|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wyciek z uszczelniacza po jego wymianie |
Autor |
Wiadomość |
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-10-2012, 10:01 Wyciek z uszczelniacza po jego wymianie
|
|
|
Witam, po awarii sprzęgła mechanik wymienił mi uszczelniacze w skrzyni. Po dojechaniu do domu 300 km cieknie jak z wiadra. Chce to zrobić ale mam wątpliwości, u mnie prawdopodobnie jest metalowy uszczelniacz nabijany na półoś. Pytanie, jak daleko muszę nabić nowy uszczelniacz? A może stary jest zbyt płytko/głęboko osadzony? Pozdrawiam |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
pawcio0706
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 29 Wrz 2011 Posty: 146 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 15-10-2012, 19:31
|
|
|
jak dobrze rozumiem o czym piszesz to na poczatek sprawdz opaski zaciskajace na gumach przy skrzyni. Wczesniej tez cos robilem u siebie i za slabo dokrecilem opaske i tez mocno dawal olejem, 2 obroty srubokreta i po sprawie (zalezy jakie masz opaski) |
_________________ Fiat Tipo - 1.6 AGT cat.i.e. 1990 |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-10-2012, 20:15
|
|
|
Larry075, no chyba ze odwrotnie lozyska nabite to simmering w lozysku moze puszczac odrazu.Zlokalizuj najpierw dokladnie z ktorego miejsca cieknie. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
pawcio0706
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 29 Wrz 2011 Posty: 146 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 17-10-2012, 13:24
|
|
|
Larry075, i jak sprawdzales juz cos |
_________________ Fiat Tipo - 1.6 AGT cat.i.e. 1990 |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-11-2012, 17:28
|
|
|
Tak, tak sprawdziłem uszczelnienie tej skrzyni polega na nabiciu na półoś łożyska z uszczelniaczem w środku, łożysko pracuje razem z półosią. Na łożysku jest guma i opaska - tak samo na skrzyni - założyłem "normalne" opaski tzn. na śrubokręt lub klucz 7mm i... i nie cieknie!
Tam jest (po lewej stronie) mało miejsca więc opaski te zaciskane specjalnymi szczypcami ciężko tam założyć.
Dzięki za pomoc - więcej paniki niż problemu
"pomógł" oczywiście poleciał |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|