Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kopułka a odpalanie
Autor Wiadomość
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-11-2012, 08:06   Kopułka a odpalanie

Witam pisze w imieniu brata otóż ma problem z odpalaniem( dodam że miałem to samo i zrobiliśmy to co u mnie ale nadal problem występuje)otóz rozrusznik kreci ale nie odpala tzn raz odpali po długim kręceniu a raz nie, wymienione został cały korpus z wtryskiem krokowiec nowy pompka paliwo podaje,swiece nowe przewody nowe CPW nowyą temperaturę tzn auto nagrzewa sie do 80stopni a potem spoada do 70 i tak nazmiane prosze o rady.silnik 1,6 78km jednopunktowy
     Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-11-2012, 08:58   

co do temperatury to termostat do wymiany, przy wymianie swiec i przewodów wypada róznierz kopułke i palec wymienic coby nie było problemów i zeby było autko pewniejsze
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 18-11-2012, 22:49   Re: Kopułka a odpalanie

brodwey napisał/a:
nowyą temperaturę tzn auto nagrzewa sie do 80stopni a potem spoada do 70 i tak nazmiane prosze o rady.silnik 1,6 78km jednopunktowy


bez obrazy ale tego typu hieroglify ciężko zrozumieć i interpretować.
problemy z temperaturą mogą byc wywołane przez uszkodzony termostat ( zawieszony w pozycji otartej ) jak również problemem ze wskazaniami czujnika ( uziemieniem szkieletu auta. należy poprawić masę akumulator-buda )
nie zależnie od temp. silnika auto powinni palić od strzała. wymieniliście kupę gratów ale zapomnieliście o jednym dośc ważnym czujniku ( mającym wpływ na w/w objawy ) czyli czujniku temp. płynu chłodzącego ( niebieski czujnik blisko korpusu termostatu )

kopułka i palec również do przeglądu
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 19-11-2012, 20:02   

Przepraszam za błędy,ale się śpieszyłem z pisaniem, czyli jednak ten czujnik z niebieską wtyczką ma znaczenie czy odpalaniu auta?
     Moneta
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 20-11-2012, 18:35   

jak na zimnym odpala słabo a na ciepłym git to czujnik poleciał ten niebieski
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load