|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Potrzebny schemacik połączeń cieniutkich rurek ;) |
Autor |
Wiadomość |
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2010, 19:44 Potrzebny schemacik połączeń cieniutkich rurek ;)
|
|
|
Witam.
Poszukuję jakiegoś schematu podłączenia tych cholernych cieniutkich rureczek od egr-a i jeszcze tam jakiegoś dziwnego czujniczka wkręconego w głowicę-czujniczek ma dwa cieniutkie "fiutki" i nie mam zielonego pojęcia gdzie go podłączyć. Sprawa się tyczy silnika 2,0 8V w temperówce.
Chodzi o to że wymieniłem silnik i chciałbym aby to wszystko było podłączone tak jak konstruktorzy sobie ubzdurali. A przed wymianą silnika to w tych rurkach był taki sajgon że masakra - poprostu poprzedni właściciele już z tym walczyli
Zapewne temat był już ruszany, ale coś mi "szukajka" nie wychodzi
Z góry serdecznie dziękuję |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2010, 19:57
|
|
|
przemog666, ogólnie to tak to wygląda http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0010487.png
tylko po co ci ten EGR do szczęścia potrzebny,wywal to do piekła |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2010, 20:02
|
|
|
Dzięki dziura, za szybką odpowiedź
Właściwie chodzi mi o ten dziwny czujniczek z "fiutkami" co jest na schemacie pod nr 11 i nie wiem gdzie go podłączyć :/ Poprzedni właściciel mi truł dupę że jest on ważny bo steruje czymś tam i przez to że jego brak jest dorobiony pstryczek elektryczek którego jak użyję to zwiększają się obroty :/
Cholera wie dokładnie o co chodzi. A jak pominę całe te pierdoły to auto na benzynie będzie normalnie banglać?
No i co z tym zrobić? Pozaślepiać czy jak? |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2010, 20:09
|
|
|
przemog666, tego "fiutka" zaślepić na amen,bo jeden wężyk idzie do przepustnicy i będzie brać lewe powietrze,ogólnie to daj fotkę silnika,jak to teraz po wymianie u ciebie wygląda. |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2010, 20:12
|
|
|
Spoko, ale fotkę zamieszcze dopiero jutro jak w garażu dalej walczył będę
Chciałby to właśnie jutro draństwo odpalić
A to ten "sfiutkowany" ciulnicek to jak on działa? Przy jakiejś tam temperaturze odchyla się jakaś membranka i otwiera prześwit? Dobra, a co z resztą paści od egr-a? |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2010, 20:16
|
|
|
przemog666, jak chcesz to podbij do mnie na garaż,zlikwiduję ci to "sfiutkowane" łajno,chyba że jesteś ekologiem
to podłączę ci to tak jak ma być |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-09-2010, 20:17
|
|
|
Hehe, dzięki
ekologiem nie jestem więc luz
Tylko że najpierw musze odpalić to to i poskręcać
Ale dzięki za zaproszenie
Kiedyś jakiegoś spota się zorganizuje
Ale nie będzie zawodów Twoje tipo vs moja tempra bo za dużo masz wentyli |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 30-09-2010, 10:50
|
|
|
przemog666 napisał/a: | Poprzedni właściciel mi truł dupę że jest on ważny bo steruje czymś tam i przez to że jego brak jest dorobiony pstryczek elektryczek którego jak użyję to zwiększają się obroty :/ |
|Czyli ktoś nie umiał ustawić vae (zawór wolnych obrotów) i zrobił sobie pstryczek guziczek. U mnie było to samo, ale wywaliłem to gówno i wyregulowałem zawór. Obroty trzyma teraz dobre i ładnie odpala.
Czy podczas odpalania musisz dociskać gazu czy sam odpala ładnie bez dodawania? |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-10-2010, 18:46
|
|
|
O EGR ja pytałem niedawno, gdzieś jest ten post i chyba Raku napisał jak to wywalić. Co do Vae to o co chodzi z tym guziczkiem? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-10-2010, 08:46
|
|
|
Witam
Z tym VAE to było tak, że jak był zimny to musiał być ten czarodziejski pstryczek włączony bo inaczej silnik trzymał za niskie obroty i jak przyszło do ruszania to się dusił. Dopiero jak już coś tam temperatury załapał można było to wyłączyć. Działo się tak na pb i na lpg.
Tak więc może być tak jak Guzik piszesz że ktoś poszedł na łatwiznę.
Bdm, przekopałem Twoje posty i co nie co postudiowałem Teraz zostaje mi dorobić sobię "blaszkę"
I znowu zwiewam do garażu walczyć z temperówką :/ aż już mi sie nie chce okazało się że silnik skleszczył się (?) z skrzynką biegów i wał nie może się obrócić a ja tempa strzała nie sprawdziłem sobie tego gdy wszystko miałem na wierzchu :/ no chyba że skrzynka mi wała pokazała i postanowiła się już więcej nie kręcić ale to już wyjdzie w praniu
Pozdrawiam |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|