|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
strzela w filtr i kilka pytań! |
Autor |
Wiadomość |
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 19-03-2011, 19:28 strzela w filtr i kilka pytań!
|
|
|
Witam posiadam 406 2.0 benzyna + lpg,i mam taki problem,autko na pb nie trzyma wolnych obrotów(nawet jak jest ciepły!Podczas przełaczania na LPG po dodaniu gazu ostro strzela w filtr powietrza!Świece są nowe,krokowy czyszczony co to może być??
dodam że na lpg chodzi równo i dobrze!A z tym przełaczaniem to jest tak że jak sie nagrzeje strzelanie zanika,a na pb dalej wolnych niema! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-03-2011, 19:30
|
|
|
kamilsitek1983, a przewody zapłonowe w jakim są stanie? |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 19-03-2011, 19:33
|
|
|
tam jest cewka jednolita z przewodami!(w nocy sie nie świeci )
** Dodano: 19-03-2011, 19:35 **
tych wolnych obrotów w ogóle niema,trzeba trzymać pedał gazu delikatnie wciśnięty żeby chodził!W zimie jak paliłem to musiałem palić kilka razy,zapalił i zdech i tak 3 razy później już można było jechać! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-03-2011, 19:46
|
|
|
Problem pojawił się nagle czy narastał z czasem ?? Skoro strzela to znaczy że wypadają zapłony - kable, świece, ew. cewka. Co do odpalania to problem z układem ssania: w gaźniku siłowniki, podciśnienia itd odpowiedzialne za ssanie. Jeżeli to wtrysk to czujnik cieczy chłodzącej, silnik krokowy, CPP. Najlepiej jednak zapytac na forum peugeot |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 19-03-2011, 19:52
|
|
|
na forum peugeot ,myśle że to może być czujnik temperatury własnie,ale niech sie inni wypowiedzą!
** Dodano: 19-03-2011, 20:01 **
problem narastał,stało sie to szybko!Niewiem gdzie jest ten czujnik temp!jest w kolektorze ssącym czujnik(ale w tym kolektorze niema płynu)nie wiem czy o ten ?! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 19-03-2011, 20:29 Re: strzela w filtr i kilka pytań!
|
|
|
kamilsitek1983 napisał/a: | Witam posiadam 406 2.0 benzyna + lpg,i mam taki problem,autko na pb nie trzyma wolnych obrotów(nawet jak jest ciepły!Podczas przełaczania na LPG po dodaniu gazu ostro strzela w filtr powietrza!Świece są nowe,krokowy czyszczony co to może być??
dodam że na lpg chodzi równo i dobrze!A z tym przełaczaniem to jest tak że jak sie nagrzeje strzelanie zanika,a na pb dalej wolnych niema! |
a filtr powietrza czysty jest?
czy nie zawiesza się reduktor?
sprawdź świece
czy nie jest któraś mokra od płynu chłodniczego
(rano, gdy silnik jest zimny) |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 19-03-2011, 22:34
|
|
|
nieważne czy rano czy jak,jak pisałem świece nówka,na gazie chodzi idealnie!coś pipszy moim zdaniem pb,,,jakiś czujnik tylko niewiem jaki...
** Dodano: 19-03-2011, 22:35 **
aaa.silniczek krkowy podmieniałem i to samo
|
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 19-03-2011, 23:26
|
|
|
podstawową przyczyną nie działania na Bp a poprawnemu działaniu na Lpg jest sonda lambda, ona tylko do benzyny potrzebna jest, jak na gazie masz to możesz ją odpiąć i nic sie nie bedzie działo, zobacz sonde |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 20-03-2011, 18:35
|
|
|
autko cięzko odpala na pb,jak odpali to jeździ,tylko brak tych wolnych!Koledzy z peugeota forum sugerują ze to może być MAP SENSOR |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-03-2011, 20:32
|
|
|
Nie jestem pewien czy sonda lamda powodowałaby takie problemy z odpalaniem. MAP sensor też może byc. Nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny?? Której generacji masz LPG ?? |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 20-03-2011, 20:36
|
|
|
2 generacji,wszystko było ok,żona mówi że strzeliło coś pod maską!Ja wsiadłem i problem sie pojawił! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
p_r_z_e_m_k_o
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 355 Skąd: Kościan
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 20-03-2011, 20:47
|
|
|
A ja Ci zaproponuje z własnego doświadczenia, poszukaj czy masz cały dolot, bo może gdzieś łapie lewe powietrze. U mnie były podobne objawy jak mi się delikatnie zsunęła rura od dolotu. |
_________________ Tipo 1,9 Tds - Mariana
AR 155 2.0 8v TS / AR GT 1.9 JTDm |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|