Prostownik z biedronki - czy warty zakupu? |
Autor |
Wiadomość |
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 23-01-2013, 19:44 Prostownik z biedronki - czy warty zakupu?
|
|
|
Ktoś może posiada podobne cudo ? Nie spali auta ?
Służyłby do doładowywania 60ah aku w okresie zimowym.
http://fanbiedronki.pl/ga...wy,do,samochodu |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
lukasz16v
Wiek: 30 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 55 Skąd: Wielkolas/LLB/LPU/LU
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-01-2013, 19:54
|
|
|
Mam podobna padake w domu ii co tu duzo pisac na noc czasami sie podstawilo aku pod prostownik ale akumulator byl wyciagany dla bezpieczenstwa z samochodu bo z tymi chinszczyznami nigdy nic nie wiadomo...ladowac laduja raczej dobrze...w razie problemow w biedronce przyjma zwrot bez problemu przynajmniej u mnie tak zawsze jest kase zwracaja bezproblemowo wiec mozesz zaryzykowac... |
_________________ Auto: FIAT TEMPRA 1.6 i.e SEDAN 1994r.-26.09.....sprzedana...;( Poszła do sąsiadów ze wschodu...na części... |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-01-2013, 20:13
|
|
|
Luczu, mam bardzo podobny i przyznam szczerze jest bardzo dobry i bezpieczny.dobrze laduje akumulatory i sam rozlacza gdy koniec ladowania.Na klemach tego prostownika nie ma napiecia poki nie podlaczy sie go do akumulatora wiec nie ma problemu ze zwarciami czy przepalonym bezpiecznikiem.Jak sie odwrotnie podlaczy klemy tez to sygnalizuje i nie robi to mu zadnej krzywdy.Jedynym mankamentem jest maly prad ladowania bo ok 4 A wiec szybko akumulatora nie naladujesz ale jak jest czas to jest bardzo dobrze naladowany aku.Ten prostownik ma sporo elektroniki i specjalny program ktory nie tylko laduje ale konserwuje i odsiarcza akumulator.Ja dalem ponad 2 razy wiecej za niego niz w biedronce i szczerze polecam.Jest to jedyny prostownik jaki mam ktorego nie boje sie zostawic na noc:)Jak jest chec to kupowac.Zwrocic zawsze mozna w biedronce:) |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-01-2013, 20:16
|
|
|
Coś mi się nie chce wierzyć że tym można ładować akumulatory mające po 100Ah. Ja tam stosuje transformatorowy prostownik ze zmiennym obciążeniem (automat) do 80Ah i uważam że taki jest najbezpieczniejszy. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 23-01-2013, 20:18
|
|
|
shagger78 napisał/a: | przepalonym bezpiecznikiem |
z tego co wyczytałem on nie ma bezpiecznika
shagger78 napisał/a: | prad ladowania bo ok 4 A wiec szybko akumulatora nie naladujesz |
tak jak pisałem om miałby mi służyć do podładowania. Problem mam taki jak już pisałem w innym temacie. Ładowanie mam 13.30 - 13.9 i przy takich mrozach czuć już przy odpalaniu że nie kręci jak powinien. Do tego dochodzi audio które dodatkowo go obciąża.
** Dodano: 23-01-2013, 20:20 **
znalazłem coś takiego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2475285.html |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-01-2013, 20:34
|
|
|
Luczu, ja co prawda nie mam identycznego wiec nie moge zagwarantowac ze ten z biedronki jest dobry.Na swoim mierzylem prad i rzeczywiscie duze akumulatoryladuje pradem 4.0 A a male 0.8A.Raz podlaczyllem mu prawie pusty 110Ah i dwie doby dobil do pelna.U siebie w tipo jak podlaczam to zwykle 5-15 min i juz sygnalizuje ze pelny.Tyle ze ladowanie mam a altka prawidlowe.
