Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
odpalanie na PB
Autor Wiadomość
stefbut 


Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 55
Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 25-03-2009, 16:31   odpalanie na PB

witam mam takie pytanie szukalem na postach lecz bezskutecznie mam tipo 1,4 gaznik
+ LPG problem polega na tym iz odpalajac rano zanim zalapie kilka razy gasnie a np na ssaniu nie odpala wogule dopiero jak zalapie na wolnych po podmpompowaniu gazem wrzucam ssanie i chodzi lecz gdy je wylacze silnik gasnie dopiero jak go przegazuje kkilka razy wszystko wrac do normy sa wolne obroty itd problem takei jest tylko rano po nocnym staniu co to moze byc?

** Dodano: 25-03-2009, 16:31 **
dodam jeszcze ze poza tym odpalniem chodzi ok jest dynamiczny itd.
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 25-03-2009, 18:10   

stefbut, jak po mojemu gaźnik do regeneracji. I tu się znowu powtórzę bo zawsze to piszę w takich przypadkach. Wymieniałeś filtry, kable, kopułkę, świece ... ble ble ble...?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
stefbut 


Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 55
Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 25-03-2009, 18:20   

jeszcze nic nie wymienilem
bo nie wiem co wymienic :D
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 25-03-2009, 18:25   

stefbut, no więc tak ...

kable wn, świece, kopułka, filtr powietrza, paliwa, jak to nie pomoże - żadna strata jak już go naprawisz będziesz miał to porobione i Ci będzie śmigał jak nowy. Jedź też do gaźnikowca i niech Ci go sprawdzi i wyreguluje. Powinno być OK.

Mam podobny problem na PB ale na LPG jest ok także póki co tego nie robię. Wszystko mam wymienione oprócz filtra paliwa i gaźnika
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-03-2009, 19:18   

Luczu, Moim skromnym zdaniem nie sugerujcie się tym że auto na gazie chodzi wam idealnie. Na gazie auto zawsze będzie dobrze chodziło bo gaz to gaz, nie jest paliwem ciekłym tylko jest w fazie lotnej już po wydostaniu się z parownika. Podam krótki przykład. Miałem swoje pierwsze Tipo, na wtrysku. Chodziło tylko na gazie poeniważ była spalona pompa paliwa. Zrobiłem pompę i na PB chodził, ale tak jakby chciał a nie mógł. Wtrsykiwacz od gazu się zapiekł i po sprawie. Paliwo lało się ponieważ wtrysk go nie rozpylał. Samochód kopcił, gasł, zalewał się, nie trzymał obrotów, a paliwa momentalnie w baku nie było. Po przełączeniu na gaz, auto chodziło jak zegareczek, obroty nawet nie drgnęły. Gaz to dobra rzecz ale z czasem zniszczy silnik. Następnie miałem kolejne Tipo które własnie rozbieram na części. Było ono na gaźniku. PEwnego dnia jadę sobie spokojnie a tu nagle dwa razy strzelił ( na gazie ) po czym nie chciał już jechać i nie utrzymywał niskich obrotów (same wysokie). No i pozamiatane. Jakoś zajechałem do mechanika, rozberał gaźnik i zobaczył że jeden z plastikowych elementów pękł na pół od strzału. Po drugie tragedii mocnej nie było bo od gazu zardzewiała i zatkała się dysza od wolnych obrotów. Trzeba było wymienić na drugą. Gaźnik został wyczyszczony i założony, doszła do tego regulacja gazu oraz benzyny. Samochód odrzył, potem pojechałem wymienić filtr od gazu, paliwa, świece i kable. Auto od tamtej pory nie strzeliło ani razu i mimo kulawego silnika szedł jak burza. Także to taka przestroga o terminowej wymianie podstawowych elementów jak filtry itd... bo można narobić sobie czasami większych kłopotów. Jeśli samochód na gazie nie chce iść a na benzynie jeździ tylko strasznie dużo pali to wygląda na to że została uszkodzona sonda lambda. No to trochę mojej teorii na temat gazu i benzyny. Życzę powodzenia ;)
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 25-03-2009, 19:26   

Lasgo07 napisał/a:
Jeśli samochód na gazie nie chce iść a na benzynie jeździ tylko strasznie dużo pali to wygląda na to że została uszkodzona sonda lambda.


