Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pytanie o cylinderki i przewody hamulcowe
Autor Wiadomość
rudaslaska7 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 168
Skąd: Ruda Slaska
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-07-2009, 17:18   pytanie o cylinderki i przewody hamulcowe

Witam do tipo 1.4 i.e. 1995 potrzebuje przewody hamulcowe ( mechanik cos mówił że one na wahacze idą ? ?? nie jestem za bardzo w temacie ) i cylinderki ( ile ? 2 ? 4? ) jaki jest mniej wiecej koszt ? juz mnie cholera z tym autem bierze prosze o wyrozumiałość
     Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-07-2009, 17:36   

nie chcę straszyć, za wymianę wszystkich przewodów hamulcowych (ponad 8 metrów) zapłaciłem w warsztacie specjalistycznym 530zł. Same rurki powinieneś kupić za 150-200max(mówię o wymianie wszystkich od pompy do każdego koła, miedziane ze stalowymi łącznikami), Jak masz czas, miejsce, narzędzia i odpowiednią wiedzę z tego zakresu, to robocizna ci odpada
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 06-07-2009, 17:37   

rudaslaska7, przewody kupujesz w sklepie, to są normalne przewody miedziane. A cylinderki to pewnie będą ściągać, ale czemu chcesz je wymieniać?? Wystarczy rozłożyć i wyczyścić.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
seba3dor 
witamy nowego


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 9
Skąd: Grodków
Województwo: Opolskie
Wysłany: 06-07-2009, 18:33   

Wymieniałem ostatnio cylinderki. Za sztukę dałem 18 zł, więc nie kosztują tak drogo. Jeżeli chodzi o rurkę to tak jak kolega wyżej- miedziana. Kosztuje ok 10 zł (przynajmniej ja za tyle kupiłem). Jeśli nawet będzie trochę dłuższa to nic złego, najważniejsze żeby łączniki pasowały. Pamiętaj jednak, aby podczas wyginania rurek nie załamać ich, bo raz zgięte bardzo trudno wyprostować :)
  
 
rudaslaska7 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 168
Skąd: Ruda Slaska
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-07-2009, 19:14   

ja samochód dopiero zobacze jak będzie zrobiony bo to robi znajomy od znajomego ( :) )
8m to chyba tyle tych przewodów nie będzie bo coś mi mówił ze to do wahacza czy gdzieś ma iść ale nie znam sie.
     Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-07-2009, 19:20   

rudaslaska7, to zależy w jakim są stanie. byłem w pięciu warsztatach i w żadnym nie chcieli mi wymienić pojedynczo, ponieważ jak stwierdzili ,,zbyt duże ryzyko, że reszta zacznie pękać''(pękł mi jeden i to pewnie dlatego)
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
rudaslaska7 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 168
Skąd: Ruda Slaska
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-07-2009, 08:52   

ile jest tych przewodów hamulcowych z tyłu? oglądam w inter-carsie i mają w Katowicach jakies o dlugosci 185mm i 245mm jeśli to jest to co potrzebuje to ile tych przewodów zamówic ? po dwa z każdego ? po jednym z każdego ? czy np. tylko 2szt tych długich lub krótkich ? ratujcie :sciana:
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load