Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
tipo sedici 160A8... "do czego" ta wtyczka?
Autor Wiadomość
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-10-2010, 14:32   tipo sedici 160A8... "do czego" ta wtyczka?

Witam kolegow. Kolejne pytanie o 2.0 16v, koncze skladac fiata regate z silnikiem 160a8 sedici mk1, motor odpalony, ale z wiazki wystaje mi tajemnicza wtyka, 3 piny, kolor szary ,taka jak do cpp albo map sensora,wystaje w okolicy map-a i dwoch przekaznikow, jakby na tej wspolnej wytloczce blaszanej do ktorej mocowany jest map i przekazniki cos jeszcze mialo byc mocowane, sladu po "tym" nie ma, wyjmowalem sam motor ze zgraconego sedici i nie przypominam sobie zebym o jakims fragmencie wiazki/osprzetu zapomnial, ale wszystko mozliwe, auto jezdzilo w Polsce, "nasi" napewno juz byli pod maska nie raz

Reasumujac, szara wtyka na 3 piny w okolicy mapa, nie wystepuje na schemacie wiazki sedi jaka posiadam, wystepuje w mojej wiazce, trzy kabelki, fioletowo-czarny, niebiesko-czerwony i zolto-zielony, silnik wydaje sie pracowac i zapalac normalnie z dyndajaca wtyka, na zimno bo chodzil sumarycznie jakas minute narazie po pare odpalen{ niedotarty i nie podpiete weze z plynem}, silnik mial egr , wywalilem, ale nie przypominam sobie zeby egr mial jakikolwiek kontakt z wiazka, tylko termowlacznik na termostacie.

schemat jaki posiadam, nie wiem czy do 160a8 czy 836a3, nie ma tej wtyki. Any ideas?


ps:

nie jestem pewien koloru wtyki, szara lub czarna :) jutro sprawdze w garazu
i fota z pod maski regaty:



schemat:


_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-10-2010, 14:45   

Zrób lepszą fotkę, ale wydaje mi się, że jest od niczego :P
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-10-2010, 16:30   

A to czasem nie wtyczka od sondy lambda?
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-10-2010, 17:38   

wtyczka{wtyczki bo tu jest sonda 3 przewodowa 2+1} od lambdy leza "pod strzalka"na pokrywie rozrzadu i kolektorze ssacym, zaznaczam,wszystkie czujniki wtrysku ze schematu sa podpiete, to jest extra wtyczka:) dodatkowa, nie jest to nic zwiazane z klima itp, to jest trzypinowa wtyka pasujaca np: do mapa, wiazka w oryginalnym gumowym peszlu, nie wyglada na grzebana nigdy poza drobnymi naprawami ktorych dokonalem.
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-10-2010, 20:41   

Sprawdz do ktorych pinow we wtyczce ECU ida te przewody i wtedy bedzie jasne.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-10-2010, 21:31   

Mi się coś kojarzy/majaczy ;D że u mnie wisiała taka szara wtyka pod osłonką mapsensora..
i jest chyba od ...niczego :lol:

Zrób większą fotę samej wtyki..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-10-2010, 15:46   

foty wtyczki:

ja tez mam wrazenie, ze gdy wyciagalem silnik ta wtyczka byla luzem, tyle ze nie znaczy to ze i u mnie i u Ciebie raku nie bylo juz jakiegos tubylca "mechanika" pod maska i czegos nie zmajstrowal, to sa juz 20 letnie auta/silniki i wiele moglo sie juz zdarzyc:), moze ktos cos wie po obejrzeniu zdjec?


_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-10-2010, 22:47   

A we wtyczce do ECU masz pin6 i 22?
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
Sapphiron 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1395
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-10-2010, 18:52   

A to nie jest przypadkiem wtyczka pod która sie podpina sie interfejs diagnostyczny Fiat Lancia?
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!

Gość, uśmiechnij się :)
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-10-2010, 10:02   

nie :)

Wtyczka rzeczywiście wygląda jak do TPS'a, tez 3pinowa.
Wydaje mi się że taka szara u mnie była pod osłonką przekaźnika pompy paliwa i Mapsensora, ale miała wpiętą jakąś zatyczkę, czy coś.

Koło 21 powinienem być w domu, i jak nie zapomnę, to zerknę.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load