Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wspornik silnika
Autor Wiadomość
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-07-2010, 17:15   wspornik silnika

mógłby ktoś wrzucić zdjęcie dolnej łapy silnika znajdującej się z lewej strony, z obojętnie którego dohc :?: z góry dziękuję :)

** Dodano: 08-07-2010, 18:20 **
było by super gdyby ktoś też wiedział czy tam są jakieś wolne :korki" żeby podpiąć rzewody olejowe
     assistance
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 08-07-2010, 18:19   

Łapa taka żeby podpiąć przewody oleju to chyba tylko z 16vt(chyba że 16v też ma taki bajer) ;)

Niestety nie mam zdjęcia, chyba że poczekasz do soboty
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-07-2010, 18:34   

ja mam w swoim temacie, zerknij ;)

Chodzi Ci o dolną, olejową łapę silnika. Potrzebna CI jest z 16vT, 16v ma podstawkę-chłodniczkę wodną.

Możesz też zostać na tej łapie od hfT, ale musisz pokombinować z mocowaniem silnika.

Oprócz tego, jeżeli powiesisz silnik tylko na łapie od 16vT, to bieguniem musisz wymyślić górne mocowanie silnika, bo będzie za mocno pracował na dolnym mocowaniu i szybko zacznie cieknąć stamtąd olej. A to dlatego, że silnik 1.6t seryjnie wisiał na podłużnicy mocowaniem +/- na środku silnika pomiędzy blokiem i głowicą.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-07-2010, 21:11   

dopatrzyłem się w eperze i z łapa z każdego dohc ma korek olejowy :) zdjęcie już mi niepotrzebne :)
Raku, wielkie dzięki za info :D na górne mocowanie patrzyłem ze smakiem( ze względów estetycznych ;D ) ale ktoś mi kiedyś powiedział że ja go nie zamocuję bo moja głowica nie ma uchwytu na to :| pożyjemy zobaczymy. A swoją drogą to z hf-ki niechcę mocowania bo trzeba by dłubać a chcę jak najbardziej seryjnie poskładać.
     assistance
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-07-2010, 22:29   

w delcie hf turbo mocowanie silnika do podluznicy nie jest przykrecane do glowicy tylko do pompy wody, w tipo jest wiecej miejsca od strony rozrzadu, moze da sie wyrzezbic tam mocowanie z wykorzystaniem wspornika i poduchy z pompy wody.Przydal by sie tez jakis drazek {kostka} niwelujacy bujanie motoru przy ostrych startach.

kostka:


poducha i wspornik do pompy wody{ na zdjeciu jest z fiata regaty bo do regaty idzie to 2.0 16v, delta ma troche inny ksztalt wspornika i poduchy chyba, ale pompa z mocowaniem jest taka jak na zdjeciu{regata 1600}:


sama pompa:{ wejscie wody do pompy przerobione o 90 stopni bo kolidowalo z nadlewem po walku balansowym}



gaznikowe hf turbo:


lapa w delcie gt ie 1600 mpi:
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-07-2010, 08:43   

O i to jest słuszna koncepcja, żeby się podeprzeć o pompę wody :)
Dzięki bart128, jest to jakiś trop.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-07-2010, 15:50   

dzięki bart128, teraz to zaczyna jakoś wyglądać
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load