|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
problemy z bagnetem oleju |
Autor |
Wiadomość |
kiler110590
Wiek: 34 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-08-2009, 09:59 problemy z bagnetem oleju
|
|
|
Witam, jestem nowy. Niedawno kupilem tempre 2.0 i.e. i mam pewnien problem. Mianowicie np. rano lub gdy silnik odstal swoje na rownej powierzchni gdy chce sprawdzic olej na bagnecie nawet po dolaniu oleju najwyzej zamoczona jest jego koncowka:( po odpaleniu silnika poziom pokazuje sie jednak ponad maximum. Prosze o pomoc i porade czy ktos mial moze podobny problem i jaka powinna byc dlugosc bagnetu w tym modelu, bowiem myslalem tez ze moze moj bagnet jest nie oryginalny. p.s. oleju niemam za malo bo kontrolka sie nieswieci a dryga sprawa silnik by sie tlukl jak to przy braku oleju...PROSZE O POMOC I POZDRAWIAM:):(
** Dodano: 17-08-2009, 10:59 **
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-08-2009, 13:09
|
|
|
To że kontrolka się nie świeci to nie znaczy że masz dużo oleju... Najlepiej wymień olej i filtry zobacz czy gdzieś się nie poci... Skoro stoi na równym i jest mało to znaczy że jest mało, po odpaleni zarzyga ci cały bagnet nawet jak jest minimum.... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
kiler110590
Wiek: 34 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-08-2009, 19:01
|
|
|
No to wlasnie wiem ze po odpaleniu zuci olejem no i tak zamierzam zmienic olej wiec zobacze co bedzie po wymianie mam nadzieje ze bedzie to jednak wina bagnetu, jesli ktos sie czegos jeszcze dowie lub wie co i jak to prosze o pomoc i dziekuje:) |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-08-2009, 19:23
|
|
|
kiler110590, bagnet raczej nie możliwe ze masz za krótki chyba że ktoś go pocioł, tylko po co? Teraz doczytałem że nawet po dolaniu jest minimum, a przed dolaniem dużo jeździłeś? Głupie pytanie ale może w zawrotnym tempie ubywa ci oleju?... Jeśli nie zapala ci się kontrolka to może być walnięty czujnik... Najlepiej spuść cały olej i zobacz ile go było, zalej świeży "do pełna" I zobacz czy nadal będzie minimum..... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 17-08-2009, 19:27
|
|
|
kiler110590, zobacz czy nie zostawiasz plam na ziemi i czy nie kopci na niebiesko. |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
sniff
Wiek: 44 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 172 Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-08-2009, 08:31
|
|
|
Ja też miałem problem z bagnetem. Był nie ten. A zorientowałem się jak zmieniałem olej, zalałem ponad 4 litry i bagnet był sporo poniżej minimum. Pojechałem na szrot i wyciągnąłem z innego Tipo bagnet i porównałem i okazało się, że mój ma tą gumę trzymającą/uszczelniającą zamontowaną dużo niżej niż ten drugi. Jak włożyłem ten drugi to poziom miałem maks. Także sprawdź najpierw bagnet. Jak to wykluczymy to będziemy a nadal będzie źle to będziemy szukać dalej. |
_________________ Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 18-08-2009, 12:12
|
|
|
jest jeszcze inna opcja, pozapychane kanały olejowe. miałem tak u siebie, tylko u mnie objawiało się tym, że raz na bagnecie było prawie max, następnego dnia pół, potem 0 potem jeszcze inne wskazanie. Najlepiej zrobisz, jak dolejesz do oleju taki preparat do czyszczenia tych kanałów (niestety nie pamiętam jak się nazywał, jak będziesz chciał to zapytam mechanika który mi to robił ),a potem tak jak pisze Bdm$ka, zmień olej zalewając do maximum na bagnecie. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
kiler110590
Wiek: 34 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 14 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-08-2009, 14:16
|
|
|
Dziekuję za pomoc sprawdze to po zmianie oleju ktory i tak mialem wymienic:) Pozdrawiam:) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|