|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] 1gaznik+>2gazniki |
Autor |
Wiadomość |
sosen86
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 345 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-11-2006, 22:10 [Benzyna] 1gaznik+>2gazniki
|
|
|
ktos moze robil cos takiego...przerabial silnik na 2gazniki? czy jest to skomplikowana operacja,jakie koszta,jakie efekty,przyrost mocy itd..please o sensowne wypowiedzi bylbym wdzieczny [/i] |
_________________ FIAT TIPO 1.4 S 93r 78Km 120 000km
BMW E46 320D 98r 136Km 228 000km
VW CADDY 1.9D 96r 63Km ze 600 000km
SPRZEDAŻ CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW
WARSZTAT SAMOCHODOWY :
sklep.automotive@gmail.com
warsztat.automotive@gmail.com |
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-11-2006, 22:29
|
|
|
Nie wiem czy ktos robil
Napewno przybedzie mocy i wzrosnie spalanie :-)
Oparacja napewno bedize skomplikowana...
trzeba dorwac gazniki ktore beda pasowac do tej przerobki
wyregulowac to tak zeby mialo rece i nogi
Moze pomyslisz o zalozeniu turbo do gaznika ;-) widzialem audice z takim czyms nie dali mi pojezdzic
Ale zapierd to nieziemsko :]
Miala fabrycznie tkai silniczek wiec sie da :] |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-11-2006, 22:46
|
|
|
Milion pomysłów na minutę.
Weź czasem użyj google.pl
Jak masz mało mocy to kup sobie Tipo 2.0 8v lub 16v i będzie to w serii szybkie.
Z gaźnikami to nie tak prosto, po pierwsze musisz mieć do nich kolektor ssący, na czymś muszą 'siedzieć'...
Musisz mieć gaźniki, czy dwa seryjne wsdzać by było sens, nie wiem, może i tak.
Trzeba by jakoś linnki od ssania i gazu połączyć.
Trzeba by dolot ogarnąć, czytaj zrobić dwa nowe.
Pewnie wydech też bo byłby seryjny zbyt restrykcyjny (?).
Ktoś musiałby Ci to pewnie regularnie ustawiać itd.
Generalnie przystopuj z takimi pytaniami, tylko zacznij czytać w necie na temat jakich kolwiek przeróbek mechanicznych...
PS. Z turbo do Gaźnika też nie jest tak prosto, bo potrzebne są specjalne. Seryjnie są podciśnieniowe, a potrzebne nadciśnieniowe. Ale głowy nie dam, bo sam o tym nic nie wiem. |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-11-2006, 23:05
|
|
|
zapraszam
tutaj:
www.tuning.pl
a jak już wszystko przeczytasz to tutaj:
www.streetracing.pl
tylko najpierw użyj opcji szukaj i przejrzyj FAQ |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-11-2006, 14:20
|
|
|
Wszystko da się zrobić, jest to tylko i wyłącznie kwestią zasobności portfela.
Sosen, po twoch postach widzę, że cierpisz na brak mocy w swoim samochodzi a najtańszym sposobem na jej zwiększenie jest zmiana samochodu na mocniejszy reszta rozwiązań jest dla pasjonatów. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|