odpalanie na PB |
Autor |
Wiadomość |
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-03-2009, 16:31 odpalanie na PB
|
|
|
witam mam takie pytanie szukalem na postach lecz bezskutecznie mam tipo 1,4 gaznik
+ LPG problem polega na tym iz odpalajac rano zanim zalapie kilka razy gasnie a np na ssaniu nie odpala wogule dopiero jak zalapie na wolnych po podmpompowaniu gazem wrzucam ssanie i chodzi lecz gdy je wylacze silnik gasnie dopiero jak go przegazuje kkilka razy wszystko wrac do normy sa wolne obroty itd problem takei jest tylko rano po nocnym staniu co to moze byc?
** Dodano: 25-03-2009, 16:31 **
dodam jeszcze ze poza tym odpalniem chodzi ok jest dynamiczny itd. |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-03-2009, 18:10
|
|
|
stefbut, jak po mojemu gaźnik do regeneracji. I tu się znowu powtórzę bo zawsze to piszę w takich przypadkach. Wymieniałeś filtry, kable, kopułkę, świece ... ble ble ble...? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-03-2009, 18:20
|
|
|
jeszcze nic nie wymienilem
bo nie wiem co wymienic |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-03-2009, 18:25
|
|
|
stefbut, no więc tak ...
kable wn, świece, kopułka, filtr powietrza, paliwa, jak to nie pomoże - żadna strata jak już go naprawisz będziesz miał to porobione i Ci będzie śmigał jak nowy. Jedź też do gaźnikowca i niech Ci go sprawdzi i wyreguluje. Powinno być OK.
Mam podobny problem na PB ale na LPG jest ok także póki co tego nie robię. Wszystko mam wymienione oprócz filtra paliwa i gaźnika |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-03-2009, 19:18
|
|
|
Luczu, Moim skromnym zdaniem nie sugerujcie się tym że auto na gazie chodzi wam idealnie. Na gazie auto zawsze będzie dobrze chodziło bo gaz to gaz, nie jest paliwem ciekłym tylko jest w fazie lotnej już po wydostaniu się z parownika. Podam krótki przykład. Miałem swoje pierwsze Tipo, na wtrysku. Chodziło tylko na gazie poeniważ była spalona pompa paliwa. Zrobiłem pompę i na PB chodził, ale tak jakby chciał a nie mógł. Wtrsykiwacz od gazu się zapiekł i po sprawie. Paliwo lało się ponieważ wtrysk go nie rozpylał. Samochód kopcił, gasł, zalewał się, nie trzymał obrotów, a paliwa momentalnie w baku nie było. Po przełączeniu na gaz, auto chodziło jak zegareczek, obroty nawet nie drgnęły. Gaz to dobra rzecz ale z czasem zniszczy silnik. Następnie miałem kolejne Tipo które własnie rozbieram na części. Było ono na gaźniku. PEwnego dnia jadę sobie spokojnie a tu nagle dwa razy strzelił ( na gazie ) po czym nie chciał już jechać i nie utrzymywał niskich obrotów (same wysokie). No i pozamiatane. Jakoś zajechałem do mechanika, rozberał gaźnik i zobaczył że jeden z plastikowych elementów pękł na pół od strzału. Po drugie tragedii mocnej nie było bo od gazu zardzewiała i zatkała się dysza od wolnych obrotów. Trzeba było wymienić na drugą. Gaźnik został wyczyszczony i założony, doszła do tego regulacja gazu oraz benzyny. Samochód odrzył, potem pojechałem wymienić filtr od gazu, paliwa, świece i kable. Auto od tamtej pory nie strzeliło ani razu i mimo kulawego silnika szedł jak burza. Także to taka przestroga o terminowej wymianie podstawowych elementów jak filtry itd... bo można narobić sobie czasami większych kłopotów. Jeśli samochód na gazie nie chce iść a na benzynie jeździ tylko strasznie dużo pali to wygląda na to że została uszkodzona sonda lambda. No to trochę mojej teorii na temat gazu i benzyny. Życzę powodzenia |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-03-2009, 19:26
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | Jeśli samochód na gazie nie chce iść a na benzynie jeździ tylko strasznie dużo pali to wygląda na to że została uszkodzona sonda lambda. |
U mnie na benie nie chce iść a na gazie OK a wziąłem pod uwagę że stefbut, też ma ten sam problem czyli PB źle LPG dobrze
i tak na marginesie - nie mamy sondy bo to gaźniki
** Dodano: 25-03-2009, 19:27 **
Lasgo07 napisał/a: | Na gazie auto zawsze będzie dobrze chodziło |
no właśnie powinno być odwrotnie. W końcu to LPG jest wyczulony na wszystkie niedogodności a zwłaszcza kable, świece i kopułkę |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-03-2009, 19:35
|
|
|
Luczu napisał/a: | i tak na marginesie - nie mamy sondy bo to gaźniki |
Mając na myśli sonde pisałem o wtrysku, dobrze macie że na gaźniku nie macie tego ustrojstwa.
