|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Gaśnie przy niskich obrotach |
Autor |
Wiadomość |
stanley_ldz
witamy nowego
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 8 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-10-2008, 15:14 Gaśnie przy niskich obrotach
|
|
|
Witam
Od niedawna mam Fiata Tipo i mam problem, gdyż w samochodzie jest zamontowane ssanie. Kiedy uruchamiam samochód delikatnie włączam ssanie, tak że słychać trochę głośniej obroty, lecz kiedy dojeżdzam do skrzyzowania i redukuje bieg na "2" to samochód m gaśnie (chyba że całkowicie wyciągam ssanie i obroty są bardzo duże-wtedy nie gaśnie) byłem na regulacji gazu-nie pomogło. Co robić? Do tego jak zatankuje gazu za 72 zł przejeżdam 180 km...jestem bardzo zaniepokojony tym faktetemi bardzo bym prosił o pomoc, a jestem zielony w temacie samochodów, gdyż jako pierwszy w rodzinie mam auto i sam sie dopiero zaczynam uczyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 26-10-2008, 15:24
|
|
|
Spalanie dla Tipo 1.4 ponad 17 litrów gazu na setkę to naprawdę niepokojąca sprawa. Co do ssania to może właśnie powinieneś sobie poczytać ten temat http://forum.tempra.org/t...9,25.htm#145462
i pewnie znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Podstawą po zakupie auta wyposażonego w LPG jest wymiana kabli WN i świec. Wtedy jedzie się na regulację i jak dla Tipo 1.4 spalanie powinno być w granicach 11-12l na mieście. O innych przyczynach można pisać kiedy zapodasz info czy masz wtrysk czy gaźnik |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
stanley_ldz
witamy nowego
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 8 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-10-2008, 17:06
|
|
|
Dzięki za odpowiedź, mam gaźnik. Co do tego spalania, ktoś mi mówił, że może to filtr powietrza (chociaż wizaulnie wygląda ok), może filtr gazu (to to samo?) i polecono mi przeczyścić reduktor (chociaż sam nawet niewiem co to jest). Czy taki zabieg się opłaca? Ile coś takiego może kosztować? Po prostu mam iść do punktu i powiedzieć, że potrzebuje wymienić kable WN i świece, tak?(a takie zabieg ile może kosztować?) A może to spalanie jest takie duże właśnie przez to, że trochę za dużo włączam tego ssania (z troski o to żebym nie miał stresu jako niedoświadczony kierowca, że nagle zgaśnie), tylko czy przeez to ssanie spalanie może aż tak wzrastać (przy powyżej 70 stopniach ssanie wyłączam). A jakie jest średnie spalanie na trasie? I czy lepiej odpalać na gazie, czy na benzynie, a dopiero po nagrzaniu silnika przełączać na gaz?
Przepraszam za nawał pytań, ale każda z tych rzeczy jest dla mnie bardzo istotna. |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 26-10-2008, 23:30
|
|
|
stanley_ldz napisał/a: | ktoś mi mówił, że może to filtr powietrza (chociaż wizaulnie wygląda ok), może filtr gazu (to to samo?) |
Wymieniaj filtr powietrza kosztuje ok 15 zł a za wymianę filtra gazu zapłacisz u gazownika ok 30 zł.
stanley_ldz napisał/a: | Po prostu mam iść do punktu i powiedzieć, że potrzebuje wymienić kable WN i świece, tak? |
Mam możesz to spokojnie zrobić, wystarczy zapamiętać jak były odpięte kable i dać tak samo. Świece podobnie, wykręcasz stare i wkręcasz nowe ( z czuciem żeby nie rozwalić ). To już jest większy wydatek ( świece ok 40-50 zł NGK - jak dobrze pamiętam ) kable ok 120 ( mogę się pomylić bo nie pamiętam dokładnie.
stanley_ldz napisał/a: | A jakie jest średnie spalanie na trasie? |
Chwile temu wróciłem ze Słowacji, na trasie o długości 167 km moja tempra 1.6 zadowoliła się 14 litrami gazu. Na noralnej trasie bez takich wspinaczek jak miałem na Słowacji to spalam ok 8 litrów.
