Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Drugi Fiat - tym razem HGT
Autor Wiadomość
maro 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 63
Skąd: Strzelin
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 12-02-2009, 13:43   Drugi Fiat - tym razem HGT

Witam!

Do tej pory przez ponad trzy lata intensywnie eksploatowałem moją temprę. Auto ani razu mnie do tej pory nie zawiodło choć robiąc dziesiątki tysięcy kilometrów trzeba było trochę części wymienić. Szczególnie, że w mizernym stanie go kupiłem. Do tej pory... Rano (jak co dzień) wychodzę do pracy, wsiadam przekręcam stacyjkę i kręcę. I na tym się skończyło. Nie odpalił, ewidentnie wygląda na brak albo złą iskrę. Żeby było trudniej to po paru godzinach odpalił na dotyk, jak zwykle. Nic w tym nie ma złego bo przecież wieczny nie jest ale wtedy zdałem sobie sprawę, że nie można mieszkać za miastem i polegać ciągle na jednym aucie. Dlatego zakupiłem zmiennika :)

Fiat Bravo HGT
oczywiście 2,0 benzyna +gaz
czarny, ospojlerowany, na alusach z ciemnymi szybami najzabawniejsze że wcale mnie to zwykle nie jarało ale tu jest wszystko oryginalne, fabryczne. Żadnych fajansiarskich końcówek, naklejek, czy folii na szybach.
W dodatku narzeczona mnie namówiła :D będzie nim dużo jeździć, zakupiony tak dla niej do jazdy.



Oczywiście to nie spontan. Auto było chyba garażowane bo blacha jest perfekt, środek poza jednym drobiazgiem też zadbany i w eleganckim stanie.
- elektryczne szyby
- centralka i immobiliser
- klimatyzacja
- fabryczne radio
- kierownica i drążek w skórze

Przebieg budy 140000 z haczykiem, silnik wymieniony i młodszy o 50000. Ktoś go kiedyś chyba zatarł a poprzedni właściciel pracuje w ASO i go wymienił. Na wszystko mam (lub widziałem) papiery. Zawieszenie też narazie jest git.
Pracuje super, diagnostyka była na 5. W sumie można się doczepić tylko do lekko pękniętej tapicerki na drzwiach i trochę wyrobiony jest zamek kierowcy.









Zdjęcia są może nie najlepsze ale narazie tylko takie miałem czas cyknąć (w drodze do pracy).
_________________
Tempra 1,6 wtrysk +Gaz, digital i elektryka - SPRZEDANA
Jest BRAVO HGT (2,0) +Gaz
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 12-02-2009, 19:46   

to HGT było kogoś z forum ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
maro 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 63
Skąd: Strzelin
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 13-02-2009, 08:03   

Nic mi o tym nie wiadomo. Ja kupiłem od tego mechanika ASO. W 2004 sprowadzono go do polski (Świdnica), potem następny właściciel zatarł silnik i ponad rok trzymał w garażu. Jak go przypiliło to właśnie od niego odkupił go ten mechanik, to byli jacyś znajomi. A czy któryś z nich był w klubie to nie wiem, nie pytałem.
_________________
Tempra 1,6 wtrysk +Gaz, digital i elektryka - SPRZEDANA
Jest BRAVO HGT (2,0) +Gaz
  
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-02-2009, 08:36   

Zarówke w prawej lampie z tyłu masz spalona...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Tipo-14000 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 197
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-02-2009, 21:53   

Cytat:
Zarówke w prawej lampie z tyłu masz spalona...


Czujne oko eksperta :P

Jak dla mie fajne autko ( nawet mimo niejasnej przeszłość z silnikiem ) gdyby nie ten GAZ :sciana:

Dokładnie wczoraj oglądałem co taka instalacja zrobiła z silnikiem BMW COUPE 92' (seria 3) , żal ...

Pozatym , oby jeździło jak najlepiej !!

Szerokiej drogi

Pzdr

Dawid
_________________
Black Alfa 146 2.0 16v TS '97
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 13-02-2009, 22:00   

Tipo-14000, na temat LPG i ewentualnej "szkodliwości" dla silnika było sporo ... Sporna kwestia
ja właśnie jak będę czegoś szukał to z LPG albo bez i będę sam zakładał
co do tematu sporo jeździ bravo z przepaloną jedną żarówka z tyłu ... jakaś wada fabryczna ?:D :D

** Dodano: 13-02-2009, 22:01 **
maro, ma kopa co ?;]
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 14-02-2009, 18:15   

Tipo-14000, no ale bravo HGT nie jest jakoś specjalnie drogie ... Więc każdy je może mieć jak tylko mu się zachce ... młody człowiek potrzebuje mocnego silnika i oszczędności :)

co innego np nowe subaru STI ... też potrafią zagazować
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Tipo-14000 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lip 2006
Posty: 197
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-02-2009, 19:05   

Cytat:
młody człowiek potrzebuje mocnego silnika i oszczędności


Niech będzie :D

ale ta młodość drastycznie się przedłuża w niektórych przypadkach :badgrin:

Pzdr

Dawid
_________________
Black Alfa 146 2.0 16v TS '97
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 15-02-2009, 23:01   

Komentarze i opinie na temat hgt mile widziane od osób użytkujących bezpośrednio ową maszynkę... Dziękuje 8)
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
maro 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 63
Skąd: Strzelin
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 16-02-2009, 08:37   

heh, ale widzę temat gazu zrobił się burzliwy. Ja właśnie wróciłem po długim weekendzie nowym nabytkiem. Zrobiłem jakieś 800km.
Powiem tak. Moja tempra ma monowtrysk 1,6 od ponad dziesięciu lat na gazie silnik ma w lepszej formie niż niejeden nie zagazowany. A gaz I generacja, czyli najgorszy. Wypala mi średnio 10l/100km gazu.
Po weekendzie w bravo wyszło spalanie 11,5l/100km gazu (też cykl mieszany-sporo na mieście). Zważywszy na nieciekawe warunki drogowe wiadomo że szaleństwa nie było. Zwykła dynamiczna jazda. A dla sprostowania zaznaczę że instalka to nie sekwencja tylko wtrysk do dolotu. Reszta kosztów jest identyczna. Ubezpieczenie nawet 10zł tańsze od tempry z racji na wiek auta.

Pozdrawiam!
_________________
Tempra 1,6 wtrysk +Gaz, digital i elektryka - SPRZEDANA
Jest BRAVO HGT (2,0) +Gaz
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load