** Dodano: 25-03-2009, 19:37 **
Luczu napisał/a: | no właśnie powinno być odwrotnie. W końcu to LPG jest wyczulony na wszystkie niedogodności a zwłaszcza kable, świece i kopułkę |
Oczywiście tak będzie, strzały, duszenie się, gaśnięcie silnika. Ale zauważ że na PB auto ma porządnego powera, nie jest tak płynne jak na LPG. Gaz jest łagodniejszy bo ma mniejszą liczbę oktanową niż PB
** Dodano: 25-03-2009, 19:40 **
A wiąże sie z tym że gazu więcej palą silniki niż benzyny. Gaz jest suchy, wyczyszcza silnik z nagaru który zostawia benzyna. Dlatego w autach z dużym przebiegiem, po włożeniu gazu zaczyna brać olej po gaz wyczyści go do zera i przedmuchy się robią. Benzyna jest paliwem który smaruje silnik więc nie niszczy się on tak szybko.
** Dodano: 25-03-2009, 19:41 **
Dlatego też zapalmy auta z benzyny, dopiero potem wrzucamy na gaz jak silnik sie przesmaruje i złapie temp odpowiedniej. Odpalanie z gazu wiąże się z czasowym załatwieniem silnika oraz membran w parowniku |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 25-03-2009, 19:46
|
|
|
oki kupie to wszystko
tylko nie amm pojecia jakie swiece kable itd szukam na forum ale do mojego 1,4 na gazniku nic nie odnalazlem
chdzi mi o kable WN swiece filtr paliwa |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-03-2009, 19:55
|
|
|
Tu masz świece: (ja takie miałem) http://moto.allegro.pl/it..._v_line_19.html
Filtr paliwa kosztuje jakies 10 zł i dostaniesz go bezproblemowo w każdym sklepie z częściami. Tylko niech ci nie wcisną takiego dużego czarnego co jest pod zbiornikiem bo w gaźnikach tam go niema. Filtr jest na lewym nad kolu od strony pasażera, przypięty jest do ramy, napewno znajdziesz.
Co do kabli to popytaj też w sklepie z częściami, słyszałem że do gaźników są gorzej dostępne a jak są to czasami bez tego długiego kabla co idzie do cewki. Warto popytać. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-03-2009, 20:08
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | Gaz jest łagodniejszy bo ma mniejszą liczbę oktanową niż PB |
LPG ma więcej oktanów ok. 90-120, (najczęściej 103-105) Dla tego jak już ktoś porządnie się zajmie LPG to auto ma większego kopa niż na PB
stefbut, nie kupuj kabli JANMOR - padaka i to sporo osób potwierdzi m.in. ja. Co do świec polecam NGK v-line z resztą jak się popytasz w motoryzacyjnym to Ci doradzą co i jak. W razie jak by nie pasowało zawsze mają obowiązek wymienić na takie co pasuje |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-03-2009, 20:16
|
|
|
Luczu napisał/a: | LPG ma więcej oktanów ok. 90-120, (najczęściej 103-105) Dla tego jak już ktoś porządnie się zajmie LPG to auto ma większego kopa niż na PB |
z LO jak najbardziej się zgodzę, ale z tym kopem na gazie to troszkę przesadziłeś
szczególnie w instalacjach nie sekwencyjnych parownik dostrojony do normalnego zakresu obrotów (2000-3000) nie wyrabia, więc żeby przewyższyć moc PB należało by go mocno podkręcić, co z kolei drastycznie podnosi spalanie, bo na wolnych gazu jest w nadmiarze.
