Tipo 1.4 ie cabrio |
Autor |
Wiadomość |
ziolek
Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2006 Posty: 11 Skąd: Bodzanów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-03-2006, 19:45 Tipo 1.4 ie cabrio
|
|
|
Witam.Mam zamiar zrobić ze swojego Tipusia Cabrio.Jak już się ociepli to zacznę prace.Czy znacie kogoś kto już takie rzeczy robił?Mozecie zapodać jakieś fotkiPozdrawiam! |
_________________ Razem damy radę!!! |
|
|
|
|
Radke
Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1240 Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-03-2006, 20:05
|
|
|
Obawiam się, że nikt jeszcze aż tak swojego auta nie przerabiał więc z fotkami może być ciężko.
Tak czy inaczej - powodzenia ... |
_________________ Pozdrawiam
Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:
* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d
zapraszam na: www.trade-r.pl |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-03-2006, 20:06
|
|
|
i uwazaj jak obetniesz dach zeby Ci sie nie zlamal jak otworzysz drzwi ale pomysł dobry... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Witek
Pomógł: 1 raz Wiek: 58 Dołączył: 04 Lis 2005 Posty: 28 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-03-2006, 20:30
|
|
|
ZIOLEK Twoja sprawa ale zniszczysz samochód.
Przecież każde cabrio ma mocniejszą płyte podłogową ( inna konstrukcja ) aby w czasie jazdy karoseria jak i jej elementy ( np szyby ) Ci nie trzeszczały i nie pekały.
W związku z tym zanim weźniesz do ręki diaksa czy inne narzedzie tej barbażyńskiej czynności którą chcesz przeprowadzić proponują Ci 2 razy się jeszcze zastanowić czy warto robić ten ala " szpan " z samochodu kosztem jego bardzo krótkiego żywota po takiej przeróbce.
Pozdrawiam Witek |
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 12-03-2006, 22:30
|
|
|
Po takiej przeróbce nieprofesjonalnej raczej twój bolid nie przejdzie diagnostyki - nikt się pod tym nie podbije bez rzeczoznawcy z PZM. Natomiast jeżeli bardzo już chcesz to trzeba bardzo ale to bardzo wzmocnić płytę podłogową bo inaczej na zakręcie samochó ci się poskręca i będzie 4 śladowy. |
_________________ Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem |
|
|
|
|
sloneczna
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 370 Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 12-03-2006, 22:57
|
|
|
Mam kastę tipo 3d .Dam Ci za darmo na tak szczytny cel tylko ją z podwórka sprzątni.
Za kilka dni jak się ociepli to fleksa ją załatwi i jak nie reflektujesz to dla twojej przyjemności odetne co trzeba aby zrobić foty teraz jest taki. Może nie zupełnie niema kół zawieszenia ,blachy są brak maski błotników przodu Z papierami PL blachy |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-03-2006, 15:01
|
|
|
Suchajcie, Ziolek nie pytał się o opinie tylko o zdjęcia i ewentualny kontakt z kimś kto to robił!
Logiczne jest że auto trzeba będzie wzmocnić więc uważam że wasze komentarze typy: "Nie ma sensu, szpan, auto Ci się rozjedzie itd." są nie na miejscu...
Jak ktoś chce pomóc niech szuka w necie zdjęć i opisów, a ze zbędnymi komentarzami się powstrzyma.
Następne OT będe usuwał!
Szukam informacji i POZDRAWIAM! |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
ziolek
Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2006 Posty: 11 Skąd: Bodzanów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 13-03-2006, 23:24
|
|
|
Dzięki Raku!
Towarzysze moje Tipo jak napisałem w 1 poście jest skasowane!Mam dwa wyjścia;
1.Oddać na złom czego serce moje by nie wytrzymało!
2.Zrobić jeszcze coś z niego to co możliwe!
A tak wogóle to pytanie?