Spalanie może być wynikiem np. lekko trzymających hamulców, warto to sprawdzić - puść auto na prostym lub lekko z górki i zobaczy czy nie zwalnia.... jak zwalnia to bierz się za koła. Ciśnienie masz w oponach prawidłowe?? Bo to też wpływa na spalanie. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-10-2008, 23:47
|
|
|
stanley_ldz napisał/a: | Co do tego spalania, ktoś mi mówił, że może to filtr powietrza (chociaż wizaulnie wygląda ok) | wymień na oko to chłop w szpitalu umarł stanley_ldz napisał/a: | i polecono mi przeczyścić reduktor (chociaż sam nawet niewiem co to jest). | Zrób bo to ważna rzecz i ma duży wpływ na spalanie. Reduktor gazu to urządzeni które zamienia gaz z fazy płynnej na lotną taką jaką silnik spala. stanley_ldz napisał/a: | A może to spalanie jest takie duże właśnie przez to, że trochę za dużo włączam tego ssania | nie nadużywaj ssania to tez ma wpływ na ogólny wynik. stanley_ldz napisał/a: | I czy lepiej odpalać na gazie, czy na benzynie, a dopiero po nagrzaniu silnika przełączać na gaz? | Lepiej na benzynie, po około 50 stopniach przełączać na LPG tak było by idealnie, ale można palić z gazu choć cześć gaziarzy twierdzi że to nadwyręża membranę parownika co efekcie wpływa na spalanie z czasem. Ciechu78, napisze ci ze nie ma to żadnego wpływu i on pali zawsze z gazu Ja wole nie kusić losu i jak zrobi się zimniej to zapalam z pb Kable i świece też możesz wymienić tak jak ubek, ci napisał. Spalanie w mieście po dobrej regulacji nie powinno być większe niż 11-12l dla 1.4 Mój pali np. 10l 11l jak go pocisnę |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 26-10-2008, 23:50
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Ciechu78, napisze ci ze nie ma to żadnego wpływu i on pali zawsze z gazu |
Ja też pale na gazie :lalala i jak na razie mam wszystko ok |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-10-2008, 23:52
|
|
|
ubek napisał/a: | Chwile temu wróciłem ze Słowacji | kurde bele ja by się bał że mi się wychlapie olej od tej jady w górę i w dół zatkaj sobie occ korkiem od wina i nie doszukuj się podtekstów a tym co ci napisałem
** Dodano: 26-10-2008, 23:55 **
Cytat: | Ja też pale na gazie :lalala i jak na razie mam wszystko ok | bo ja wiem ile w tym prawdy z paleniem na LPG na zimno jedni mowią tak inni siak, a ja robie swoje temperatura bliska 0 to prztykam na pb jest ciepło to na lpg |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 26-10-2008, 23:59
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | ubek napisał/a:
Chwile temu wróciłem ze Słowacji
kurde bele ja by się bał że mi się wychlapie olej od tej jady w górę i w dół zatkaj sobie occ korkiem od wina i nie doszukuj się podtekstów a tym co ci napisałem
|
Spadaj ale serpenynki mają fajne, troszkę po świrowałem na jednych i heble przygrzałem... |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-10-2008, 00:07
|
|
|
ubek napisał/a: | ale serpenynki mają fajne | no mają, ja tak przygrzałem hebelki w Bieszczadach aż felgi całe czarne były |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 27-10-2008, 00:09
|
|
|
stanley_ldz napisał/a: | A może to spalanie jest takie duże właśnie przez to, że trochę za dużo włączam tego ssania (z troski o to żebym nie miał stresu jako niedoświadczony kierowca, że nagle zgaśnie), tylko czy przeez to ssanie spalanie może aż tak wzrastać (przy powyżej 70 stopniach ssanie wyłączam). | na pewno wzrasta, ale nie tak bardzo jak ty to opisałeś. Zależy też jakie obroty utrzymuje ssanie, ale jeśli to będzie w granicach 1500obr/min to nie moze ci spalic gora pol litra gazu na setke wiecej... Oczywiscie jesli wylaczasz je tak jak napisales przy okolo 70'c. Druga sprawa, to wiele tez zalezy od tego jak sie uzywa samochodu. Jesli robi sie krotkie odcinki (np 1-2 km) i za kazdym razem auto zdazy ostygnac, to tez wiecej bedzie palil. Bo na zimnym silniku spalanie jest wieksze, no i powinno sie postac chwile autkiem zanim sie ruszy w droge. Kolejna sprawa jest zmiana biegow. Wiekszosc silnikow, w tym takze z naszych TT bardziej toleruje (szczegolnie na gazie) zmiane biegu przy obrotach 2500/min. U siebie zauwazylem, ze roznica w spalaniu w zaleznosci od obrotow silnika przy zmianie biegow dochodzi do 4l (!!!) na 100km. Czyli jezda umiarkowana - 2500obr/min lub szalenstwo - 4500obr/min.