Można by jeszcze podyskutować na temat wyższej temp. spalania gazu, szczególnie gdy na normalnie wyregulowanym autku ciągniemy do 6tys. obr./min. i mieszanka staje się uboga, ale to już zupełnie inny wątek |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-03-2009, 20:18
|
|
|
yoyo, miałem na myśli nowe instalacje z górnej półki I ludzi z górnej półki którzy cudują z LPG w autach z turbo np. |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-03-2009, 20:21
|
|
|
Luczu napisał/a: | yoyo, miałem na myśli nowe instalacje z górnej półki I ludzi z górnej półki którzy cudują z LPG w autach z turbo np. |
Luczu, nie to forum, nie te samochody . . . |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 25-03-2009, 20:22
|
|
|
yoyo, ale się da :p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-03-2009, 23:24
|
|
|
Lasgo07 napisał/a: | A wiąże sie z tym że gazu więcej palą silniki niż benzyny. Gaz jest suchy, wyczyszcza silnik z nagaru który zostawia benzyna. Dlatego w autach z dużym przebiegiem, po włożeniu gazu zaczyna brać olej po gaz wyczyści go do zera i przedmuchy się robią. Benzyna jest paliwem który smaruje silnik więc nie niszczy się on tak szybko. | Ale mocno pokręciłeś Jak już zdążyłeś przeczytać gaz ma więcej oktanów. Na domiar tego to dobra benzyna usuwa nagar z zaworu co jest zjawiskiem porządnym. Nagar to nic innego jak nalot powstający ze źle spalonego paliwa osadzający się głownie na zaworach co powoduje ich nie domykanie się, dodając do tego gaz który ze względy na większą ilość oktanów spala się wytwarzając większą temperaturę niż benzyna, a przy wysokich obrotach dochodzi efekt zubożenie mieszanki jak yoyo, ci napisał, to wykańcza zawroty (wypala gniazdo i zawór). Benzyna nie służy do smarowania
yoyo napisał/a: | z LO jak najbardziej się zgodzę, ale z tym kopem na gazie to troszkę przesadziłeś | Są goście w Krakowie (i nie tylko) co zakładają sportowe instalacje LPG na których auto ma większa moc i moment, ale po pierwsze to są instalacje sekwencyjne z najwyższej półki ze zmodyfikowanym kompem, a po drugie kosztuje taka usługa bajeczną sumkę.
stefbut, Kable dostaniesz ale musisz zaznaczyć że do 1.4 na gaźniku bo musi być długi kabel od kopułki do cewki. Świece NGK tak jak ci polecili. Co do twojego problemu to proponuje zabrać gaźnik na regeneracje (ale do specjalisty od gaźników a nie byle jakiego warsztatu - bo tam ci fuchę odwala i tylko stracisz kasę) lub to samemu zrobić http://www.belfegor.neost..._32_34_TLDE.pdf Nic trudnego. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-03-2009, 23:49
|
|
|
Może i trochę pokręciłem z tymi oktanami, mój błąd ale chłopaki maja rację ze na gazie jest podniesiona temp spalania JAM_BELFEGOR napisał/a: | dobra benzyna usuwa nagar z zaworu | ale nie benzyna w polskich stacjach. JAM_BELFEGOR napisał/a: | gaz który ze względy na większą ilość oktanów spala się wytwarzając większą temperaturę niż benzyna, a przy wysokich obrotach dochodzi efekt zubożenie mieszanki jak yoyo, ci napisał, to wykańcza zawroty (wypala gniazdo i zawór) | święta racja, tak ktoś załatwił mojego czerwonego Tipka |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 26-03-2009, 01:14
|
|
|
Cytat: | JAM_BELFEGOR napisał/a:
gaz który ze względy na większą ilość oktanów spala się wytwarzając większą temperaturę niż benzyna, a przy wysokich obrotach dochodzi efekt zubożenie mieszanki jak yoyo, ci napisał, to wykańcza zawroty (wypala gniazdo i zawór)
święta racja, tak ktoś załatwił mojego czerwonego Tipka |