Czy jest możliwość złomowania auta ,tylko najgorsze,ze wiekszość chcę zatrzymać np.silnik,skrzynia,hamulce,kola,tłumik,wachacze,lpg,itd,itp. |
_________________ Razem damy radę!!! |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 14-03-2006, 10:32
|
|
|
Proponuję od razu dobrać na wymiar długości podłogi ceuwkę stalową i wspawać ją zaraz za zgrzewami progów.Ewenyualnie puścić dwie prostopadle.Myślę że taka 60mm wystarczy.Na zewnątrz progi ozdobne dla zamaskowania.Ceuwka oczywiście wspawana w ułożeniu pionowym.To tak na początek.A tak wogule to wielka ambicja odzyskać zwłoki.Powodzenia.Oby dziury cię omijały. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 14-03-2006, 10:58
|
|
|
Wpierw wydaje mi sie trzeba by rozbebeszyc auto na czesci w miare pierwsze. Zrobic to co trzeba, napenwo korozja sie wdala w progi/podloge. Wiec wpierw to zrobic. Pozniej wzmocnic podloge i elementy newralgiczne ramy. No i jakas belka na wypadek wywrotki b sie przydala. Chcesz czyms zabudowac "dach"? Np. jakims materialem? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Jacacenty
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Lis 2004 Posty: 991 Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 14-03-2006, 22:46
|
|
|
ziolek napisał/a: | Czy jest możliwość złomowania auta ,tylko najgorsze,ze wiekszość chcę zatrzymać np.silnik,skrzynia,hamulce,kola,tłumik,wachacze,lpg,itd,itp. |
Jest, ale płacisz za brakujące kilogramy, chyba 10 gr. za kilogram. |
_________________ *** \=/ *** |
|
|
|
|
ziolek
Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2006 Posty: 11 Skąd: Bodzanów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-03-2006, 23:49
|
|
|
Cytat: | Chcesz czyms zabudowac "dach"? Np. jakims materialem? |
Podejrzewam.że zrobię szkielet z rórki kwasówki.Dach bedzie z jakiegoś materiału pewnie nasuwany recznie.Kwestia jeszcze szyb od drzwi nie mam pomysłu.
Drzwi tylne bedą zaspawane(wiem ,ze to zbrodnia!) to mi wzmocni z deka konstrukcję.Troche szpachli na zamaskowanie łaczenia.Ale najpierw niech się ociepli.Zajmę się zawieszeniem.A co dalej to zobaczymy. |
_________________ Razem damy radę!!! |
|
|
|
|
wglogowski
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 126 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-03-2006, 07:49
|
|
|
My kiedyś przerobiliśmy malczana na kabrio. Najpierw wzmocnienie podłogi (wspawane ramy) coby się nie złamał a później kontówka i jazda z dachem. Fajnie sie nim jeździło tylko na niebieskich trzeba było uważać |
_________________ KLIK
|
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 15-03-2006, 11:00
|
|
|
Nie szkoda tych drzwi spawać?Może zabezpieczyć je przed otwarciem a szczeliny te wewnętrzne wypełnić jakimś materiałem mocno wiążącym.{np:chester metal-czy jakoś tak}.Zaoszczędzisz na ponownym lakierze i czasie. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
MiKuS
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Mar 2006 Posty: 612 Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 17-03-2006, 15:38
|
|
|
Wg mnie na kabriolet to by bardziej Tempra się nadawała...
A ten Tipo z zaspawanym bagaznikiem... |
_________________ Tipo 1.4 Gaźnik |
|
|
|
|
ziolek
Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2006 Posty: 11 Skąd: Bodzanów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-03-2006, 00:09
|
|
|
Koledzy.
Temat już nieaktualny!Sprzedałem Tipo!Ale pocieszę was,że niedługo bedzie drugie,sprawne piękne Tipo! :dance: :dance: |
_________________ Razem damy radę!!! |
|
|
|
|
|