stanley_ldz napisał/a: | Po prostu mam iść do punktu i powiedzieć, że potrzebuje wymienić kable WN i świece, tak? | Tak jak ubek napisal, w motoryzacyjnym kup kable i swiece i wymien je sam. Wyciagaj po jednym kablu i jednej swiecy to bedziesz mial gwarancje ze nic nie pomylisz. Zwroc tez uwage przy zakupie kabli ze maja one rozne dlugosci. W sumie potrzebujesz 4 kable aparat-swiece i 1 kabel aparat-cewka.
stanley_ldz napisał/a: | A jakie jest średnie spalanie na trasie? I czy lepiej odpalać na gazie, czy na benzynie, a dopiero po nagrzaniu silnika przełączać na gaz? | Na trasie powinien ci spalac 7-9 litrow. Tu wiele zalezy od predkosci maksymalnej. Najekonomiczniej jest jezdzic okolo 90km/h bo wtedy obroty nie przekraczaja 3000/min.
Ja odpalam zawsze na gazie. Wielu tak odpala i nie ma to wplywu na spalanie. Jesli odpalisz na benzynie, to spali benzyne a nie gaz. Teoretycznie spalanie gazu spadnie np o 1l, ale bedziesz czesciej dolewal benzyne i wyjdzie ci na to samo albo i drozej. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
topdrive
Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 275 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-10-2008, 09:19
|
|
|
A spalanie może być kwestią zaworów. Zobacz jaką masz kompresję w cylindrach. Bo jak Ci się nie zamyka wydechowy, to będzie kiepska i wtedy mieszanka poleci w wydech są strzały. Na jałowym może nie walić bo AFR jest zupełnie inny, oraz temperatura spalin jest zdecydowanie niższa.
Panowie, podstawowa sprawa dlaczego nie powinno się odpalać na gazie:
Gaz roprężając się bardzo mocno się schładza, a jak wszyscy wiemy zawory nie są hartowane i mogą ulec wygięciu. Dlatego nie zaleca się odpalania na gazie.
Zawory bardzo szybko się nagrzewają w chwilę po odpaleniu i w kontakcie ze zmrożoną mieszanką, nie jest to bezpieczne.
