Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 16V - SEKWENCJA KONTRA I GENERACJA, BLOS
Autor Wiadomość
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-12-2007, 11:27   2.0 16V - SEKWENCJA KONTRA I GENERACJA, BLOS

No więc tak, jestem po pierwszych 500km po zmianie instalacji gazowej w moim tipo 2.0 16V 148KM.


Instalacje zakładałem i stroiłem sam [bo w dowód już miałem wbite LPG - gdy kupiłem auto miało inst. LPG I generacji], więc mój upgrade wygląda tak:
- sterownik wtrysku gazu STAG 300
- reduktor Zavoli Zeta S niby do 250KM
- wtryski Rail 3Ohm

Wszystkie graty włącznie z interfejsem pod laptopa które potrzebowałem do tego upgradu wyniosły ok 1200zł.

Auto śmiga w końcu jak należy, nie zapalają się żadne CHECKi, przyspiesza równo, nic nie szarpie itp. na chwile obecną stwierdzam że nie ma różnicy względem osiągów na PB, przy ciśnieniu wtrysku gazu 1.2 bara dysze 2.4mm aczkolwiek możliwe ze je ciutkę jeszcze rozwierce, ale to dopiero na hamowni sie ustali na 100%.

Z mojej strony rada dla zakładających LPG do 2.0 16V, zainwestujcie w sekwencje, i nie musi to być żaden PRINS czy BRC, nasz "polski" sterownik STAG300 spisuje sie bardzo dobrze, aby auto szło jak na PB potrzebuje dysz minimum 2.4mm, przy mniejszych nawet przy wyższym ciśnienieniu przy pełnym bucie będzie za ubogo i mogą zapętlać się wtryski, co do wtrysków LPG zbyt wymagający ten silnik nie jest, w zupełności wystarczą Rail 3Ohm [niebieskie] lub Valtek [ czerwone, z tym że Valtek musi być w wykonaniu BFC aby nie zbrakło im wydajności], wkrętki od wtrysku gazu w kolektor ssący możliwe jak najbliżej głowicy i jak najkrótsze i równej!! długości wężyki doprowadzające LPG od wtryskiwacza do kolektora.



Co do spalania to na razie te 500km naleciało w 90% na mieście, i wychodzi że przy mojej ciężkawej nodze auto pali średnio 13.3l LPG\100km, temp. przełączenie na gaz mam ustawioną na 30stopni temp. reduktora, co w moim przypadku następuje przeważnie po wyjechaniu z osiedla czyli po przejechaniu około jakichś 400m na PB po odpaleniu auta po nocy.

Dla porównania spalanie poprzednich instalacji [miasto]:
I generacja z mikserem 34mm średnicy - przeważnie koło 15l/100km - ale nie było czym depnąć, to auto na tej instalacji poprostu nie żyło
BLOS - z lekką noga podobnie jak na mikserze 14,8-15l/100km, gdy sie trochę auto poganiało koło 16l/100km ale w porównaniu do miksera auto już jechało naprawdę dobrze.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Smerf254 


Wiek: 40
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 15
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-01-2008, 17:10   

to zrozumiale ze na sekwencji apli tyle co PB i ma lepsze osiagi niezaleznie ile dasz za instalacje kazda pracuje tak samo, wiem cos o tym bo sam jezdze takim modelem ale na I generacji a mialem okazje przejechac sie na sekwencji roznica bardzo wielka i w spalaniu i w osiagach tez bede zmienial na sekwencje
  
 
 skype
 
kania_ 
witamy nowego


Wiek: 45
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 6
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-10-2011, 21:46   

sekwencja sekwencji nie równa np. sterowniki coupe i delty w 2.0 16v są nadążne i rozjeżdża się mapa benzyny jak gaz jest słabo wystrojony, dla tego stag 300 i nowsze jest z :cenuzra: y bo ma korekcje czasów w mapie 3D, a nie jak większość tylko po czasie wtrysku benzyny w "ms".
_________________
FIAT 125p 2.0 16V TURBO (in progress)
TIPO SEDICI 2.0 16V TURBO (in progress)
UNO MK2 1.3 8V TURBO (upgrade T1 na T3)
FIORINO 1.5 8V (czeka na 1.6 16V)
     assistance
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-10-2011, 22:06   

Gratuluję kania_, za wykop miesiąca otrzymujesz nagrodę archeologiczną Złotego Szpadla:

Na przyszłość patrz po datach postów, na niektóre posty nie ma potrzeby odpisywać, nawet jak temat nie jest zamknięty. Zwyczajnie nie mamy takiego zwyczaju.
Ps.: na tym forum nie używamy słów powszechnie uważanych za wulgarne.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load