|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
tylne za mocno hajmuje |
Autor |
Wiadomość |
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 20-11-2008, 08:16 tylne za mocno hajmuje
|
|
|
mam taki problem wszystkie kola mi hamuja w maire dobrze tylko [rzod troche slabo , odpowietrzalem i jest lepiej troche ale gdy robilem wachacz z tylu to zobaczylem ze ten korektro sily hamowania cieknie i sprezyna wisi jakas wiec wujek ta sprezyne ucial i zagiął bo byla pęknięta i zalożył no i teraz jak hamuje to tylne lewe kolo najlepiej hamuje , gdy nacisma pedal to czuc ze lewe tylnie juz blokuje i jak mocnioej docisne to pisk jest na asfalcie a przednie jeszcze nie zblokowane , recznego wogole nie mam niewiem czemu linki raczej dobre , |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 20-11-2008, 08:36
|
|
|
Zasada działa korektora polega na tym:
- im większa siła wywiera na tłoczki w korektorze tym większą siłę otrzymujesz na kołach
- brak sprężyny lub słaby naciąg = słabe tylnie hamulce
Analogicznie, załadowane auto, belka się wygina pociąga spreżynę, która ciągnie ramię od korektora. Ramię wciska dwa tłoczki, mamy lepsze hamowanie.
Jeżeli Twój wujek, uciął sprężynę, zarobił ją i przymocował to po prostu tłoczki w korektorze są mocniej dociśnięte i tylnie koła mocniej hamują. Jak jedziesz na pusto to może blokować tylnie koła.
Wniosek, wymień spręzyne najlepiej na oryginalną. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-11-2008, 09:24
|
|
|
A zgadnij kto taką ma ostatni pacjent nie zgłosił się po towar więc została jeszcze jedna. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 20-11-2008, 15:57
|
|
|
a masz moze jeszce ten caly korektor? |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-11-2008, 23:28
|
|
|
Ja nie ale ktoś w dziale sprzedam się chwalił że ma zregenerowany, i podpoił temat w którym opisałem ten proceder. Oczywiście dla jasności to nie ten sam korektor. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|