Jak zauwazylem po czasie jaki uplywa do naladowania tym prostownikiem do pelna mozna wywnioskowac czy obwod ladowania i sam aku jest sprawny.Bo jesli w 5min mi po jezdzie dobije do pelna i zapali zielona kontrolke to znaczy ze w momencie podlaczania prostownika mialem aku 99,9 proc.naladowania.
Rozkrecalem nawet ten swoj prostownik i rzeczywiscie elektronika w srodku dosc zaawansowana.Obudowa prawie wcale tez sie nie nagrzewa.
Ja mam cos podobnego:http://allegro.pl/yato-prostownik-elektroniczny-12v-6v-yt-8300-i2968961817.html |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 24-01-2013, 11:41
|
|
|
Widzialem to na własne oczy, osobiście nie wiem czy bym to kupił, ale kolega kupił i chwali |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 24-01-2013, 12:03
|
|
|
podobny prostownik impulsowy na allegro kosztuje 100zł. a w biedronie zawsze możesz oddać jak nie będzie ci pasował.
to jest pełny automat, czyli sam kończy ładowania i przełącza się w tryb podtrzymania po naładowaniu. tak jak ktoś wspominał wyżej na klemach nie ma napięcia dopóki nie zapniesz pod akumulator. i jesli sie nie mylę to ma również opcje ożywiania trupów. ( tylko proszę sobie nie myśleć, że z 10 letniej padaki zrobi się nowy akumulator )
prąd ładowania 4A to wcale nie tak mało ...akumulator 44Ah naładuje w 11godzin.
shagger78 napisał/a: | Jedynym mankamentem jest maly prad ladowania bo ok 4 A wiec szybko akumulatora nie naladujesz ... |
to jakim pradem chciałbyś ładować akumulator 20A ? najlepszy prąd ładowania to 1/10 pojemności lub mniej i ten prostownik spełnia te kryteria idealnie.
za 59zł to nie kupi się nawet transformatora, żeby zbudować sobie porządny prostownik. czasami coś kupuje w biedronce i nigdy się nie przejechałem |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 24-01-2013, 13:15
|
|
|
Leśniczy, no no zaskoczyłeś mnie ... Myślałem że pojedziesz po tym "badziewiu" równo A tu takie zdziwienie
** Dodano: 24-01-2013, 13:52 **
czy takim prostownikiem można podładować aku normalnie w samochodzie nie odłączając klem ? Nie chcę skasować licznika :d |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 24-01-2013, 14:34
|
|
|
Luczu można - ogólnie jak będzie jakość jest podobna do tego sprzedawanego jakiś czas w Lidlu to dobra rzecz za śmieszne pieniądze
kupa moich znajomych kupiła takie prostowniczki do aku w motocyklach i spisują sie świetnie, w domu miałem podobny i nawet się spisywał.
Ale całkiem pustego aku nie mógł ładować, trzeba było tam choć iskierkę życia |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 24-01-2013, 16:42
|
|
|
kupiłem waży pół kg.
w instrukcji jest podany wzór na obliczenie czasu ładowania akumulatora
Ah/4.2(A) x 1.25
czyli biorąc pod uwagę
Leśniczy napisał/a: | akumulator 44Ah naładuje w 11godzin. |
44/4.2 x 1.25 = 10.48 x 1,25 = 13,1h |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-01-2013, 17:10
|
|
|
Luczu, to w Biedronce sprzedają takie rzeczy na kilogramy ? Piszesz ze ważył pół kilo hi hi hi |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 24-01-2013, 17:26
|
|
|
hahahahaha no tak pisze w instrukcji ;p chodzi mi o to, że prostownik jest taki lekki. |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-01-2013, 18:33
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | to jakim pradem chciałbyś ładować akumulator 20A ? |
Czasem wychodzisz i musisz juz jechac wiec wtedy mozna by dac na 15 min wiekszy amperaz by tylko odpalic.Rozladowany aku z tym prostownikiem to conajmniej kilka godzin czekania do odpalenia,lub nawet kilkanascie.100Ah ladowalem nim ponad dwie doby.To jest dobre jak sie ma czas.Wiadomo ze maly prad ladowania to raj dla kazdego aku ale czasem chcemy juz zaraz.O to mi chodzilo.Poza tym druga kwestia.Niech ktos sprawdzi czy rzeczywiscie ten prostownik ma 4 A bo zwykle tanie prostowniki maja zawyzone parametry na opakowaniu.
