|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wymiana piasty |
Autor |
Wiadomość |
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-11-2005, 20:45 Wymiana piasty
|
|
|
Jutro zamierzam wziąć sie za wymianę piasty z tyłu i potrzebuję kilku informacji.
Jaki jest gwint śruby mocującej piaste (prawy/lewy) ?
Czy ta śruba mocująca z drukiej strony chwycona jest nakrętką, jeśli tak to jaka jest potrzebna nasadka ?
Dzisiaj jedynie zaopatrzyłem się w imbusa 19, który jest potrzebny do odkręcenia tej śruby. czy jutro czekają mnie podobne niespodzianki ? |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-11-2005, 21:40
|
|
|
Z tylu to powinny byc ludzkie czyli w lewo odkrecane
ja meczylem sie tylko z przodem - przyszykuj sie od razu na wielka bitwe przy zachowaniu jak najwiekszej czulosci by nie urwac, wszystko jest przewaznie tragicznie pozapiekane po latach jesli nie ruszane od wloskiej fabryki
zaopatrz sie od razy w dlugie ramie, rure ze 2metry - pamietaj ze klucz tez mozesz pogiac |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 08-11-2005, 19:54
|
|
|
Tam jest bodajrze śruba 32 (o ile pamiętam) ja do nasadki przyspawałem lagę ze starego przodniego amora i na to rura i cudem odkręciłem.
Życzę ci szczęścia potem z wybiciem śruby. Ewentualnie jakby było wszystko oki ośka (śruba) kręciła by ci się wokół własnej osi to potrzebny ci będzie jeszcze klucz sześcian (torx) który założysz od zewnętrznej strony po zdjęciu dekielka i zablokujesz srubę. |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-11-2005, 20:20
|
|
|
Piasta wczoraj wymieniona i obeszło się bez problemów.
Odkręcałem właśnie imbusem 19 i rurą 1,5m a z tyłu nakrętkę zblokowałem kluczem nasadowym 32 o wahacz.
Z wybiciem śruby też nie było problemów, tylko rozsypało sie łożysko z piasty.
Piastę kupiłem na giełdzie do CC za 50zł, wygląda trochę inaczej od oryginalnego, ale pasuje. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 08-11-2005, 21:32
|
|
|
Haha panowie a ja was zaskocze Ja po 12 latach i 300tys. km nabitych Tempra jeszcze nigdy nie wymienialem tylniej piasty (przednie lozyska sa juz 3cim kompletem na ktorych jezdze). |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|