czyli że na LPG nie wolno kręcić do wysokich obrotów ? :/ Jeżeli tak to sr..m w gacie o mój silnik |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-03-2009, 07:28
|
|
|
Luczu napisał/a: | czyli że na LPG nie wolno kręcić do wysokich obrotów ? :/ Jeżeli tak to sr..m w gacie o mój silnik
_________________ | w ogóle kręcenie sinika wysoko jest niezdrowe, ale zadaj sobie pytanie kto jest dla kogo? Ty dla samochodu czy samochód dla ciebie? Kiedyś i tak trafi do domu przytulnej starości Niektórzy jeżdżą po kilka dobry lat na LPG i nie przejmują się a auto dalej jeździ nie ma co się zamartwiać. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-03-2009, 08:16
|
|
|
Luczu napisał/a: | czyli że na LPG nie wolno kręcić do wysokich obrotów ? :/ Jeżeli tak to sr..m w gacie o mój silnik |
jak chcesz kręcić autko wysoko to kup sobie honde albo innego japończyka - tamte silnik wręcz lubią wysokie obroty
niestetym ale częste kręcenie do 6tys. na lpg jest zabójcze dla głowicy i jej osprzętu, w tym temacie masz piękne fotki mojej popękanej głowiczki http://forum.tempra.org/t...light=g%B3owica |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 26-03-2009, 12:48
|
|
|
JAM_BELFEGOR napisał/a: | w ogóle kręcenie sinika wysoko jest niezdrowe |
szkoda, że na to nie może odpowiedzieć kolega AVENGER85
yoyo napisał/a: | jak chcesz kręcić autko wysoko to kup sobie honde albo innego japończyka |
te stare to już są tak skatowane że mają silniki w gorszym stanie niż my w swoich ( ja nie mam w najgorszym póki co :p )
zawsze mnie dziwiło jak silni może pęknąć :p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-03-2009, 12:49
|
|
|
Luczu napisał/a: |
zawsze mnie dziwiło jak silni może pęknąć :p | Zmęczenie materiału, a jak się walą domy mosty itp. Cytat: | szkoda, że na to nie może odpowiedzieć kolega AVENGER85 | yyy??? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 27-03-2009, 13:21
|
|
|
Przemek avenger zostal zbanowany. Co do krecenia wysoko to ma to swoje plusy, wyzsze cisnienie oleju, lepsze smarowanie... Oczywiscie na pb... |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 27-03-2009, 14:47
|
|
|
JAM_BELFEGOR, no to był ten koleś co kręcił swoje tipo do odcinki u niego to było na porządku dziennym i jechał po wszystkich którzy ośmielili się przeciwstawić jego stwierdzeniom |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-03-2009, 15:16
|
|
|
ubek napisał/a: | Co do krecenia wysoko to ma to swoje plusy, wyzsze cisnienie oleju, lepsze smarowanie... Oczywiscie na pb... | A no owszem trzeba od czasu do czasu przegarować wózek na benzynie na jakimś prostym odcinku ale to od czasu do czasu. Luczu napisał/a: | JAM_BELFEGOR, no to był ten koleś co kręcił swoje tipo do odcinki u niego to było na porządku dziennym i jechał po wszystkich którzy ośmielili się przeciwstawić jego stwierdzeniom | a to nie ładnie z jego strony Jeszcze taki maluśki OT przydało by się jakąś legalną ćwiartkę zorganizować dla fanu i w ramach kuracji silnika na benzynie koniec OT |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
aro
Wiek: 36 Dołączył: 04 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Gorzyczki
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-03-2009, 16:52
|
|
|
ubek napisał/a: | Przemek avenger zostal zbanowany. Co do krecenia wysoko to ma to swoje plusy, wyzsze cisnienie oleju, lepsze smarowanie... Oczywiscie na pb... |
A później w seryjnym silniku panewki robia sruuuu Ciekawe dlaczego |
_________________ Lancia Dedra 1.6 - w przyszłości również Lancia:) |
|
|
|
|
|