Moj ma opcje odsiarczania(podejrzewam ze ten z biedronki takze)W mojej instrukcji pisalo ze zeby odsiarczyc aku musi byc podpiety do prostownika conaqjmniej tydzien.Kiedys to sprawdze jak bede mial wykonczony jakis aku.Zobaczymy czy pomoze. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 24-01-2013, 18:38
|
|
|
shagger78 napisał/a: | Czasem wychodzisz i musisz juz jechac wiec wtedy mozna by dac na 15 min wiekszy amperaz by tylko odpalic.Rozladowany aku z tym prostownikiem to conajmniej kilka godzin czekania do odpalenia,lub nawet kilkanascie.100Ah ladowalem nim ponad dwie doby |
Chyba się nieco zagalopowaliśmy :p Mówimy o chyba najtańszym prostowniku który ma tylko podładować aku w zimę ponieważ robię krótkie odcinki i mam nieco mniejsze ładowanie niż powinno być. Do tego audio dużo pobiera prądu.
Ja nie potrzebuję ładować akumulatorów do ciężarówek
** Dodano: 24-01-2013, 18:42 **
100 ah - są takie w ogóle w osobówkach ?:D
** Dodano: 24-01-2013, 18:44 **
Fajny mieliśmy prostownik w firmie ... Całkowicie padnięty aku w ciężarówce - nawet nie zakręcił ani razu...
Podpięliśmy prostownik, ustawiliśmy na rozruch i po minucie odpaliła od strzała ale taki prostownik trochę kosztuje |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 24-01-2013, 23:42
|
|
|
byłem w biedronce dzisiaj, patrze a tam tego prostownika tylko jedna sztuka została, a byłem o godzinie 13.40, wiec ludzie to kupują |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-01-2013, 23:51
|
|
|
Luczu napisał/a: | 100 ah - są takie w ogóle w osobówkach ?:D |
Sa...sa...osobowki z dieslem od ok.2,5-3.0 l pojemnosci takie maja.Chocby mercedes okular W210,211 czy bmw 7 3.0d.W takich samochodach sporo pradu zre sama elektronika i gadzety czociaz rozrusznik i swiece zarowe rowniez sporo. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 24-01-2013, 23:53
|
|
|
ostatnio jak rozbieralem omege 3.0 V6 to miała alternator 120A czyli akumulator tez musiała miec sporawy |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-01-2013, 23:57
|
|
|
Luczu napisał/a: | czy takim prostownikiem można podładować aku normalnie w samochodzie nie odłączając klem ? Nie chcę skasować licznika :d |
Ja laduje bez odlaczania.Prad ladowania jest tak maly a napiecie stabilne ze nic nie powinno sie stac.Uwazam ze jest to calkowicie bezpieczne bo nie jeden aku w samochodzie nim ladowalem bez rozpinania klem.Dodatkowo gdybys podczas ladowania wsiadl i zakrecil rozrusznikiem to ladowanie przerywa sie natychmiast.Zwykly prostownik potrafi sie spalicpo takim potraktowaniu.
