 |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Gaźnik - problem |
Autor |
Wiadomość |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-04-2008, 20:58 Gaźnik - problem
|
|
|
Witam, zaobserwowalem dzisiaj ciekawa rzecz, mianowicie mam zwykly gaznik weber w swojej temprze 1,6 i co ciekawe, gaznik zawadza o zamknieta maske, tzn podczas jazdy, gdy silnik "przesuwa" sie na poduszkach wadzi o maske, objawia sie to tym, ze rozwalilo mi uszczelke na podstawie gaznika. czy wy tez macie taki problem gaznikowcy? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
unknown


Pomógł: 66 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-04-2008, 21:48
|
|
|
nie, nie ma takiego problemu; coś masz nie tak; może coś się poprzesuwało? np poduszki silnika/skrzyni już poleciały dostatecznie i całość się zbyt przesuwa? |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-04-2008, 22:05
|
|
|
unknown napisał/a: | nie, nie ma takiego problemu; coś masz nie tak; może coś się poprzesuwało? np poduszki silnika/skrzyni już poleciały dostatecznie i całość się zbyt przesuwa? |
wiesz, dla mnie to jest niewytlumaczalne, jak sie powyrabialy to jak sie przesuwaja - do góry????!!!! dziwne to dla mnie |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
unknown


Pomógł: 66 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-04-2008, 22:08
|
|
|
nie do góry - silnik Ci może np podjechać z resztą gadżetów do przodu, a że maska jest pochyła to Ci wtedy się robi ciaśniej i zaora, poza tym góra - dół też się łatwiej bebechom telepać jak mocowania nie trzymają - akurat poduchy w tym wypadku;
choć może w twoim wypadku trzymają tylko ktoś coś dziuba i teraz się nie mieści?
orginalnie w każdym razie jak masz maskę z matą wytłumiającą orginalną to zamkniesz maskę spokojnie, bez tego, że pokrywa gaźnika wypycha maskę do góry a nawet z centymetr luzu będzie; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-04-2008, 22:33
|
|
|
unknown napisał/a: | nie do góry - silnik Ci może np podjechać z resztą gadżetów do przodu, a że maska jest pochyła to Ci wtedy się robi ciaśniej i zaora, poza tym góra - dół też się łatwiej bebechom telepać jak mocowania nie trzymają - akurat poduchy w tym wypadku;
choć może w twoim wypadku trzymają tylko ktoś coś dziuba i teraz się nie mieści?
orginalnie w każdym razie jak masz maskę z matą wytłumiającą orginalną to zamkniesz maskę spokojnie, bez tego, że pokrywa gaźnika wypycha maskę do góry a nawet z centymetr luzu będzie; |
hmm..to jakies dziwne zjawisko u mnie sie zrobilo:sciana: jutro pokombinuje co sie da zrobic, musze dokladniej pookladac i wybadac sprawe |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
Dragon022

Wiek: 41 Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 35 Skąd: Kielce
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 07-04-2008, 23:01
|
|
|
To nie możliwe!
Może po prostu twoje autko było walone lub jakoś tuningowane.
W życiu sie z czymś takim nie spotkałem |
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-04-2008, 00:45
|
|
|
Do sprawdzenia stan poduszek. Może mu klapa sie wygięła do zewnątrz aaa przypomniałem sobie masz możliwość minimalnego podniesienia jej. Na przedzie pod maską masz po bokach gumowe odbojniki, są chyba wykręcane. Jak wykręcisz na maksa do góry to podniesiesz maskę w pozycji zamkniętej |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-04-2008, 08:05
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Do sprawdzenia stan poduszek. Może mu klapa sie wygięła do zewnątrz aaa przypomniałem sobie masz możliwość minimalnego podniesienia jej. Na przedzie pod maską masz po bokach gumowe odbojniki, są chyba wykręcane. Jak wykręcisz na maksa do góry to podniesiesz maskę w pozycji zamkniętej |
no dla mnie to tez smieszna sytuacja..dzisiaj po pracy sprobuje cos pokombinowac z ta klapa. samochod wczesniej nie byl tuningowany, a stan poduszek jest ok, ostatnio wymienialem silnik i poduchy ogladalem dokladnie.pzdr |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
polansky


Pomógł: 20 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-04-2008, 08:46
|
|
|
maniutek napisał/a: | ostatnio wymienialem silnik i poduchy ogladalem dokladnie. |
To może coś nie siadło tak jak powinno przy wkładaniu silnika? Może coś źle poskładane? A nie ma innych objawów, np. drżenie silnika przenoszone na całą budę? Może cały silnik jest krzywo ustawiony, a nie tylko sam gaźnik? |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-04-2008, 11:01
|
|
|
polansky napisał/a: | maniutek napisał/a: | ostatnio wymienialem silnik i poduchy ogladalem dokladnie. |
To może coś nie siadło tak jak powinno przy wkładaniu silnika? Może coś źle poskładane? A nie ma innych objawów, np. drżenie silnika przenoszone na całą budę? Może cały silnik jest krzywo ustawiony, a nie tylko sam gaźnik? |
sluchaj, wszystko jest dobrze pozakladane, a w poprzednim silniku przed wymiana bylo to samo, dokladnie to samo...nie wiem czym to jest spowodowane, jakby cos zle wisialo, to by np biegi zle wchodzily, a tutaj jest dobrze, wchodza bez zarzutow, a samochod napewno nie byl bity, jestem tego w 100% pewny. popatrze dzisiaj po pracy co i jak |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
polansky


