Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo ma spadki napięcia oraz dławi się z rury wydechowej
Autor Wiadomość
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 28-12-2010, 12:47   Tipo ma spadki napięcia oraz dławi się z rury wydechowej

Tipo ma spadki napięcia oraz dławi się z rury wydechowej szarpiąc bardzo mocno pod czas jazdy. Co może być przyczyną takiego stanu ? Podejrzewam regulator napięcia lub może ponownie wysiadła pompa paliwa. Mam zamontowany woltomierz i w czasie jazdy auto raz wskazuje pełne naładowanie, a nie raz tylko 8 - 12 V i strasznie się trzęsie :sciana: I tak stoi na podwórku, bo ty się nie da rady jechać. Radźcie
  
 
 
Panaracer 


Wiek: 45
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 109
Skąd: Łask,
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-03-2011, 09:27   

Jeżeli podczas jazdy ginie ci ładowanie to zmień kolego regulator napięcia-też tak miałem a czyszczenie połączeń nic nie dało(ponieważ dzieje sie to podczas jazdy wykluczam zanik ładowania z szarpaniem silnika-gdyby to było na postoju mogłoby to mieć jakiś zwiazek ze spadkiem obrotowej predkości silnika)
Nie wiem jaki masz silnik więc narazie wstrzymuję sie od spekulacji co może być przyczyną szarpania. Możesz sciągnąc na szybko kopułkę od zapłonu i zobaczyć jaki masz stan styków i palca rozdzielacza-być moze jest to wypalone. Stawiałbym na zapłon lub jeśli masz gaznik to na stan gaznika i przewodów podciśnienia. Ewentualnie przestawiony pasek rozrzadu. napisz jaki masz silnik.
_________________
FIAT Tipo 1,4 Gaźnik 78 km,benzyna
Włoskie auta są jak kobiety-czasem wyprowadzają cię z równowagi ale i tak oglądasz się za nimi na ulicy
     Moneta
 
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-03-2011, 19:14   

Na początek posprawdzaj wszystkie połączenia pod maska : akumulator, alternator, masa na budzie i silniku, ta kostka gdzie łączą się wszystkie czerwone kable. Sprawdź czy nic się nie przepaliło, nie poluzowało. Przy napięciu 8V w instalacji silnik napewno nie będzie dobrze pracował. Dopiero potem bym wziął się za alternator.
     Moneta
 
 
karolborys 



Wiek: 33
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 95
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-03-2011, 19:18   

wymiana regulatora napiec mialem to samo :)
_________________
VATOS LOCOS !
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load