Jesli mozesz zmierz prad jakim laduje ten prostownik z biedronki. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-01-2013, 00:00
|
|
|
palidzojnt221 napisał/a: | byłem w biedronce dzisiaj, patrze a tam tego prostownika tylko jedna sztuka została, a byłem o godzinie 13.40, wiec ludzie to kupują |
2 biedronkach już brak ... pojechałem do trzeciej a tam tego było jeszcze z 10 sztuk
** Dodano: 25-01-2013, 00:00 **
shagger78 napisał/a: | Jesli mozesz zmierz prad jakim laduje ten prostownik z biedronki. |
ok jak tylko podłączę. Powiedz mi jak to zmierzyć
** Dodano: 25-01-2013, 00:01 **
między krokodylka a akumulator dać multimetr ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-01-2013, 00:05
|
|
|
palidzojnt221 napisał/a: | ostatnio jak rozbieralem omege 3.0 V6 to miała alternator 120A czyli akumulator tez musiała miec sporawy |
Zgadza sie.W 211 maja alternatory nawet 140A z chlodzeniem wodnym (czesto sie psuja)ale nic dziwnego skoro sama grzalka dogrzewajaca ciecz w silniku bierze 60-80A i pracuje zawsze po uruchomieniu zimnego silnika poki ten nie zlapie wyzszej temperatury.
** Dodano: 25-01-2013, 00:07 **
Luczu, miedzy biegun akumulatora a krokodylek i wtedy wlacz ladowanie prostownika-tak by prad przeplywal do akumulatora przez miernik.Multimetr na pomiar pradu w zakresie 10A.Jesli masz multimetr uniwersalny czerwony przewod trzeba przelozyc do innego gniazda w mierniku. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-01-2013, 01:09
|
|
|
shagger78 napisał/a: | Luczu, miedzy biegun akumulatora a krokodylek i wtedy wlacz ladowanie prostownika-tak by prad przeplywal do akumulatora przez miernik.Multimetr na pomiar pradu w zakresie 10A.Jesli masz multimetr uniwersalny czerwony przewod trzeba przelozyc do innego gniazda w mierniku.
_________________ |
ok dzięki za info. Trochę pojęcia mam dzięki temu tematowi http://forum.tempra.org/t...+mo%BFe&start=0 |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 25-01-2013, 10:09
|
|
|
palidzojnt221 napisał/a: | ostatnio jak rozbieralem omege 3.0 V6 to miała alternator 120A czyli akumulator tez musiała miec sporawy |
w hondzie mam alternator 120A i akumulator 44Ah
shagger78 napisał/a: |
Jesli mozesz zmierz prad jakim laduje ten prostownik z biedronki. |
mogę bez mierzenia ci udzielić informacji jak ładuje ten prostownik
w początkowej fazie ładowania i jesli akumulator nie jest pełni naładowany prąd bedzie wynosił 3.8-4.2A w raz ze stopniem naładowania będzie powoli spadał. ostatnie 2-3 godziny prąd ładowania 1.5-2.5A. po naładowania przejdzie na prąd podtrzymujący 50-400mA w zależności od stanu akumulatora. akumulator czym bardziej zużyty tym pobiera większy prąd pomimo pełnego naładowania
ogólnie rzecz biorąc to nie ma sie co spuszczać nad tym prostownik. to taki trochę lepszy ( niż najtańszy ) chińczyk, a w dobrej cenie bo kupiony w biedronce i tyle.jesli jednego dnia widzisz, że ciężko kręci to zapinasz sobie akumulator pod tego chińczyka na całą noc i następnego dnia masz naładowany akumulator .... |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-01-2013, 12:26
|
|
|
Moja Kobieta ma Grande Punto 1.4 16 V z klimatronikiem i full elektryką aku ma pojemność 60 Ah i altek 120 A |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-01-2013, 15:04
|
|
|
dziwne...
Wczoraj jeździłem - dzisiaj przed odpaleniem patrzę a tu 12.1v temperatura -5 stopni...
Wolno zakręcił i odpalił. Przejechałem do garażu całe 50 metrów, silnik chodził może z 5 minut zanim go zgasiłem. Podłączyłem prostownik i zaczął ładować - od 2 z groszami spadało do 0.70A i po chwili się wyłączył twierdząc że aku naładowany. Więc załączyłem światła na 5 sekund i od nowa ładuję. Poładował z 5 minut i twierdzi że naładowany. Nie dziwiło by mnie to ale przecież przed odpaleniem miał 12.1 po 1 dniu stania więc to stanowczo za mało |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
|