisałem tutaj.
Więc od początku...
Latem auto sprawiało wiele problemów, najpierw poszedł nowy rozrząd po 17 tys km, chwile później walczyłem z mechanikami, którzy nie umieli ogarnąć rozrządu, później elektryki(spalona sonda jak się okazało i doszedłem do tego sam), kolejno padł silnik, a konkretnie panewki i to pod samą łodzią, czyli prawie 200 km na lince powrót...
Tempra miała cieżki okres w swoim życiu, stała chyba ponad miesiąc w oczekiwaniu na pieniądze, części i chęci w ostateczności. Wszystkie późniejsze naprawy wykonałem sam, bo mechanicy już dosyć zepsuli mi krwi.
Po wymianie silnika jeździła sobie ładnie, dostała nowy parownik do gazu, gumy na drążku stabilizatora, nowy płyn chłodniczy, między czasie klocki na przód i pewnie milion innych części o których nie pamiętam lub nie chcę pamiętać ze względu na koszty ;P
Przed zima autko dostało 2 nowe zimówki Dębica Frigo 2 (185/60R14)
, później nowy rozrząd skf i gates, olej castrol+filtr filtron(niestety), żarówki philips vision plus, przegląd miesiąc temu, nowe amorki kayaba, wahacze, łożyska przednie skf, używane springi H&R - 30mm, stabilizatory i końcówki drążków oraz zbieżność. Koszty? Lepiej o tym nie pisać, bo nie jedną Tempre bym za to kupił. Teraz czeka mnie zakup springów(+ewentualnie amorków) na tył i zrobienie jednego wahacza.
Wiosna miejmy nadzieję blacharka, a późniejszą wiosną wylatuje silnik ze skrzynią i będziemy uszczelniać co się da, bo poci się skubaniec z każdej uszczelki chyba ;P
Do tego kolejne pranie odświeżające wnętrza :) I jeszcze hamulce zapewne nowe(4 tarcze i klocki), ale do lata jeszcze te wytrzymają śmiało.
Fotki jakieś wrzucę może jutro jak siedzi przód teraz. Prowadzi się bardzo fajnie.

I stuknęło nam początkiem lutego roczek razem i 30 tys km :)
Strat nie liczę i pamiętam tylko te dobre chwile, bo inaczej już dawno bym ją wyzłomował :o
Autko zostaje u mnie już przynajmniej na kilka lat, bo w tym momencie nawet za 4 czy 5 tys nie opłaca mi się jej sprzedać, a najlepsze jest to, że ktoś przyjdzie, popatrzy i da 1000 zł <lol>
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Danio 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 20-02-2011, 18:44   

Tak trzymaj trzymaj ja jak najdluzej bo autko zacne wygalda jak nowe licze ze na zlocie bedzie juz obnizony i z innymi felgami :D
     assistance   Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 21-02-2011, 11:11   

Guzik, guzik witam w klubie , moje tipo pochłaniało bardzo podobne lub większe ilości gotówki :) z tą różnicą że mnie ono nigdy nie zawiodło :)
jak nowemu właścicielowi podawałem wszystkie faktury , paragony itd to nie mógł uwierzyć bo jedna faktura z serwisu boscha była na kwotę 3x przekraczającą wartość tipo hahahaha. w sumie to niczego nie żałuję bo tipo utrzymywałem w dobrym stanie nie dla kogoś tylko dla siebie.
Guzik, na pocieszenie moge ci powiedzieć , że przyjdzie taki czas, że jak zrobisz i wymienisz wszystko co się da i auto zacznie "chodzić" jak szwajcarski zegarek to wtedy zaczna się odzywać pierdoły jak trzeszczą plastiki , spalone żaróweczki w podświetlaniu itp :P
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 21-02-2011, 13:47   

danio88pl napisał/a:
Tak trzymaj trzymaj ja jak najdluzej bo autko zacne wygalda jak nowe licze ze na zlocie bedzie juz obnizony i z innymi felgami

Tak bym właśnie chciał i obniżony lekko będzie na pewno(przód już jest), teraz tylko tył, ale na felgi nie wiem czy wystarczy, bo chciałbym pilniej zrobić blacharkę :)

Leśniczy napisał/a:
z tą różnicą że mnie ono nigdy nie zawiodło

a mnie Tempra tylko ten jeden raz nie chciała jechać wtedy w wakacje. Ogólnie miała problem około 2 tygodni i przez ten czas od mechanika do mechanika na lince, a wreszcie kiedy już ktoś to złożył, to sypnęły się panewki. Wcześniej i później, odpukać, nigdy nie stanęła :)

Leśniczy napisał/a:
Guzik, na pocieszenie moge ci powiedzieć , że przyjdzie taki czas, że jak zrobisz i wymienisz wszystko co się da i auto zacznie "chodzić" jak szwajcarski zegarek to wtedy zaczna się odzywać pierdoły jak trzeszczą plastiki , spalone żaróweczki w podświetlaniu itp

wtedy to już pikuś tylko :)

Dziś zamówiłem zestaw naprawczy wahacza tylnego firmy timken - 75 zł. I zaraz pójdę chyba wymienić całą półoś z przegubem, bo ma już luz, a w garażu leżą i się marnują dobre części :)

BTW-czy Wam też zawias skrzypi na mrozie? Dziś omal nie dostałem zawału rano, bo zawieszenie przejechało ledwo 350 km i już tak skrzypi... :O

** Dodano: 21-02-2011, 13:50 **
I nie chwaliłem się tutaj.
Jakoś w styczniu był plan Tempra turbo, ale ze względu na (moim zdaniem) zły stan silnika pewnej dedry dawcy(oglądałem, mierzyłem), zostało to co jest. Obecnie ktoś ten silnik włożył do Alfy 155 i ku mojemu zdziwieniu, pochwalił się, że silnik jest w IDEALNYM stanie... No nie wiem, może za dużo wymagałem od 20 letniego silnika, ale jak dla mnie odpadał całkowicie na swapa.

** Dodano: 21-02-2011, 16:04 **
Jestem Mistrz ;O
Półosi nie wymieniłem, za zimno dziś, ale za to wyeliminowałem skrzypienie, które spowodowane było... niedokręconym(do drążka) łącznikiem stabilizatora :lalala: Teraz znów hula jak złoto i jest cisza 8)
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 21-02-2011, 22:53   

Guzik, Daj Ci Boże co by się udało poczynić wszystkie Twoje plany. Ja miałem ambicje żeby mojego bobka tak doprowadzić, ale moja wakacyjna praca go wykończyła, a i mnie się odechciało po rozpoczęciu prac reanimacyjnych, jednak widzę że jesteś zupełnym przeciwieństwem mnie - dążysz konsekwentnie do celu i to mi się podoba. Przy takim traktowaniu będzie Ci ona służyć jeszcze milion lat ;)
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load