Pomógł: 20 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-04-2008, 13:45
|
|
|
A tak mi się jeszcze nasunęło, masz dobrze dobrany mikser do gaźnika? Dystans pod nim też jest oryginalny, a nie jakaś samoróbka? Jak masz możliwość zrobić zdjęcia to moglibyśmy porównać, czy u nas jest wszystko tak samo
Może właśnie przyczyny szukać przy samym gaźniku, bo to że się silnik przechyla podczas przyspieszania czy hamowania to przecież normalne - dlatego jest na poduchach. Ale tak po omacku to możemy różne teorie wysnuwać, więc najlepiej by było oprzeć się na zdjęciach |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-04-2008, 15:41
|
|
|
polansky napisał/a: | A tak mi się jeszcze nasunęło, masz dobrze dobrany mikser do gaźnika? Dystans pod nim też jest oryginalny, a nie jakaś samoróbka? Jak masz możliwość zrobić zdjęcia to moglibyśmy porównać, czy u nas jest wszystko tak samo
Może właśnie przyczyny szukać przy samym gaźniku, bo to że się silnik przechyla podczas przyspieszania czy hamowania to przecież normalne - dlatego jest na poduchach. Ale tak po omacku to możemy różne teorie wysnuwać, więc najlepiej by było oprzeć się na zdjęciach |
dobrze, porobie zdjecia po powrocie do domu
sluchaj, gaz u mnie odpada, gdyz gaznik jest normalny(weber32), a przewod zasilajacy od gazu znajduje sie na koncu dolotu powietrza, czyli jak masz rure od filtra powierza do gaznika, to tam z boku tej rury jest zasilanie gazem.wiec gaz odpada. dzisiaj udalo mi sie te gumowe odbojniki od maski troszke wykrecic i sie poprawilo, dodatkowo lepiej dla wlasnego spokoju wycialem kawalek tej maty wygluszajacej (otwor srednicy okolo 10 cm) i problem zniknal...ale powiem Wam, ze bardzo mnie to zdziwilo...pierwszy raz sie z czyms takim spotykam...:) pzdr |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-04-2008, 20:59
|
|
|
maniutek, wychodzi na to że masz cudowny egzemplarz, może połóż coś ciężkiego na silnik tak jakieś 200kg przez noc może siądzie w dół Dla mnie dziwna sytuacja z tym silnikiem. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-04-2008, 08:53
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | maniutek, wychodzi na to że masz cudowny egzemplarz, może połóż coś ciężkiego na silnik tak jakieś 200kg przez noc może siądzie w dół Dla mnie dziwna sytuacja z tym silnikiem. |
heheh, dobry pomysl:) a tak powaznie to wlasnie jakis dziwny egzemplarz:) przy poprzednim silniku mialem dokladnie to samo, nie wiem czym to jest spowodowane...:/ najwazniejsze ze juz jest w miare w porzadku, a wlasnie, maske reguluje sie na tych gumowych odbojnikach, a czy da sie ja wyregulowac jakos od strony jej mocowania z przodu?(przy szybie)? pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
luki21


Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 09-04-2008, 09:34
|
|
|
maniutek, a jak wyglądają łapy podtrzymująca silnik i skrzynie może są za wysokie bądź od innego silnika
ten poprzedni silnik był na tych samych łapach i poduchach |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
 |
JAM_BELFEGOR


Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-04-2008, 11:23
|
|
|
maniutek napisał/a: | a czy da sie ja wyregulowac jakos od strony jej mocowania z przodu?(przy szybie)? | ciężko chyba że byś odkręcił całe mocowanie i wsadził pod z każdą ze śruby podkładkę albo dwie. Myślałem że te gumki załatwią sprawę. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
 |
maniutek


Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-04-2008, 22:06
|
|
|
luki21 napisał/a: | maniutek, a jak wyglądają łapy podtrzymująca silnik i skrzynie może są za wysokie bądź od innego silnika
ten poprzedni silnik był na tych samych łapach i poduchach |
poprzedni silnik byl na innej(takiej samej, ale innym egzemplarzu) lapie i na tej samej poduszce/poduszkach
DOBRA, PROBLEM JUZ EWIDENTNIE ROZWIAZANY. OKAZALO SIE, ZE NEI BYLO TEGO DO KONCA WIDAC, PRAWA PODUSZKA BYLA KOMPLETNIE URWANA I SILNIK SIE INACZEJ UKLADAL. ALE WYMIENILEM WSZYSTKIE 3:) POZDRAWIAM |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|