Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Potrzebny schemacik połączeń cieniutkich rurek ;)
Autor Wiadomość
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2010, 19:44   Potrzebny schemacik połączeń cieniutkich rurek ;)

Witam.

Poszukuję jakiegoś schematu podłączenia tych cholernych cieniutkich rureczek od egr-a i jeszcze tam jakiegoś dziwnego czujniczka wkręconego w głowicę-czujniczek ma dwa cieniutkie "fiutki" i nie mam zielonego pojęcia gdzie go podłączyć. Sprawa się tyczy silnika 2,0 8V w temperówce.

Chodzi o to że wymieniłem silnik i chciałbym aby to wszystko było podłączone tak jak konstruktorzy sobie ubzdurali. A przed wymianą silnika to w tych rurkach był taki sajgon że masakra - poprostu poprzedni właściciele już z tym walczyli ;)

Zapewne temat był już ruszany, ale coś mi "szukajka" nie wychodzi ;)

Z góry serdecznie dziękuję :)
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2010, 19:57   

przemog666, ogólnie to tak to wygląda http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0010487.png
tylko po co ci ten EGR do szczęścia potrzebny,wywal to do piekła :diabelek:
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
  
     assistance   Moneta
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2010, 20:02   

Dzięki dziura, za szybką odpowiedź :)
Właściwie chodzi mi o ten dziwny czujniczek z "fiutkami" co jest na schemacie pod nr 11 i nie wiem gdzie go podłączyć :/ Poprzedni właściciel mi truł dupę że jest on ważny bo steruje czymś tam i przez to że jego brak jest dorobiony pstryczek elektryczek którego jak użyję to zwiększają się obroty :/
Cholera wie dokładnie o co chodzi. A jak pominę całe te pierdoły to auto na benzynie będzie normalnie banglać?
No i co z tym zrobić? Pozaślepiać czy jak?
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2010, 20:09   

przemog666, tego "fiutka" zaślepić na amen,bo jeden wężyk idzie do przepustnicy i będzie brać lewe powietrze,ogólnie to daj fotkę silnika,jak to teraz po wymianie u ciebie wygląda.
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2010, 20:12   

Spoko, ale fotkę zamieszcze dopiero jutro jak w garażu dalej walczył będę :P
Chciałby to właśnie jutro draństwo odpalić :)
A to ten "sfiutkowany" ciulnicek to jak on działa? Przy jakiejś tam temperaturze odchyla się jakaś membranka i otwiera prześwit? Dobra, a co z resztą paści od egr-a?
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2010, 20:16   

przemog666, jak chcesz to podbij do mnie na garaż,zlikwiduję ci to "sfiutkowane" łajno,chyba że jesteś ekologiem
to podłączę ci to tak jak ma być :D
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-09-2010, 20:17   

Hehe, dzięki :)
ekologiem nie jestem więc luz :)
Tylko że najpierw musze odpalić to to i poskręcać :D
Ale dzięki za zaproszenie :)
Kiedyś jakiegoś spota się zorganizuje :)
Ale nie będzie zawodów Twoje tipo vs moja tempra bo za dużo masz wentyli :D ;)
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
Guzik 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 774
Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 30-09-2010, 10:50   

przemog666 napisał/a:
Poprzedni właściciel mi truł dupę że jest on ważny bo steruje czymś tam i przez to że jego brak jest dorobiony pstryczek elektryczek którego jak użyję to zwiększają się obroty :/

|Czyli ktoś nie umiał ustawić vae (zawór wolnych obrotów) i zrobił sobie pstryczek guziczek. U mnie było to samo, ale wywaliłem to gówno i wyregulowałem zawór. Obroty trzyma teraz dobre i ładnie odpala.
Czy podczas odpalania musisz dociskać gazu czy sam odpala ładnie bez dodawania?
_________________
Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia :D
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
     assistance
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-10-2010, 18:46   

O EGR ja pytałem niedawno, gdzieś jest ten post i chyba Raku napisał jak to wywalić. Co do Vae to o co chodzi z tym guziczkiem?
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-10-2010, 08:46   

Witam :)

Z tym VAE to było tak, że jak był zimny to musiał być ten czarodziejski pstryczek włączony bo inaczej silnik trzymał za niskie obroty i jak przyszło do ruszania to się dusił. Dopiero jak już coś tam temperatury załapał można było to wyłączyć. Działo się tak na pb i na lpg.
Tak więc może być tak jak Guzik piszesz że ktoś poszedł na łatwiznę.

Bdm, przekopałem Twoje posty i co nie co postudiowałem ;) Teraz zostaje mi dorobić sobię "blaszkę" ;)

I znowu zwiewam do garażu walczyć z temperówką :/ aż już mi sie nie chce :( okazało się że silnik skleszczył się (?) z skrzynką biegów i wał nie może się obrócić :( a ja tempa strzała nie sprawdziłem sobie tego gdy wszystko miałem na wierzchu :/ no chyba że skrzynka mi wała pokazała i postanowiła się już więcej nie kręcić ale to już wyjdzie w praniu ;)

Pozdrawiam :)
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load