Także radzę się zastanowić nad odpalaniem na gazie
Wyjątkem jest ubek, bo on to z przyczyn technicznych odpala na gazie, powiedzmy że ma "przystosowane auto" |
_________________ był Ford Fiesta Mk1 1.0 `80
był Fiat Tipo 1.4ie DGT `89
był Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Żaba"
był Honda SFX 50 Sport
jest Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD `99
jest Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Jajecznica" |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-10-2008, 12:19
|
|
|
topdrive, hehe tez mam przystosowane. Od pieciu lat odpala tylko na gazie. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
stanley_ldz
witamy nowego
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 8 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-10-2008, 03:02
|
|
|
Wielkie dzięki za zainteresowanie i merytoryczne odpowiedzi. Poprzedni właściciel też odpalał na gazie i mówił, żebym robił to samo. Jutro jadę do gaźnika, żeby mi zobaczył filtr gazu i przeczyścił reduktor, zobaczymy czy to coś da, jak nie - będe postępował dalej według Waszych instrukcji. Dzisiaj na trasie musiałem przerzucić z gazu na benzynę, bo zaczął się dławić (okazało się, że spalanie tym razem wyniosło...20 litrów gazu), więc im szybciej to zrobie, tym większe oszczędności. Po serwisie gazu napiszę czy to spalanie spadło do tych 12 litrów po mieście...Miejmy nadzieję że tak, bo bardziej mi się teraz opłaca jeździć na benzynce chyba...
Pozdrawiam |
|
|
|
|
topdrive
Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 275 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-10-2008, 07:25
|
|
|
stanley_ldz, wymień świece i kable, jedź do gaziarza na regulacje. Wtedy powinno spalanie spaść. Jeśli nie, to by znaczyło, że problem leży gdzie indziej. Której generacji masz instalację gazową?
Ale kable i świece i tak warto wymienić, powinno Ci auto zacząć dużo przyjemniej pracować.
Warto też zajrzeć pod kopułkę i zobaczyć co tam się dzieje... ;] |
_________________ był Ford Fiesta Mk1 1.0 `80
był Fiat Tipo 1.4ie DGT `89
był Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Żaba"
był Honda SFX 50 Sport
jest Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD `99
jest Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Jajecznica" |
|
|
|
|
stanley_ldz
witamy nowego
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 8 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 29-10-2008, 17:15
|
|
|
Ok w najbliższym czasie napewno to zrobię. Co do gazu...napisze to co wiem czyli tyo zbiornika: toroidalny
klasa zbiornika: 1 Reduktor, zawór gazowy: Loutec, wielozawór: Tomasetto, Seria B. A czy po wymianie tych kabli i świec nie powinien gasnąć na początku przy zmniejszaniu obrtów? Teraz albo musze poczekać na luzie aż się rozgrzeje do ok.50 stopni, pozniej i tak wyciagnac ssanie, wtedy jest ok, albo po prostu przy zakretach wyciagac na maksa to ssanie, ale wtedy silnik buczy strasznie...Wogóle jeszcze z tym ssaniem za bardzo neiweim jak postępować, wyłączam je przy około 70 stopniach, ale do tej tempertaury ono musi być włączone? tzn wiem że jak jade po prostej to chyba nie, tylko właśnie przy redukowaniu biegów, przy światłach, przejazdach itp. A da się zrobić jakiś taki zabieg żeby tego ssania wogóle nie było, albo żeby się jakoś włączało/wyłączało autometycznie..chociaż tak sobie myśle, że taki zabieg może kosztwać tyle co wart jest ten samochód:D
Pozdrawiam |
|
|
|
|
topdrive
Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 275 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-10-2008, 22:53
|
|
|
Powiem Ci tak, ssanie trzymasz do momentu, aż auto samo będzie trzymało obroty biegu jałowego, a nie do temperatury x stopni. Czasami ta temperatura, to 50 stopni, czasem więcej.
Ssanie trzymasz cały czas, aż do rozgrzania silnika. nie wyciągasz go tylko na chwile, jak redukujesz, albo się zatrzymujesz, bo szkoda Twojego zachodu .
Jak wymienisz kable, świece i sprawdzisz kopułkę to warto zrobić regulację gazu. Podejrzewam, że masz 1 generację, ze śrubą na wężu z reduktora. Dlatego warto ją dobrze ustawić i nie bawić się śrubą regulacyjną...
Tak duże spalanie i problem z obrotami może być efektem zbyt bogatej mieszanki (jak wciskasz gaz, dajesz więcej powietrza, więc nie gaśnie - a tak na gazie działa ssanie, podnosi obroty).
