Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo zgasło,pali sie kontrolka wtrysku
Autor Wiadomość
Kulka 
witamy nowego


Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2011, 17:03   Tipo zgasło,pali sie kontrolka wtrysku

Witam,jechalem stała prędkościa okolo 80 km/h zwolnilem na swiatłach i ruszylem z jedynki samochód wszedł na wysokie obroty i nie chcial zesc cały czas mocno pracował nie naciskałem gazu sprzegła ani nic,wrzucając 2 bieg samochod szrpał ale jechal dalej,po prau metrach zgasł silnik i nie da sie juz go uruchomic,pali sie caly czas kontrolka wtrysku paliwa.Jechałem caly czas na gazie.Dodatm ze mam Tipo 1,6 + gaz i mam zamontowany oddzielny włacznik i wyłacznik od pompy.Co moze byc przyczyna?Walnięta pompa paliwa czy jakis bezpiecznik? Z góry dziękuj i pozdrawiam.Prosze o POMOC
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-11-2011, 17:10   

Jak dobrze rozumiem jechałeś na gazie kiedy nagle podskoczyły ci obroty tak? Dodałeś gazu i już tak zostało czy sam się wkręcił i został na wysokich? Jak możesz napisz jeszcze kod silnika znajdziesz pod maską na przednim pasie w tabliczce znamionowej bo było kilka wersji 1.6 Mile widziana fotka komory silnika oraz opis instalacji LPG. Możesz również opisać co naprawiałeś / wymieniłeś przy silniku niedawno.
P.S uzupełnij profil o silnik, i zapraszam tu http://forum.tempra.org/t...t19174,3950.htm
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kulka 
witamy nowego


Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2011, 17:21   

Tak,dodałem gazu i sie wkręcił na maxymalne obroty,samochod jest teraz a daleko od miejsca w ktorym jestem a parametrów nie znam niestety
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-11-2011, 17:30   

a pamiętasz chociaż czy 8V czy 16V i rocznik, moc?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kulka 
witamy nowego


Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2011, 17:41   

1,6 16V rocznik 95/96 90 KM
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-11-2011, 18:01   

149C2.046 był montowany w tipo do 94r. czyli do Tipo z przed liftu, albo masz składaka, albo masz przeszczepiony silnik. Tak po prawdzie to nawet nie 16V tylko dwu wałkowa odmiana 1.6 8V Co gorsza ta jednostka jest bardziej skomplikowana od 1.6 8V OHC i akurat dość słabo ją znam. Sprawdź na początek czy nie zablokowała się przepustnica.

Taki tak?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
  
     assistance   Moneta
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2011, 18:08   

JAM_BELFEGOR, V8 to chyba jakaś amerykańska wersja :P 90km to chyba miały te 1.6 mpi?
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Kulka 
witamy nowego


Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2011, 18:23   

Tak to jest MPI ale napewno nie V8 hahha jesli juz to 8V :)
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-11-2011, 18:31   

V się przestawiło i już radochę mają :lalala:

** Dodano: 08-11-2011, 18:37 **
159B9.000 4 / OHC i 149C2.046 4 / DOHC mają po 90KM tylko ten 159B9.000 rzekomo w tipo nie występował :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kulka 
witamy nowego


Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2011, 18:49   

No Zdaza sie,ale teraz tak serio to co moze byc przyczyna tego ze pali mi sie ta kontrolka i nie moge go odpalic?
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-11-2011, 18:55   

Kulka, Dlatego chcę ustalić jaki to silnik, bo jak masz MPI to możesz mieć nawet sekwencję założoną, a w tej jak się rozjadą mapy wtrysków to kaplica :D Przy drugiej generacji emulator / sterownik LPG nie ma wpływu na komputer silnika a przy IV gen. są powiązane sterowniki.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kulka 
witamy nowego


Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2011, 19:00   

nie mam sekwencji,jest zwykły przełacznik ktory sie samemu przełacza
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-11-2011, 19:05   

To taki?

czy taki?

czy taki?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kulka 
witamy nowego


Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2011, 21:20   

To trzecie zdjecie,mam po lewej stronie silnika ten filtr nie wiem czy to ma znaczenie ale ten najbardziej przypomina ten wlasnie
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-11-2011, 22:13   

Kulka, ten trzeci to 1.6 i.e SPI - 8V OHC 75KM. MPI to ten środkowy i szczerze ja go na żywo jeszcze nie widziałem, powiedział bym bardzo rzadki silnik u nas.

** Dodano: 08-11-2011, 22:22 **
Czyli co jeszcze nie taki jak te wyżej?
A może taki tylko kable zapłonowe ma z boku
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Kulka 
witamy nowego


Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-11-2011, 22:42   

teraz to juz zglupialem.Nie mozesz powiedziec co to za usterka mniej wiecej,co moze byc do wymiany i co sprawdzic?
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-11-2011, 23:08   

Jak mam ci powiedzieć jak nie wiesz jaki masz silnik :lalala: W MPI będziesz miał inne rzeczy do sprawdzenia niż w SPI czy gaźniku bo ten ostatni to gaźnikowiec :D Daj fotę silnika lub jego kod to coś poradzę, a tak to mam wróżyć jak wróżka telefoniczna ? :D w mpi to może być v.a.e z koleji tego nie znajdziesz spi bo tam jest korkowiec i tak można pół dnia.
P.S:
Dla ułatwienia dostałeś 4 zdjęcia jak wygląda 1.6 w Tipo wystarczy wskazać
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
  
     assistance   Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 09-11-2011, 12:38   

Kulka, Zrób foto silnika albo sprawdź w e-Per czy zadzwoń do ASO, żeby ustalić jaki masz silnik. Oczywiście pod warunkiem, że nie jest to SWAP
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load