|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
od zapalenia na zimnym po 10 sek wchodzi na 5 tyś obr i nie |
Autor |
Wiadomość |
Maciekkr
Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 16 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 17:47 od zapalenia na zimnym po 10 sek wchodzi na 5 tyś obr i nie
|
|
|
w okresie zimowym tak sie dzieje mechanicy przynajmniej w krak głupi!:( , czujnik temp dobry,silniczek krok dobry,kabelki do silniczka wyglądają na dobre proszę o pomoc |
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-01-2007, 18:38
|
|
|
Moze info jaki silnik ? itp... |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 23-01-2007, 20:48
|
|
|
moim zdaniem to masz walniety silnik krokowy
z tego co wiem to jak on padnie to obroty rosna... |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Maciekkr
Dołączył: 17 Kwi 2006 Posty: 16 Skąd: kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-01-2007, 22:01
|
|
|
silnik 1,6 ie ,silniczki były juz 2 inne i to samo robił,przypomniałem sobie że na przekręconym kluczyku stuka silniczek krokowy ale kablami od niego się rusza wtyczką i nie widać zadnej współzależności, może przekaznik zamontować żeby reset komp zawsze robił? ale słyszałem ze po resecie zawsze dużo pali? czy to prawda, ?pozdrawiam |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 24-01-2007, 23:09
|
|
|
co do spalania to nic na ten temat nie wiem a moze to cos z wezykami od podcisnienia...??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
lisvegas
Dołączył: 20 Gru 2006 Posty: 55 Skąd: krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-01-2007, 21:34
|
|
|
sprawdz czy niemasz wypietego weżą podcisnienia od serwa lub czy niema tam nieszczelnosci lub pęknięć miałem to samo w sienie gdy wyjmowałem cała rure dolotu powietrza od filtra do przepustnicy ja zapomniałem potem tego podpiac i miałem takie same objawy jak opisujesz potem dopiero sie skapłem i załozyłem i wszystko ok |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|