Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] jaki silnik
Autor Wiadomość
wiki1982 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 853
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 02-12-2008, 00:14   [Benzyna] jaki silnik

Mam tipo 1.4 na gaźniku.Ponieważ wylatuje mi olej przez świece :( chce wymienić silnik.Jaki proponujecie.Chciałbym 2.0 lub 2.0 turbo.Orientujecie sie czy dużo byłoby zabawy zeby to przelozyc?
Pzdr :D

** Dodano: 02-12-2008, 00:15 **
moze jakies inne propozycje??? :D
_________________
Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60
     assistance   Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 02-12-2008, 06:28   

wiki1982, na 2,0 to ogólnie jest baaaarsxzo duzo pracy i pieniedzy potrzebne, a o turbo nie wspomne ;)
Zamien na 1,6 tam jest zero problemów poprostu przekładasz i jedziesz :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Sucre79 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1051
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 02-12-2008, 06:55   

a najlepiej 1.6 DOHC. Masz w nim więcej koników niż w zwykłym 1.6 i naprawdę czujesz że jedziesz.
_________________
Mój Chomik GSM

  
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-12-2008, 08:05   

Sucre79 napisał/a:
a najlepiej 1.6 DOHC. Masz w nim więcej koników niż w zwykłym 1.6 i naprawdę czujesz że jedziesz.

Tylko , że z 1,6 DOHC jest dokładnie tyle samo roboty , co z 2,0 : wymiana skrzyni , półosi , zwrotnic itp. ...
A i z tymi konikami - różnica żadna : 1,6 DOHC - 90KM , a któryś jednowałkowy 1,6 z Tempry ma 86 !
     assistance
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-12-2008, 09:12   

wiki1982, poszukaj na forum,były juz takie tematy... Generalnie przekładka 2.0 do 1.6 mija sie z celem,chyba że masz dużo pieniedzy i czasu...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 02-12-2008, 11:56   

wiki1982, Wymieniaj na 1.6 na gaźniku, będzie najprościej i najlepiej żadnych DOHC za dużo roboty pot o by mieć 4KM więcej i trochę elastyczniejszą jednostkę. Tematów odnoście przekładki wszystkiego pomiędzy 1.6 a 2.0 było tle ze wstydziłbyś się zakładać kolejny :lalala: generalnie wymaga to bardzo dużo pracy i części nie wystarczy sam silnik że skrzynią. Np. dla 2.0 (zresztą dla reszty też) wylatuje wszystko co jest z przodu czyli silnik + skrzynia, elektryka, cały zawias, układ przeniesienia napędu i cały układ hamulcowy. Z tyłu cały układ hamulcowy, nie orientuje się jak jest z zwieszeniem. Czyli nie wymieniasz tylko budy z wnętrzem :badgrin: to można sobie zrobić jak masz dużo czasu, chęci, kasy i drugie auto do jeżenia i traktować to jako hobby 8) 1.6 to dobra jednostka w miarę dynamiczna. Na gaźniku bardzo prosta do naprawy odpada ci cała zabawa z czujnikami, sondami komputerkami, zwłaszcza ze teraz masz gaźnik. Do przełożenia był by silnik że skrzynią (choć ta na upartego mogła by zostać) do tego digiplex układ wydechowy zostaje ten sam o ile się nie mylę. ewentualnie jeśli posiadały już katalizator to będzie inny.

** Dodano: 02-12-2008, 12:07 **
schab napisał/a:
a któryś jednowałkowy 1,6 z Tempry ma 86 !
właśnie na gaźniku :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 02-12-2008, 12:28   

wiki1982, wymien na taki jak ja mam, 86KM, ladnie sie zbiera, a w tipku pewni jeszcze lepiej. Zadnych problemow z silnikiem jak dotad nie mialem.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
wiki1982 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 853
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 05-12-2008, 00:58   

dzieki za rady.przekladam na 1.6.silnik juz mam ale nie wiem co prawda z jakim numerem.jeszcze nie patrzylem.
pzdr
_________________
Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load