Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana piasty
Autor Wiadomość
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-11-2005, 20:45   Wymiana piasty

Jutro zamierzam wziąć sie za wymianę piasty z tyłu i potrzebuję kilku informacji.
Jaki jest gwint śruby mocującej piaste (prawy/lewy) ?
Czy ta śruba mocująca z drukiej strony chwycona jest nakrętką, jeśli tak to jaka jest potrzebna nasadka ?
Dzisiaj jedynie zaopatrzyłem się w imbusa 19, który jest potrzebny do odkręcenia tej śruby. czy jutro czekają mnie podobne niespodzianki ?
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-11-2005, 21:40   

Z tylu to powinny byc ludzkie czyli w lewo odkrecane

ja meczylem sie tylko z przodem - przyszykuj sie od razu na wielka bitwe przy zachowaniu jak najwiekszej czulosci by nie urwac, wszystko jest przewaznie tragicznie pozapiekane po latach jesli nie ruszane od wloskiej fabryki

zaopatrz sie od razy w dlugie ramie, rure ze 2metry - pamietaj ze klucz tez mozesz pogiac
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 08-11-2005, 19:54   

Tam jest bodajrze śruba 32 (o ile pamiętam) ja do nasadki przyspawałem lagę ze starego przodniego amora i na to rura i cudem odkręciłem.
Życzę ci szczęścia potem z wybiciem śruby. Ewentualnie jakby było wszystko oki ośka (śruba) kręciła by ci się wokół własnej osi to potrzebny ci będzie jeszcze klucz sześcian (torx) który założysz od zewnętrznej strony po zdjęciu dekielka i zablokujesz srubę.
     assistance   Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-11-2005, 20:20   

Piasta wczoraj wymieniona i obeszło się bez problemów.
Odkręcałem właśnie imbusem 19 i rurą 1,5m a z tyłu nakrętkę zblokowałem kluczem nasadowym 32 o wahacz.
Z wybiciem śruby też nie było problemów, tylko rozsypało sie łożysko z piasty.
Piastę kupiłem na giełdzie do CC za 50zł, wygląda trochę inaczej od oryginalnego, ale pasuje.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 08-11-2005, 21:32   

Haha panowie a ja was zaskocze :) Ja po 12 latach i 300tys. km nabitych Tempra jeszcze nigdy nie wymienialem tylniej piasty :) (przednie lozyska sa juz 3cim kompletem na ktorych jezdze).
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load