Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem tipo 2.0 16V
Autor Wiadomość
lukash 


Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 20-06-2009, 20:42   Problem tipo 2.0 16V

Witam mam taki problem:(

Było sobie tipo 2.0 16v i strzelil pasek rozrzadu... został kupiony nowy silnik 2.0 16V przystko bylo ok do pewnego momentu... teraz gasnie, nie ma wolnych obrotow, czasem jak sie przygazuje to zostaje na 2 500obr/min i tak pracuje przez jakis czas, potem spadnie na ok
1 200obr/min a potem gasnie:(

Jaka moze byc przyczyna?

Pomozcie prosze:(
  
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 20-06-2009, 20:51   

lukash napisał/a:
Jaka moze byc przyczyna?


Wyczyść VAE
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
lukash 


Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 20-06-2009, 20:54   

nie rozumiem:(
  
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 20-06-2009, 20:58   

ubek napisał/a:
lukash napisał/a:
Jaka moze byc przyczyna?


Wyczyść VAE


Regulator biegu jałowego / Zawór regulacji biegu jałowego
_________________
     Moneta
 
lukash 


Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 20-06-2009, 21:05   

a Mozna wiedziec gdzie on sie znajduje?:(
  
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 20-06-2009, 21:10   

http://www.fiatcoupe.pl/serwis/porady/porady1.htm
_________________
     Moneta
 
robertRK 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 49
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 523
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-06-2009, 12:33   :)

ja mam Tipo 2.0 8 V robiłem głowice rozrzad i wymiana jednego tloka i u mnie sa identyczne objawy jak u ciebie wez rozbierz i wyczysc silniczek krokowy nie pomaga to na wiele ale rezultaty sa widoczne :) tylko BARDZO WAŻNE ! jak zdejmiesz obudowe policz ilosc zwojów na śróbie zebys pózniej nakretke w tym samym miejscu przykrecił sprobuje Ci na maila wysłac schemast tego silniczka pozdr
_________________
Roberto :)
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC
     assistance   Moneta
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 21-06-2009, 13:05   

robertRK napisał/a:
wyczysc silniczek krokowy


W 16V zamiast krokowego jest zawór VAE
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
robertRK 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 49
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 523
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-06-2009, 13:13   

aha jest VAE ale zasada działania musi byc podobna no bo cos musi odpowiadac za obroty w silniku ale dowiedziałem sie czegos nowego :)
_________________
Roberto :)
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load