Tipo zgasło,pali sie kontrolka wtrysku |
Autor |
Wiadomość |
Kulka
witamy nowego
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2011, 17:03 Tipo zgasło,pali sie kontrolka wtrysku
|
|
|
Witam,jechalem stała prędkościa okolo 80 km/h zwolnilem na swiatłach i ruszylem z jedynki samochód wszedł na wysokie obroty i nie chcial zesc cały czas mocno pracował nie naciskałem gazu sprzegła ani nic,wrzucając 2 bieg samochod szrpał ale jechal dalej,po prau metrach zgasł silnik i nie da sie juz go uruchomic,pali sie caly czas kontrolka wtrysku paliwa.Jechałem caly czas na gazie.Dodatm ze mam Tipo 1,6 + gaz i mam zamontowany oddzielny włacznik i wyłacznik od pompy.Co moze byc przyczyna?Walnięta pompa paliwa czy jakis bezpiecznik? Z góry dziękuj i pozdrawiam.Prosze o POMOC |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-11-2011, 17:10
|
|
|
Jak dobrze rozumiem jechałeś na gazie kiedy nagle podskoczyły ci obroty tak? Dodałeś gazu i już tak zostało czy sam się wkręcił i został na wysokich? Jak możesz napisz jeszcze kod silnika znajdziesz pod maską na przednim pasie w tabliczce znamionowej bo było kilka wersji 1.6 Mile widziana fotka komory silnika oraz opis instalacji LPG. Możesz również opisać co naprawiałeś / wymieniłeś przy silniku niedawno.
P.S uzupełnij profil o silnik, i zapraszam tu http://forum.tempra.org/t...t19174,3950.htm |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kulka
witamy nowego
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2011, 17:21
|
|
|
Tak,dodałem gazu i sie wkręcił na maxymalne obroty,samochod jest teraz a daleko od miejsca w ktorym jestem a parametrów nie znam niestety |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-11-2011, 17:30
|
|
|
a pamiętasz chociaż czy 8V czy 16V i rocznik, moc? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kulka
witamy nowego
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2011, 17:41
|
|
|
1,6 16V rocznik 95/96 90 KM |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-11-2011, 18:01
|
|
|
149C2.046 był montowany w tipo do 94r. czyli do Tipo z przed liftu, albo masz składaka, albo masz przeszczepiony silnik. Tak po prawdzie to nawet nie 16V tylko dwu wałkowa odmiana 1.6 8V Co gorsza ta jednostka jest bardziej skomplikowana od 1.6 8V OHC i akurat dość słabo ją znam. Sprawdź na początek czy nie zablokowała się przepustnica.
Taki tak?
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2011, 18:08
|
|
|
JAM_BELFEGOR, V8 to chyba jakaś amerykańska wersja 90km to chyba miały te 1.6 mpi? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Kulka
witamy nowego
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2011, 18:23
|
|
|
Tak to jest MPI ale napewno nie V8 hahha jesli juz to 8V |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-11-2011, 18:31
|
|
|
V się przestawiło i już radochę mają
** Dodano: 08-11-2011, 18:37 **
159B9.000 4 / OHC i 149C2.046 4 / DOHC mają po 90KM tylko ten 159B9.000 rzekomo w tipo nie występował |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kulka
witamy nowego
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2011, 18:49
|
|
|
No Zdaza sie,ale teraz tak serio to co moze byc przyczyna tego ze pali mi sie ta kontrolka i nie moge go odpalic? |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-11-2011, 18:55
|
|
|
Kulka, Dlatego chcę ustalić jaki to silnik, bo jak masz MPI to możesz mieć nawet sekwencję założoną, a w tej jak się rozjadą mapy wtrysków to kaplica Przy drugiej generacji emulator / sterownik LPG nie ma wpływu na komputer silnika a przy IV gen. są powiązane sterowniki. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kulka
witamy nowego
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2011, 19:00
|
|
|
nie mam sekwencji,jest zwykły przełacznik ktory sie samemu przełacza |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-11-2011, 19:05
|
|
|
To taki?
czy taki?
czy taki?
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kulka
witamy nowego
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2011, 21:20
|
|
|
To trzecie zdjecie,mam po lewej stronie silnika ten filtr nie wiem czy to ma znaczenie ale ten najbardziej przypomina ten wlasnie |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-11-2011, 22:13
|
|
|
Kulka, ten trzeci to 1.6 i.e SPI - 8V OHC 75KM. MPI to ten środkowy i szczerze ja go na żywo jeszcze nie widziałem, powiedział bym bardzo rzadki silnik u nas.
** Dodano: 08-11-2011, 22:22 **
Czyli co jeszcze nie taki jak te wyżej?
A może taki tylko kable zapłonowe ma z boku
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Kulka
witamy nowego
Dołączył: 08 Lis 2011 Posty: 9 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-11-2011, 22:42
|
|
|
teraz to juz zglupialem.Nie mozesz powiedziec co to za usterka mniej wiecej,co moze byc do wymiany i co sprawdzic? |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-11-2011, 23:08
|
|
|
Jak mam ci powiedzieć jak nie wiesz jaki masz silnik W MPI będziesz miał inne rzeczy do sprawdzenia niż w SPI czy gaźniku bo ten ostatni to gaźnikowiec Daj fotę silnika lub jego kod to coś poradzę, a tak to mam wróżyć jak wróżka telefoniczna ? w mpi to może być v.a.e z koleji tego nie znajdziesz spi bo tam jest korkowiec i tak można pół dnia.
P.S:
Dla ułatwienia dostałeś 4 zdjęcia jak wygląda 1.6 w Tipo wystarczy wskazać |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 09-11-2011, 12:38
|
|
|
Kulka, Zrób foto silnika albo sprawdź w e-Per czy zadzwoń do ASO, żeby ustalić jaki masz silnik. Oczywiście pod warunkiem, że nie jest to SWAP |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
|