|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Chwilami jedzie na gazie |
Autor |
Wiadomość |
gulivieri
Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 18 Skąd: bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-05-2011, 06:35 Chwilami jedzie na gazie
|
|
|
Witam.
Mam problem z moim tipo. Od początku nie było z nim problemów jeżeli chodzi o gaz aż do wczoraj. Odpaliłem go na benzynie pojechałem, aż silnik się rozgrzał potem przerzuciłem na gaz i wszystko ok - jadę. Ujechałem może z kilometr jak zaczął szarpać i brak reakcji na wciskanie pedału gazu. Wrzucę Pb i jadę dalej. Zauważyłem nawet, że wystarczy że jak szarpie to przełączę na benzynę i od razu na gaz i dalej jadę jakiś kawałek i na nowo. Co to może być? |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-05-2011, 13:02
|
|
|
Może gaz Ci się kończy a tak serio, to moje Tipo zachowywało się dokładnie tak jak piszesz kiedy już miałem opary w butli. Na pewno masz jeszcze gaz? Może po prostu nie zapala Ci się rezerwa od gazu. Napisz też jaki masz typ silnika. |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
gulivieri
Dołączył: 02 Kwi 2011 Posty: 18 Skąd: bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 06-05-2011, 16:13
|
|
|
W butli pokazuje połowę, więc dziwne jakby była pusta, poza tym dopiero co tankowałem. Tipek ma gaźnik. |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-05-2011, 23:47
|
|
|
W mojej też cały czas pokazuje gdzieś 1/3 a gazu nie ma nawiasem mówiąc, nie mam pojęcia czemu
gulivieri napisał/a: | przełączę na benzynę i od razu na gaz i dalej jadę jakiś kawałek i na nowo |
Piszesz, że masz gaźnik, więc jak przełączasz z LPG na Pb i potem znów LPG to będzie i tak dalej jechał jakiś czas choćbyś nie miał gazu. Dzieje się tak, ponieważ w komorze pływakowej gaźnika zostaje trochę benzyny, która dopiero po chwili się wypala. Czy jak przełączysz auto na benzynę to jedzie zupełnie normalnie, nie szarpie? Chodzi mi szczególnie o zachowanie w niskim zakresie obrotów. |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
adept
Wiek: 52 Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 18 Skąd: legionowo
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-05-2011, 21:46 chwilami jedzie na gazie
|
|
|
może być banalny problem. nie odłącza paliwa i cały czas jedziesz na podwójnej mieszance (gaz + PB) zobacz przekaźnik (jeżeli stara instalacja bez komputera) najlepiej odłąćz akumulator i sprawdź jeszcze raz |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-05-2011, 08:27
|
|
|
gulivieri, ja miałem podobnie lub nawet tak samo, pojechał do gazowników i się okazało, że reduktor po 8 latach ciężkiej pracy padł...350zł za nowy BRC (identyczny jak poprzedni) i po problemie |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-05-2011, 13:13
|
|
|
nie chciało mi się w to bawić. Nie oszczędzam na grubszych i ważniejszych rzeczach. Reduktor mam na 2 letniej gwarancji, bezpłatną regulację, pali teraz 8.5 gazu w trasie więc odrobi wydatek dwoma wypadami nad morze |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-05-2011, 17:01
|
|
|
JAM_BELFEGOR, ja się kiedyś mocno oszukałem. Chciałem zaoszczędzić parę złotych i też wziąłem się za regenerację. Niby wszystko poskładałem dobrze, ale parownik nie działał Nawet znajomy gazownik stwierdził, że nic z tego nie będzie. Podobno to mogła być wina membran zrobionych z "gumy od majtek" . Dziwiło mnie to tym bardziej, że zestaw, który kupiłem nie był tym najtańszym, ale niestety pieniądze poszły w błoto i koniec końców musiałem kupić nowy parownik Z kolei jak regenerowałem parownik na prośbę znajomego, to wszystko zagrało aż miło i sporo kaski znajomy na tym zaoszczędził. Jak dla mnie to jest trochę loteria z tą regeneracją parowników, niestety |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-05-2011, 17:25
|
|
|
Jeśli kupisz zestaw tej samej firmy co produkuje parownik to się nie natniesz. Przynajmniej w moim wypadku zestaw membran wyglądał dokładnie tak samo jak oryginalny. Parownik LOVATO i zestaw membran kupiłem LOVATO. Mosior napisał/a: | Reduktor mam na 2 letniej gwarancji, bezpłatną regulację | taaa... następna po 1000km już nie będzie Mosior napisał/a: | nie chciało mi się w to bawić. Nie oszczędzam na grubszych i ważniejszych rzeczach | No dla mnie gra była warta świeczki bo 250zł na reduktor a 50zł to jest różnica. Poza tym wymieniasz wszystkie elementy zużywalne i wsadzie masz nowy reduktor po takiej regeneracji. Korpus się przecież nie zużywa. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-05-2011, 19:05
|
|
|
ale nie chciało mi się grzebać, godzinka i po krzyku a ten reduktor BRC z motorem 1.4 chodzi rewelacyjnie, nigdy nie miałem problemu ..dopiero jak padł ale 100k zrobił.
Regulacje mam za free bo zaprzyjaźniłem się z gazownikami a oni już wiedzą, że tej instalacji nie trzeba często regulować. Poprzedni reduktor regulował raz po 60tys km....i zero problemów ze spalaniem i obrotami |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|