|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
2.0 16V - SEKWENCJA KONTRA I GENERACJA, BLOS |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 18-12-2007, 11:27 2.0 16V - SEKWENCJA KONTRA I GENERACJA, BLOS
|
|
|
No więc tak, jestem po pierwszych 500km po zmianie instalacji gazowej w moim tipo 2.0 16V 148KM.
Instalacje zakładałem i stroiłem sam [bo w dowód już miałem wbite LPG - gdy kupiłem auto miało inst. LPG I generacji], więc mój upgrade wygląda tak:
- sterownik wtrysku gazu STAG 300
- reduktor Zavoli Zeta S niby do 250KM
- wtryski Rail 3Ohm
Wszystkie graty włącznie z interfejsem pod laptopa które potrzebowałem do tego upgradu wyniosły ok 1200zł.
Auto śmiga w końcu jak należy, nie zapalają się żadne CHECKi, przyspiesza równo, nic nie szarpie itp. na chwile obecną stwierdzam że nie ma różnicy względem osiągów na PB, przy ciśnieniu wtrysku gazu 1.2 bara dysze 2.4mm aczkolwiek możliwe ze je ciutkę jeszcze rozwierce, ale to dopiero na hamowni sie ustali na 100%.
Z mojej strony rada dla zakładających LPG do 2.0 16V, zainwestujcie w sekwencje, i nie musi to być żaden PRINS czy BRC, nasz "polski" sterownik STAG300 spisuje sie bardzo dobrze, aby auto szło jak na PB potrzebuje dysz minimum 2.4mm, przy mniejszych nawet przy wyższym ciśnienieniu przy pełnym bucie będzie za ubogo i mogą zapętlać się wtryski, co do wtrysków LPG zbyt wymagający ten silnik nie jest, w zupełności wystarczą Rail 3Ohm [niebieskie] lub Valtek [ czerwone, z tym że Valtek musi być w wykonaniu BFC aby nie zbrakło im wydajności], wkrętki od wtrysku gazu w kolektor ssący możliwe jak najbliżej głowicy i jak najkrótsze i równej!! długości wężyki doprowadzające LPG od wtryskiwacza do kolektora.
Co do spalania to na razie te 500km naleciało w 90% na mieście, i wychodzi że przy mojej ciężkawej nodze auto pali średnio 13.3l LPG\100km, temp. przełączenie na gaz mam ustawioną na 30stopni temp. reduktora, co w moim przypadku następuje przeważnie po wyjechaniu z osiedla czyli po przejechaniu około jakichś 400m na PB po odpaleniu auta po nocy.
Dla porównania spalanie poprzednich instalacji [miasto]:
I generacja z mikserem 34mm średnicy - przeważnie koło 15l/100km - ale nie było czym depnąć, to auto na tej instalacji poprostu nie żyło
BLOS - z lekką noga podobnie jak na mikserze 14,8-15l/100km, gdy sie trochę auto poganiało koło 16l/100km ale w porównaniu do miksera auto już jechało naprawdę dobrze.
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Smerf254
Wiek: 40 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 15 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-01-2008, 17:10
|
|
|
to zrozumiale ze na sekwencji apli tyle co PB i ma lepsze osiagi niezaleznie ile dasz za instalacje kazda pracuje tak samo, wiem cos o tym bo sam jezdze takim modelem ale na I generacji a mialem okazje przejechac sie na sekwencji roznica bardzo wielka i w spalaniu i w osiagach tez bede zmienial na sekwencje |
|
|
|
|
kania_
witamy nowego
Wiek: 45 Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 6 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-10-2011, 21:46
|
|
|
sekwencja sekwencji nie równa np. sterowniki coupe i delty w 2.0 16v są nadążne i rozjeżdża się mapa benzyny jak gaz jest słabo wystrojony, dla tego stag 300 i nowsze jest z y bo ma korekcje czasów w mapie 3D, a nie jak większość tylko po czasie wtrysku benzyny w "ms". |
_________________ FIAT 125p 2.0 16V TURBO (in progress)
TIPO SEDICI 2.0 16V TURBO (in progress)
UNO MK2 1.3 8V TURBO (upgrade T1 na T3)
FIORINO 1.5 8V (czeka na 1.6 16V) |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 25-10-2011, 22:06
|
|
|
Gratuluję kania_, za wykop miesiąca otrzymujesz nagrodę archeologiczną Złotego Szpadla:
Na przyszłość patrz po datach postów, na niektóre posty nie ma potrzeby odpisywać, nawet jak temat nie jest zamknięty. Zwyczajnie nie mamy takiego zwyczaju.
Ps.: na tym forum nie używamy słów powszechnie uważanych za wulgarne. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|