U mnie na benie nie chce iść a na gazie OK a wziąłem pod uwagę że stefbut, też ma ten sam problem czyli PB źle LPG dobrze

i tak na marginesie - nie mamy sondy bo to gaźniki

** Dodano: 25-03-2009, 19:27 **
Lasgo07 napisał/a:
Na gazie auto zawsze będzie dobrze chodziło


no właśnie powinno być odwrotnie. W końcu to LPG jest wyczulony na wszystkie niedogodności a zwłaszcza kable, świece i kopułkę
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-03-2009, 19:35   

Luczu napisał/a:
i tak na marginesie - nie mamy sondy bo to gaźniki


Mając na myśli sonde pisałem o wtrysku, dobrze macie że na gaźniku nie macie tego ustrojstwa.

** Dodano: 25-03-2009, 19:37 **
Luczu napisał/a:
no właśnie powinno być odwrotnie. W końcu to LPG jest wyczulony na wszystkie niedogodności a zwłaszcza kable, świece i kopułkę


Oczywiście tak będzie, strzały, duszenie się, gaśnięcie silnika. Ale zauważ że na PB auto ma porządnego powera, nie jest tak płynne jak na LPG. Gaz jest łagodniejszy bo ma mniejszą liczbę oktanową niż PB

** Dodano: 25-03-2009, 19:40 **
A wiąże sie z tym że gazu więcej palą silniki niż benzyny. Gaz jest suchy, wyczyszcza silnik z nagaru który zostawia benzyna. Dlatego w autach z dużym przebiegiem, po włożeniu gazu zaczyna brać olej po gaz wyczyści go do zera i przedmuchy się robią. Benzyna jest paliwem który smaruje silnik więc nie niszczy się on tak szybko.

** Dodano: 25-03-2009, 19:41 **
Dlatego też zapalmy auta z benzyny, dopiero potem wrzucamy na gaz jak silnik sie przesmaruje i złapie temp odpowiedniej. Odpalanie z gazu wiąże się z czasowym załatwieniem silnika oraz membran w parowniku ;)
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
stefbut 


Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 55
Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 25-03-2009, 19:46   

oki kupie to wszystko
tylko nie amm pojecia jakie swiece kable itd szukam na forum ale do mojego 1,4 na gazniku nic nie odnalazlem
chdzi mi o kable WN swiece filtr paliwa
  
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-03-2009, 19:55   

Tu masz świece: (ja takie miałem) http://moto.allegro.pl/it..._v_line_19.html

Filtr paliwa kosztuje jakies 10 zł i dostaniesz go bezproblemowo w każdym sklepie z częściami. Tylko niech ci nie wcisną takiego dużego czarnego co jest pod zbiornikiem bo w gaźnikach tam go niema. Filtr jest na lewym nad kolu od strony pasażera, przypięty jest do ramy, napewno znajdziesz.

Co do kabli to popytaj też w sklepie z częściami, słyszałem że do gaźników są gorzej dostępne a jak są to czasami bez tego długiego kabla co idzie do cewki. Warto popytać.
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 25-03-2009, 20:08   

Lasgo07 napisał/a:
Gaz jest łagodniejszy bo ma mniejszą liczbę oktanową niż PB


LPG ma więcej oktanów ok. 90-120, (najczęściej 103-105) Dla tego jak już ktoś porządnie się zajmie LPG to auto ma większego kopa niż na PB

stefbut, nie kupuj kabli JANMOR - padaka i to sporo osób potwierdzi m.in. ja. Co do świec polecam NGK v-line z resztą jak się popytasz w motoryzacyjnym to Ci doradzą co i jak. W razie jak by nie pasowało zawsze mają obowiązek wymienić na takie co pasuje
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-03-2009, 20:16   