Moja propozycja jest taka: zainwestuj te parę złotych w kable, świece, kopułkę i palec. Wymień to, zrób regulację i zobacz co się będzie działo. Jak nic poważnego nie jest uszkodzone, to auto powinno wrócić do żywych .
Jedna rzecz, która mi chodzi po głowie, to czy w dolocie nie ma jakiejś dziury i nie zaciąga sobie lewego powietrza, gdzieś za mikserem... Ale to by musiało być dziwne, bo mikser jest zaraz nad gaźnikiem, a pod filtrem powietrza, więc raczej nie ma miejsca na nieszczelności w tym miejscu dolotu :] |
_________________ był Ford Fiesta Mk1 1.0 `80
był Fiat Tipo 1.4ie DGT `89
był Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Żaba"
był Honda SFX 50 Sport
jest Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD `99
jest Fiat Coupe 2.0 16v Turbo Plus `94 "Jajecznica" |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-10-2008, 23:21
|
|
|
stanley_ldz napisał/a: | A da się zrobić jakiś taki zabieg żeby tego ssania wogóle nie było, albo żeby się jakoś włączało/wyłączało autometycznie..chociaż tak sobie myśle, że taki zabieg może kosztwać tyle co wart jest ten samochód:D | a da się i to za niewielką kasę. Ale sprawa dotyczy odpalania i jazdy na LPG. Kliknij ten temat:
http://forum.tempra.org/t...=ssanie+schemat
miszko bardzo dokładnie opisał co i jak zrobić, więc nie powinieneś mieć z tym problemu. Jednak najpierw wyreguluj gaz! |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
stanley_ldz
witamy nowego
Wiek: 35 Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 8 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-11-2008, 21:49
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi...
No więc byłem u gaźnika, powiedziałem mu co jest grane i przedstawiłem Wasze sugestie na forum.
Powiedział, że gaz jest totalnie rozlegurowany i pokręcił coś tam i zrobił.(zrobił regulacje, powiedizał że filtr jest lekko zapchany, ale zupełnie może być)
Było ok-dużo lepiej niż było, tzn przy 60 stopniach nie musiałem włączać ssania, i nie trząsł mi tak delikatnie, jak było wcześniej. Jako że ten człowiek od gazu mieszka 500 mtetrów ode mnie odstawiłem samochód na 2 godzinki, podjechałem na stacje z gazem i zatankowałem oprór(żeby zobaczyc czy cos to dało) i tu pierwsza niespodzianka-miałem przejechane 85 km i full gazu, a gazu weszło za...54zł. Czyli wychodzi że przed tą regulacją spalił mi 30 litrów! Masakra, już zaczynam wątpić czy to jest problem reduktora, filtra, czy kbali i świec, tylko czy tam nie ma czegoś straszine rozwalonego w tej instalacji, albo czy ten az po prsotu nie ulatuje? hm...poprzedni właścicel zarzeka się, że nic takiego za jego kadencji nie miało miejsca...dojechałem do skrzyżowania stoje w korku i samochód mi szarpie na biegu 1, na "2" też więc zjechałem na bok, wrzuciłem na luz dodaje gazu, a on sieę zachowuje jakby mocy nie miał, ledow pod krawężnik dojechałem, mimozże gaz wciskam do oporu ledwo go słychać, no ale przeżcuiłem na benzynę i gra gitara...dojechałem do celu na benzynie, wróciłem, odczekałem chwile i z gazem znowu to samo, wyjechałem na prostą i znowu się dławi i znowu prędkość max to chyba 30...no coz moge jezdzic poki co na benzynie(ile pali po miescie:)? ) ale...no kupilem auto z gazem szukajac oszczednosci a tu same wydatki no i to spalanie...Może miał ktoś podobną sytuacj ei może mi pomóc?
Z góry bardzo dziękuje
ps.
jutro jade do tego gaźnika, żeby zobaczył to po raz kolejny...
** Dodano: 15-11-2008, 14:02 **
Ile kosztuje wymiana/przeczyszczenie reduktora?
To podobno rozwiąże wszystkie problemy z gazem(wypowiedź gaźnika) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|