Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Fiat Tempra 1.6 sw mpi
Autor Wiadomość
resztak 
witamy nowego


Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 4
Skąd: Złotoryja
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 30-11-2013, 20:49   Fiat Tempra 1.6 sw mpi

Witam. od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem swojej temperówki. Mianowicie muszę kręcić nawet 3-5 razy dopiero załapie pochodzi chwile i gaśnie. Gdy już załapie chodzi sobie na wolnych obrotach, lecz gdy dodam gazu zaczyna "pyrkać", trząść lekko buda i nie ma mocy, prawie nie chce jechać (max 40/h). Po dodaniu gazu obory idą w gore po czym spadają do zera nawet jak gaz w podłodze. Po przełączeniu na LPG zapyla jak zły, lecz niestety pierw musi sobie pochodzić na benzynie... Zauważyłem ze gdy przejadę się nawet 100 metrów zatrzymam się to zauważyłem ze z pod maski wydobywa się dziwny zapach tak jak by coś się paliło, jakiś płyn lob coś. Po otworzeniu maski nie widać nic ciekawego tylko smród. Dodam ze gdy chodzi na benzynie to słychać jak by tykanie od strony silnika.

Świece wymienione, płyn czyszczący wlany w bak,rozrusznik po remoncie, filtr paliwa wymieniony(był trochę zasyfiały).

Dodam jeszcze że pompa paliwa dziala( wyciągałem i sprawdziłem o mało sufitu mi nie obryzgała ;p)


POMOCY!!!

pozdrawiam Krzysiek
  
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-11-2013, 21:56   

W Tipku mialem podobnie po dluzszej jezdzie na LPG. Pomogl reset kompa. Zdejmij klemy z aku na jakas godzinkę. Odpal auto i zostaw az właczy sie wiatrak. Jesli nie zadziala to poszukamy dalej.
  
 
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 30-11-2013, 22:03   

to że pompa Ci działa to już wiemy bo odpalasz na niej i jeździsz ale pytanie jak działa ? . Musisz podjechać na warstat i sprawdzić jakie ciśnienie podaje i przez jaki czas jest utrzymywane ciśnienie na pompie . Dla mpi powinno być od 300-400kpa (wiadomo dla 1 wtryskiwacza ok100 kpa) w Twoim przypadku to chyba ma być 320kpa utrzymane ma być ciśnienie przez 2 minuty , ciśnienie podejrzewam że masz tylko może padł zawór przelewowy w pompie - albo coś w listwie wtryskowej
     assistance   Moneta
 
 skype
 
resztak 
witamy nowego


Dołączył: 26 Lis 2013
Posty: 4
Skąd: Złotoryja
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 30-11-2013, 22:07   

dzieki to bede musial dopiero w poniedzialek zobaczyc bo niestety jutro niedziella...
  
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 30-11-2013, 22:12   

w jednopunktach jest regulator ciśnienia na wtrysku a w mpi też coś musi być - może czujnik jak w dieslach?

** Dodano: 30-11-2013, 22:16 **
jeśli filtr paliwa był zasyfiały to obstawiam zawór przelewowy w pompie
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load