|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wspornik silnika |
Autor |
Wiadomość |
brynol69
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 346 Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-07-2010, 17:15 wspornik silnika
|
|
|
mógłby ktoś wrzucić zdjęcie dolnej łapy silnika znajdującej się z lewej strony, z obojętnie którego dohc z góry dziękuję
** Dodano: 08-07-2010, 18:20 **
było by super gdyby ktoś też wiedział czy tam są jakieś wolne :korki" żeby podpiąć rzewody olejowe |
|
|
|
|
lorgbow
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Lut 2008 Posty: 309 Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 08-07-2010, 18:19
|
|
|
Łapa taka żeby podpiąć przewody oleju to chyba tylko z 16vt(chyba że 16v też ma taki bajer)
Niestety nie mam zdjęcia, chyba że poczekasz do soboty |
_________________ Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-07-2010, 18:34
|
|
|
ja mam w swoim temacie, zerknij
Chodzi Ci o dolną, olejową łapę silnika. Potrzebna CI jest z 16vT, 16v ma podstawkę-chłodniczkę wodną.
Możesz też zostać na tej łapie od hfT, ale musisz pokombinować z mocowaniem silnika.
Oprócz tego, jeżeli powiesisz silnik tylko na łapie od 16vT, to bieguniem musisz wymyślić górne mocowanie silnika, bo będzie za mocno pracował na dolnym mocowaniu i szybko zacznie cieknąć stamtąd olej. A to dlatego, że silnik 1.6t seryjnie wisiał na podłużnicy mocowaniem +/- na środku silnika pomiędzy blokiem i głowicą. |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
brynol69
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 346 Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-07-2010, 21:11
|
|
|
dopatrzyłem się w eperze i z łapa z każdego dohc ma korek olejowy zdjęcie już mi niepotrzebne
Raku, wielkie dzięki za info na górne mocowanie patrzyłem ze smakiem( ze względów estetycznych ) ale ktoś mi kiedyś powiedział że ja go nie zamocuję bo moja głowica nie ma uchwytu na to pożyjemy zobaczymy. A swoją drogą to z hf-ki niechcę mocowania bo trzeba by dłubać a chcę jak najbardziej seryjnie poskładać. |
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-07-2010, 22:29
|
|
|
w delcie hf turbo mocowanie silnika do podluznicy nie jest przykrecane do glowicy tylko do pompy wody, w tipo jest wiecej miejsca od strony rozrzadu, moze da sie wyrzezbic tam mocowanie z wykorzystaniem wspornika i poduchy z pompy wody.Przydal by sie tez jakis drazek {kostka} niwelujacy bujanie motoru przy ostrych startach.
kostka:
poducha i wspornik do pompy wody{ na zdjeciu jest z fiata regaty bo do regaty idzie to 2.0 16v, delta ma troche inny ksztalt wspornika i poduchy chyba, ale pompa z mocowaniem jest taka jak na zdjeciu{regata 1600}:
sama pompa:{ wejscie wody do pompy przerobione o 90 stopni bo kolidowalo z nadlewem po walku balansowym}
gaznikowe hf turbo:
lapa w delcie gt ie 1600 mpi:
|
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
brynol69
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 346 Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-07-2010, 15:50
|
|
|
dzięki bart128, teraz to zaczyna jakoś wyglądać |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|