Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana zawieszenia na wyższe.
Autor Wiadomość
saigon 



Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 118
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-06-2008, 14:12   Zmiana zawieszenia na wyższe.

Witam, koledzy już przebrała się miarka i muszę zmienić zawieszenie na takie o normalnej wysokości. Ten kretyn, od którego kupiłem mojego Tipka, tak go obniżył, że pod żaden krawężnik nie można podjechać, na każdej nierówności walę spodem o garby, słowem nie da się normalnie jeździć. :red_kartka: Tylko martwi mnie czy to tylko kwestia wymiany sprężyn i amorków, czy jeszcze może wahaczy i drążków? Jak trzeba będzie wszystko wywalać to taka operacja się nie opłaca. Wtedy daję Tipka na Allegro: Obniżony, kultowy, z górnej półki...BCM !!! Macie wiedzę w tym temacie? Chciałbym się poradzić przed wizytą u "prawdziwego fachowca". POMOCY !!! :sciana:
_________________
Gdyby Tipo było takie gówniane jak SMART, to ludzie nie zostawiliby suchej nitki na nim...
     assistance
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-06-2008, 15:26   

Wymieniasz sprężyny same, no być może z amorami i,... tyle.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
saigon 



Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 118
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-06-2008, 17:28   

Amory padły, więc muszę z amorami, dzięki za szybką odpowiedź. Koledzy a czego się wystrzegać? Czy Kraft jest dobry? Kable wysokiego produkcji Krafta są super. Co sądzicie o tym?:
http://moto.allegro.pl/it...pra_gazowy.html
_________________
Gdyby Tipo było takie gówniane jak SMART, to ludzie nie zostawiliby suchej nitki na nim...
     assistance
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 09-06-2008, 19:31   

saigon, jedyne co to radze Ci się trzymać od firmy Hart z daleka.TU masz orginały w bardzo atrakcyjnej cenie.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Tipo-14000 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 197
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 09-06-2008, 22:12   

Nie wiem ,ile masz obniżone to autko , ale jak masz w nim padnięte amorki to nie dziwie się ,że tłuczesz czym się da na każdej dziurze . Swoją drogą podejrzewam ,że masz obcięte sprężyny w nim , a nie sportowe zawieszenie .

No chyba ,że w Wawie macie same muldy :)

Miałem, obniżone autko 40 mm , sportowe sprężyny + amory , nie było możliwości po dziurawej drodze czymś przywalić . Jedynie krawężniki były przeszkodą , ze względu na to ,że miałem spoilery .

Miałem , również, obcięte sprężyny tył w aucie , jakieś 2 dni , bo połamałem zderzak i progi . Autem rzucało , jak żydem po pustym sklepie ...

Pzdr
_________________
Black Alfa 146 2.0 16v TS '97
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-06-2008, 22:14   

Ja tak mam i nie mam problemów, oprócz krawężników..
Jak są wysrane amory, to auto się kładzie i buja jak huśtawka :lol:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
saigon 



Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2006
Posty: 118
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-06-2008, 23:05   

Dzięki za porady, chyba skorzystam z tego oryginału. A zawiechę mam sportową KONI i tak obniżony jest od nowości. Ktoś sobie taki tuning w salonie zamówił, bo nawet TUV na to jest niemiecki. I teraz zaczynają się prawdziwe schody: do teraz nie można było jeździć bo taki jest twardy, że język można sobie odgryźć, a teraz na dodatek jeszcze zaczęło nim bujać i zaczął skakać jak szalony, kierownicy nie można w garści utrzymać. Nowe amorki w KONI są po 800zł. To już wolę go podnieść i mieć święty spokój. Tylko bym najchętniej sprężyny jakieś mocniejsze kupił, o ile takie są...

** Dodano: 12-06-2008, 00:42 **
Już kupiłem sprężyny i amorki oraz fartuszki i bałwanki do amorków na przód. Na przód kupiłem oryginały, których jeden z kolegów podrzucił mi linka, sprężyny CS i bałwanki z fartuszkami KRAFT-a oraz amorki KRAFT-a na tył...Teraz będę z tym walczył. :prayer:
_________________
Gdyby Tipo było takie gówniane jak SMART, to ludzie nie zostawiliby suchej nitki na nim...
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load