Luczu napisał/a:
LPG ma więcej oktanów ok. 90-120, (najczęściej 103-105) Dla tego jak już ktoś porządnie się zajmie LPG to auto ma większego kopa niż na PB

z LO jak najbardziej się zgodzę, ale z tym kopem na gazie to troszkę przesadziłeś :)
szczególnie w instalacjach nie sekwencyjnych parownik dostrojony do normalnego zakresu obrotów (2000-3000) nie wyrabia, więc żeby przewyższyć moc PB należało by go mocno podkręcić, co z kolei drastycznie podnosi spalanie, bo na wolnych gazu jest w nadmiarze.
Można by jeszcze podyskutować na temat wyższej temp. spalania gazu, szczególnie gdy na normalnie wyregulowanym autku ciągniemy do 6tys. obr./min. i mieszanka staje się uboga, ale to już zupełnie inny wątek :)
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 25-03-2009, 20:18   

yoyo, miałem na myśli nowe instalacje z górnej półki :) I ludzi z górnej półki którzy cudują z LPG w autach z turbo np.
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-03-2009, 20:21   

Luczu napisał/a:
yoyo, miałem na myśli nowe instalacje z górnej półki :) I ludzi z górnej półki którzy cudują z LPG w autach z turbo np.


Luczu, nie to forum, nie te samochody . . . :roll:
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 25-03-2009, 20:22   

yoyo, ale się da :p
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-03-2009, 23:24   

Lasgo07 napisał/a:
A wiąże sie z tym że gazu więcej palą silniki niż benzyny. Gaz jest suchy, wyczyszcza silnik z nagaru który zostawia benzyna. Dlatego w autach z dużym przebiegiem, po włożeniu gazu zaczyna brać olej po gaz wyczyści go do zera i przedmuchy się robią. Benzyna jest paliwem który smaruje silnik więc nie niszczy się on tak szybko.
Ale mocno pokręciłeś :lalala: Jak już zdążyłeś przeczytać gaz ma więcej oktanów. Na domiar tego to dobra benzyna usuwa nagar z zaworu co jest zjawiskiem porządnym. Nagar to nic innego jak nalot powstający ze źle spalonego paliwa osadzający się głownie na zaworach co powoduje ich nie domykanie się, dodając do tego gaz który ze względy na większą ilość oktanów spala się wytwarzając większą temperaturę niż benzyna, a przy wysokich obrotach dochodzi efekt zubożenie mieszanki jak yoyo, ci napisał, to wykańcza zawroty (wypala gniazdo i zawór). Benzyna nie służy do smarowania :doubt:
yoyo napisał/a:
z LO jak najbardziej się zgodzę, ale z tym kopem na gazie to troszkę przesadziłeś :)
Są goście w Krakowie (i nie tylko) co zakładają sportowe instalacje LPG na których auto ma większa moc i moment, ale po pierwsze to są instalacje sekwencyjne z najwyższej półki ze zmodyfikowanym kompem, a po drugie kosztuje taka usługa bajeczną sumkę.
stefbut, Kable dostaniesz ale musisz zaznaczyć że do 1.4 na gaźniku bo musi być długi kabel od kopułki do cewki. Świece NGK tak jak ci polecili. Co do twojego problemu to proponuje zabrać gaźnik na regeneracje (ale do specjalisty od gaźników a nie byle jakiego warsztatu - bo tam ci fuchę odwala i tylko stracisz kasę) lub to samemu zrobić http://www.belfegor.neost..._32_34_TLDE.pdf Nic trudnego.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-03-2009, 23:49   

Może i trochę pokręciłem z tymi oktanami, mój błąd :sciana: ale chłopaki maja rację ze na gazie jest podniesiona temp spalania
JAM_BELFEGOR napisał/a:
dobra benzyna usuwa nagar z zaworu
ale nie benzyna w polskich stacjach.
JAM_BELFEGOR napisał/a:
gaz który ze względy na większą ilość oktanów spala się wytwarzając większą temperaturę niż benzyna, a przy wysokich obrotach dochodzi efekt zubożenie mieszanki jak yoyo, ci napisał, to wykańcza zawroty (wypala gniazdo i zawór)
święta racja, tak ktoś załatwił mojego czerwonego Tipka :(
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 26-03-2009, 01:14   

Cytat:
JAM_BELFEGOR napisał/a:
gaz który ze względy na większą ilość oktanów spala się wytwarzając większą temperaturę niż benzyna, a przy wysokich obrotach dochodzi efekt zubożenie mieszanki jak yoyo, ci napisał, to wykańcza zawroty (wypala gniazdo i zawór)
święta racja, tak ktoś załatwił mojego czerwonego Tipka


czyli że na LPG nie wolno kręcić do wysokich obrotów ? :/ Jeżeli tak to sr..m w gacie o mój silnik :|
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-03-2009, 07:28   

