|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Tipo ma spadki napięcia oraz dławi się z rury wydechowej |
Autor |
Wiadomość |
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 28-12-2010, 12:47 Tipo ma spadki napięcia oraz dławi się z rury wydechowej
|
|
|
Tipo ma spadki napięcia oraz dławi się z rury wydechowej szarpiąc bardzo mocno pod czas jazdy. Co może być przyczyną takiego stanu ? Podejrzewam regulator napięcia lub może ponownie wysiadła pompa paliwa. Mam zamontowany woltomierz i w czasie jazdy auto raz wskazuje pełne naładowanie, a nie raz tylko 8 - 12 V i strasznie się trzęsie I tak stoi na podwórku, bo ty się nie da rady jechać. Radźcie |
|
|
|
|
Panaracer
Wiek: 45 Dołączył: 08 Wrz 2009 Posty: 109 Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-03-2011, 09:27
|
|
|
Jeżeli podczas jazdy ginie ci ładowanie to zmień kolego regulator napięcia-też tak miałem a czyszczenie połączeń nic nie dało(ponieważ dzieje sie to podczas jazdy wykluczam zanik ładowania z szarpaniem silnika-gdyby to było na postoju mogłoby to mieć jakiś zwiazek ze spadkiem obrotowej predkości silnika)
Nie wiem jaki masz silnik więc narazie wstrzymuję sie od spekulacji co może być przyczyną szarpania. Możesz sciągnąc na szybko kopułkę od zapłonu i zobaczyć jaki masz stan styków i palca rozdzielacza-być moze jest to wypalone. Stawiałbym na zapłon lub jeśli masz gaznik to na stan gaznika i przewodów podciśnienia. Ewentualnie przestawiony pasek rozrzadu. napisz jaki masz silnik. |
_________________ FIAT Tipo 1,4 Gaźnik 78 km,benzyna
Włoskie auta są jak kobiety-czasem wyprowadzają cię z równowagi ale i tak oglądasz się za nimi na ulicy |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-03-2011, 19:14
|
|
|
Na początek posprawdzaj wszystkie połączenia pod maska : akumulator, alternator, masa na budzie i silniku, ta kostka gdzie łączą się wszystkie czerwone kable. Sprawdź czy nic się nie przepaliło, nie poluzowało. Przy napięciu 8V w instalacji silnik napewno nie będzie dobrze pracował. Dopiero potem bym wziął się za alternator. |
|
|
|
|
karolborys
Wiek: 33 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 95 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-03-2011, 19:18
|
|
|
wymiana regulatora napiec mialem to samo |
_________________ VATOS LOCOS ! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|