| 
            
               |  |   Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
 
 
 |  
 
	
			| Problem tipo 2.0 16V |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | lukash   
  
 Dołączył: 10 Sty 2009
 Posty: 19
 Skąd: Wrocław
 Województwo: Dolnośląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-06-2009, 20:42   Problem tipo 2.0 16V | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam mam taki problem:( 
 Było sobie tipo 2.0 16v i strzelil pasek rozrzadu... został kupiony nowy silnik 2.0 16V przystko bylo ok do pewnego momentu... teraz gasnie, nie ma wolnych obrotow, czasem jak sie przygazuje to zostaje na 2 500obr/min i tak pracuje przez jakis czas, potem spadnie na ok
 1 200obr/min a potem gasnie:(
 
 Jaka moze byc przyczyna?
 
 Pomozcie prosze:(
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ubek   
  
  
 Pomógł: 50 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 14 Sie 2007
 Posty: 3790
 Skąd: Heilbronn
 Województwo: Other
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-06-2009, 20:51 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | lukash napisał/a: |  	  | Jaka moze byc przyczyna? | 
 
 Wyczyść VAE
 |  
				| _________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
 
 Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
 
 
   
 www.tomekmichalik.pl
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | lukash   
  
 Dołączył: 10 Sty 2009
 Posty: 19
 Skąd: Wrocław
 Województwo: Dolnośląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-06-2009, 20:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie rozumiem:( |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mrk69   
  
  
 Pomógł: 31 razy
 Wiek: 38
 Dołączył: 25 Maj 2006
 Posty: 1884
 Skąd: Kwidzyn
 Województwo: Pomorskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-06-2009, 20:58 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ubek napisał/a: |  	  |  	  | lukash napisał/a: |  	  | Jaka moze byc przyczyna? | 
 
 Wyczyść VAE
 | 
 
 Regulator biegu jałowego / Zawór regulacji biegu jałowego
 |  
				| _________________ 
  |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | lukash   
  
 Dołączył: 10 Sty 2009
 Posty: 19
 Skąd: Wrocław
 Województwo: Dolnośląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-06-2009, 21:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | a Mozna wiedziec gdzie on sie znajduje?:( |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mrk69   
  
  
 Pomógł: 31 razy
 Wiek: 38
 Dołączył: 25 Maj 2006
 Posty: 1884
 Skąd: Kwidzyn
 Województwo: Pomorskie
 
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | robertRK   
  
 Pomógł: 7 razy
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Maj 2009
 Posty: 523
 Skąd: Katowice
 Województwo: Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-06-2009, 12:33   :) | 
 |  
               | 
 |  
               | ja mam Tipo 2.0 8 V robiłem głowice rozrzad i wymiana jednego tloka i u mnie sa identyczne objawy jak u ciebie wez rozbierz i wyczysc silniczek krokowy nie pomaga to na wiele ale rezultaty sa widoczne  tylko BARDZO WAŻNE ! jak zdejmiesz obudowe policz ilosc zwojów na śróbie zebys pózniej nakretke w tym samym miejscu przykrecił sprobuje Ci na maila wysłac schemast tego silniczka pozdr |  
				| _________________ Roberto
   Był  : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
 Był  : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
 Był  : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
 Był  : pożyczony Peugeot 307 HDi
 Jest : Renault Megane II CC
 |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      | ubek   
  
  
 Pomógł: 50 razy
 Wiek: 41
 Dołączył: 14 Sie 2007
 Posty: 3790
 Skąd: Heilbronn
 Województwo: Other
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-06-2009, 13:05 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | robertRK napisał/a: |  	  | wyczysc silniczek krokowy | 
 
 W 16V zamiast krokowego jest zawór VAE
 |  
				| _________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
 
 Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
 
 
   
 www.tomekmichalik.pl
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | robertRK   
  
 Pomógł: 7 razy
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Maj 2009
 Posty: 523
 Skąd: Katowice
 Województwo: Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-06-2009, 13:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | aha jest VAE ale zasada działania musi byc podobna no bo cos musi odpowiadac za obroty w silniku ale dowiedziałem sie czegos nowego   |  
				| _________________ Roberto
   Był  : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
 Był  : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
 Był  : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
 Był  : pożyczony Peugeot 307 HDi
 Jest : Renault Megane II CC
 |  |  
		|       |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Nie możesz ściągać załączników na tym forum
 
 | Wersja do druku
 
 
 |  
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
 Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
 Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
 |