Luczu napisał/a:
czyli że na LPG nie wolno kręcić do wysokich obrotów ? :/ Jeżeli tak to sr..m w gacie o mój silnik :|
_________________
w ogóle kręcenie sinika wysoko jest niezdrowe, ale zadaj sobie pytanie kto jest dla kogo? Ty dla samochodu czy samochód dla ciebie? Kiedyś i tak trafi do domu przytulnej starości :lalala: Niektórzy jeżdżą po kilka dobry lat na LPG i nie przejmują się a auto dalej jeździ nie ma co się zamartwiać.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 26-03-2009, 08:16   

Luczu napisał/a:
czyli że na LPG nie wolno kręcić do wysokich obrotów ? :/ Jeżeli tak to sr..m w gacie o mój silnik :|

jak chcesz kręcić autko wysoko to kup sobie honde albo innego japończyka - tamte silnik wręcz lubią wysokie obroty :)

niestetym ale częste kręcenie do 6tys. na lpg jest zabójcze dla głowicy i jej osprzętu, w tym temacie masz piękne fotki mojej popękanej głowiczki http://forum.tempra.org/t...light=g%B3owica
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 26-03-2009, 12:48   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
w ogóle kręcenie sinika wysoko jest niezdrowe


szkoda, że na to nie może odpowiedzieć kolega AVENGER85 haha

yoyo napisał/a:
jak chcesz kręcić autko wysoko to kup sobie honde albo innego japończyka


te stare to już są tak skatowane że mają silniki w gorszym stanie niż my w swoich ( ja nie mam w najgorszym póki co :p )

yoyo napisał/a:
fotki mojej popękanej głowiczki http://forum.tempra.org/t...light=g%B3owica


zawsze mnie dziwiło jak silni może pęknąć :p
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-03-2009, 12:49   

Luczu napisał/a:

zawsze mnie dziwiło jak silni może pęknąć :p
Zmęczenie materiału, a jak się walą domy mosty itp.
Cytat:
szkoda, że na to nie może odpowiedzieć kolega AVENGER85 haha
yyy???
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 27-03-2009, 13:21   

Przemek avenger zostal zbanowany. Co do krecenia wysoko to ma to swoje plusy, wyzsze cisnienie oleju, lepsze smarowanie... Oczywiscie na pb...
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 27-03-2009, 14:47   

JAM_BELFEGOR, no to był ten koleś co kręcił swoje tipo do odcinki u niego to było na porządku dziennym i jechał po wszystkich którzy ośmielili się przeciwstawić jego stwierdzeniom :D
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 27-03-2009, 15:16   

ubek napisał/a:
Co do krecenia wysoko to ma to swoje plusy, wyzsze cisnienie oleju, lepsze smarowanie... Oczywiscie na pb...
A no owszem trzeba od czasu do czasu przegarować wózek na benzynie na jakimś prostym odcinku :lalala: ale to od czasu do czasu.
Luczu napisał/a:
JAM_BELFEGOR, no to był ten koleś co kręcił swoje tipo do odcinki u niego to było na porządku dziennym i jechał po wszystkich którzy ośmielili się przeciwstawić jego stwierdzeniom :D
a to nie ładnie z jego strony :doubt: Jeszcze taki maluśki OT przydało by się jakąś legalną ćwiartkę zorganizować dla fanu 8) i w ramach kuracji silnika na benzynie :D koniec OT
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
aro 



Wiek: 36
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 123
Skąd: Gorzyczki
Województwo: Śląskie
Wysłany: 27-03-2009, 16:52   

ubek napisał/a:
Przemek avenger zostal zbanowany. Co do krecenia wysoko to ma to swoje plusy, wyzsze cisnienie oleju, lepsze smarowanie... Oczywiscie na pb...


A później w seryjnym silniku panewki robia sruuuu :lol: Ciekawe dlaczego :o
_________________
Lancia Dedra 1.6 - w przyszłości również Lancia:)
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load