SILNIK 2.0 16V |
Autor |
Wiadomość |
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-06-2010, 16:17 SILNIK 2.0 16V
|
|
|
Obróciło mi panewkę w sedici, opłaca się naprawiać? |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 09-06-2010, 18:02
|
|
|
WojTass, to zależy dla kogo do jakiej ceny jest opłacalne. Jesli masz zamiar nim pojezdzic jeszcze pare lat, to moze i warto to zrobić, ale licz sie z tym, ze wał do szlifu, panewki nowe i czy chcesz zrobić sam dół silnika, czy przy okazji rozkręcania silnika, zrobić cały remont |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-06-2010, 19:10
|
|
|
jestem zdesperowany juz auto pochlonelo mi wszystkie finanse i dalej nie jezdzi :/ ile taki remont by kosztowal ?? mniej wiecej sam dól czy moze wymienic blok razem z wałem nie wiem juz sam . nie mam czym jezdzic i problem na parking :/ szczerze to mam ochote wziasc palnik i pociac go na kawalki |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 09-06-2010, 19:25
|
|
|
WojTass, co Ty odpier##lasz z tym autem? sprzedajesz go na części a potem nagle reanimujesz ?
Zdecyduj się na coś w końcu |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 09-06-2010, 19:34
|
|
|
WojTass napisał/a: | ile taki remont by kosztowal ?? |
remont prawdziwy kilka tys zł.
"remont" żeby pojechało pewnie z ... 2 tys ? nie wiem może się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
ps. Podejrzewasz czemu panewka walnęła ?
Olej był ok ? Stan ciśnienie ? Padła podczas pałowania czy normalnie ?
** Dodano: 09-06-2010, 20:36 **
WojTass napisał/a: | opłaca się naprawiać? |
pojecie względne :p
Dla jednego za 3 tys będzie się opłacało a dla innego za 1000 zł się nie opłaca |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 09-06-2010, 19:38
|
|
|
Luczu napisał/a: | remont prawdziwy kilka tys zł.
"remont" żeby pojechało pewnie z ... 2 tys ? nie wiem może się mylę to niech mnie ktoś poprawi. | to może jednak niech się spece od 20 16V wypowiedzą w temacie, bo takie przypuszczenia nic nie wnoszą. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-06-2010, 20:33
|
|
|
ciechu napisał/a: | Luczu napisał/a: | remont prawdziwy kilka tys zł.
"remont" żeby pojechało pewnie z ... 2 tys ? nie wiem może się mylę to niech mnie ktoś poprawi. | to może jednak niech się spece od 20 16V wypowiedzą w temacie, bo takie przypuszczenia nic nie wnoszą. |
Zależy od tego - ile jesteś w stanie zrobić sam . Jeżeli sam wymontujesz silnik i zawieziesz części do szlifierni , a potem sam go złożysz i z powrotem zainstalujesz do auta - to "prawdziwy remont " nieznacznie przekroczy 2 tys .
Jeżeli mechanik - to cała operacja wyniesie w granicach 4- 5 .
Za 2 tysiaki mechanik najwyżej wsunie folię aluminiową pod panewki ... |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-06-2010, 23:32
|
|
|
myslalem ze da sie jeszcze go uratowac ale to juz nie na moja kieszen silnik pier*ol mechanik a raczej dupa wolowa
najchetniej to bym w calosci sie go pozbyl teraz ... jak nie bedzie rozebrany
** Dodano: 10-06-2010, 00:33 **
grill jest z sedici
tylko kolorek inny w dziale sprzedam autko sa jego foty |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-06-2010, 14:16
|
|
|
kup dól silnika uszczelke pod głowice i jeszce pojezdzisz a tego partacza mechanika omijaj z daleka. W tysiaku sie zmiescisz. To co ten mechanik zrobil zle? |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 19-06-2010, 20:59
|
|
|
drobek napisał/a: | kup dól silnika uszczelke pod głowice i jeszce pojezdzisz |
A czy nie jest tak że dół silnika w sedici jest taki sam jak w 2.0 8V a różni się tylko głowicą?? Mogę być oczywiście w błędzie, bo coś mi świta że tak czytałem na forum, ale słabo pamiętam |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-06-2010, 21:16
|
|
|
W 2.0 16V są natryski oleju na denko tłoka a w 2.0 8Vnie ma jest też inny wymiennik ciepła na magistrali olejowej inne tłoki korbowody a wał nie wiem.Góra na bank inna miałem 2.0 8V robiłem w nim remont a silnik porównywaliśmy z dziurą bo on 16-tkę |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-06-2010, 07:42
|
|
|
ten mechanik uje...ł srobe od kola pasowego i przy wykrecaniu jej resztek cos popier.... bo odrazu cisnienie oliwki spadlo na zero skad dol silnika wziasc :/ |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-06-2010, 10:17
|
|
|
czyli uszkodził zębatkę pompy oleju jak dobrze pamietam i nie było ciśnienia smarowania i chłodzenia. Na twoim miejscu poszedłbym do niego i niech załatwia silnik, wymienia i daje ci gwarancje. |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-06-2010, 17:36
|
|
|
fajnie potrzebuje dól silnika nie ma nikt z wałem na panewkach ????????????????????? |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-06-2010, 23:31
|
|
|
zdarzają sie okazje ja 4 lata temu kupilem ten silnik ze skrzynia za 800 Szukaj w autach fiat coupe lancia thema, moze ktos podpowie jakich konkretnie modeli
, Na części nie sprzedawaj bo sie nie oplaca, ponieważ sprzedasz zderzaki progi tapicerke a z reszta zostaniesz i wywalisz na złom. logicznie bedziesz w plecy |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
WojTass
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 47 Skąd: Jawor
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 21-06-2010, 14:22
|
|
|
wszystko fajnie tylko bardzo malo tych silnikow a z fiat coupe nie wiedza ile wziasc
** Dodano: 23-06-2010, 22:09 **
Z jakich aut pasował by blok ??? ewentualnie silnik ?? kappa ? duzo sie to rozni ?? jakis vt z delty ewentualnie czy bylo by duzo zabawy z takim swapem ??? pomozcie bo nie wiem zabardzo z jakich aut mozna by przypasowac |
|
|
|
|
|